مدیسون کاوتورن آخرین سخنرانی خود را در کف خانه با شکایت از «متروجنس‌گرایان» هدر داد.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

اما در روز چهارشنبه، به نظر می رسید کمی از آن مهم باشد. از نظر کاوتورن، همانطور که او برای اعضای همکارش در مجلس توضیح داد که هنوز گوش می‌دهند، کشور در «پرتگاه فاجعه» می‌چرخد. با این اوصاف، او می خواست از مردان جوان این ملت یک سوال بپرسد.

از طریق توییتر

از طریق توییتر

«آیا پشت پرده می نشینی در حالی که داستان های پدرانت به اسطوره تبدیل می شود؟ یا در مقابل نور رو به مرگ عصر طلایی آمریکا مصمم خواهید ایستاد؟ آیا مردانگی خود را پس خواهید گرفت؟ آیا شما مردی خواهید شد که باید از او ترسید؟ احترام گذاشتن؟ نگاه کردن به؟ یا اجازه می دهید نسل بعدی این ملت آخرین نسل آن باشد؟»

طبق گزارش ها، در پی شکست خود، کاوثورن از شهر رد شد و دفتر DC خود را دو ماه زودتر از موعد تخلیه کرد. اشویل سیتیزن تایمز.

مدیسون کاوتورن (R-NC)، نماینده پیشین مجلس نمایندگان به زودی از آخرین سخنرانی خود در مجلس نمایندگان در روز چهارشنبه استفاده کرد تا همکارانش را علیه تهدید قریب الوقوع “متروجنسگرایان نرم” جمع کند.

نمایش قدرت آتشین در برابر بلای بچه‌های شکننده که ظاهراً نیروهای دفاعی ایالات متحده را تحت تأثیر قرار می‌دهند، یکی از موارد نادری است که کاتورن از زمان شکست در انتخابات مقدماتی کارولینای شمالی در اوایل سال جاری، سر خود را بالا برده است. هزاره توسط چاک ادواردز، سناتور ایالتی و صاحب کسب‌وکار سه دوره، که از حمایت چندین جمهوری‌خواه گارد قدیمی برخوردار شد، به سختی شکست خورد.

او ادامه داد: «شبکه‌های اجتماعی ما را تضعیف کرده‌اند و اراده مردان ما را برای جنگیدن به خود جذب کرده‌اند. “برای اینکه نجیبانه برخیزید، آرواره های آنها را صاف کنید و یک بار دیگر به خط شکنی حمله کنید تا از چیزی که دوست دارند دفاع کنید.”

کاوتورن در برنامه ای مناسب برای یک دوره اداری عجیب و غریب، آخرین دقایق گرانبهای خود را در C-SPAN هدر داد و زنگ خطر مارپیچ مرگ مردانگی را به صدا در آورد. این جوان 27 ساله در خلال اظهارات تند خود گفت: «به مردان جوان ما آموخته می‌شود که ضعف قدرت است، ظرافت مطلوب است، و اینکه یک متروسکسوال نرم‌تر بودن ارزشمندتر از آموزش ذهن، بدن و روح است.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

منتخبی از گالری بزرگ ترین جنجال های Cawthorn شامل اتهامات سوء استفاده جنسی از سال های دانشگاه او می شود. اتهامات مربوط به تجارت داخلی؛ متوقف شدن به دلیل تلاش برای آوردن اسلحه از طریق امنیتی فرودگاه (دو بار). در حال تصویر شدن با لباس زیر زنانه؛ فیلمبرداری در حالی که برهنه است و فاق خود را به صورت مرد دیگری فرو می کند. و در آن زمان او به شدت به این نکته اشاره کرد که اعضای حزب بزرگ قدیمی خود او را به عیاشی هایی با کوکائین دعوت می کنند.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع