مراسم تشییع جنازه زن کنگره در ایندیانا که در تصادف کشته شد

گرنجر، هند (AP) – مراسم تشییع جنازه جکی والورسکی، نماینده جمهوریخواه ایالات متحده در ایندیانا، هفته آینده در ایالت زادگاهش ایندیانا برگزار خواهد شد، جایی که او و سه نفر دیگر در یک تصادف بزرگراهی کشته شدند.

والورسکی، کارمند 27 ساله او زکری پاتس از میشاواکا، که در حال رانندگی بود، و مدیر ارتباطات 28 ساله او، اما تامسون از واشنگتن دی سی، همگی جان باختند، و همچنین زنی که در حال رانندگی وسیله نقلیه بود که با آنها برخورد کرد. ماشین شاسی بلند.

Palmer Funeral Homes در وب سایت خود اعلام کرد که مراسم تشییع در ساعت 11 صبح پنجشنبه در کلیسای جامعه گرنجر برگزار می شود. بازدید از کلیسا در روز چهارشنبه از ظهر تا 7 بعد از ظهر برگزار می شود

پوتس مدیر منطقه والورسکی و رئیس جمهوری خواه در شهرستان سنت جوزف در شمال ایندیانا بود.

اداره کلانتری شهرستان الخارت گفت که والورسکی، که 58 سال سن داشت، روز چهارشنبه در یک خودروی شاسی بلند به همراه دو نفر از کارکنانش بود که به دلایل نامعلومی از میانه بزرگراهی در شمال ایندیانا عبور کرد و با خودروی روبرو در نزدیکی شهر واکاروسا برخورد کرد.

والورسکی 58 ساله برای اولین بار در سال 2012 به نمایندگی از ناحیه دوم کنگره ایندیانا انتخاب شد و امسال به دنبال انتخاب مجدد برای ششمین دوره در ناحیه جمهوری خواه بود. والورسکی از جمله جمهوری خواهان مجلس نمایندگان بود که به تایید آرای انتخاباتی آریزونا و پنسیلوانیا برای رئیس جمهور جو بایدن پس از شورش کنگره رای منفی داد.



منبع