مدیر فاحشه خانه ملبورن که دختر 16 ساله ای را روسپی کرده بود از زندان اجتناب کرد

به جای حداکثر 15 سال پشت میله های زندان، قاضی دادگاه شهرستان آنجلا الیس مرد را محکوم کرد به یک دستور اصلاح جامعه سه ساله با 400 ساعت کار اجتماعی بدون حقوق و جریمه 1000 دلار استرالیا (تقریباً 631 دلار). او همچنین برای هشت سال آینده وارد فهرست مجرمان جنسی خواهد شد.

در اولین روز کار خود در فرشتگان هایدلبرگ، این دختر به پلیس اشاره کرد که از او خواسته نشده بود که هیچ گونه مدارکی را پر کند و “این فقط به نوعی بود، “عالی که حاضری کار کنی.” تو برو.”

[She] الیس گفت که این جنایت بر دیدگاه او نسبت به زندگی تأثیر گذاشته است و او نسبت به آینده احساس ناامیدی می کند. “[She] توصیف می‌کند که تمام جنبه‌های زندگی‌اش تحت تأثیر توهین‌ها قرار گرفته است و می‌ترسد که او هرگز شفا ندهد.»

لی به بازرسان گفت که نمی‌تواند به خاطر بیاورد که پیکسی کیست، اما قاضی الیس خاطرنشان کرد: «شما انکار کردید که فاحشه‌خانه هیچ کارگر زیر 18 سال را استخدام کرده است.»

اگر آن را سخاوتمندانه بیان کنید، چشم خود را بسته اید و با این کار به یک کودک 16 ساله آسیب پذیر اجازه دادید تا برای پاداش مالی شما در کارهای جنسی شرکت کند.”

یکی از مدیران فاحشه خانه ملبورن که به فروش یک دختر 16 ساله برای رابطه جنسی اعتراف کرده بود، از زندان اجتناب کرد.

اطلاعات بیشتر از NextShark: هند 11 مرد هندو را که در سال 2002 به زن باردار مسلمان تجاوز کرده و 7 نفر از اعضای خانواده او را کشتند آزاد کرد.

بیشتر از NextShark: مردی به دلیل چاقوکشی در مهدکودکی در چین که 3 کشته و 6 زخمی بر جای گذاشت دستگیر شد.

این دختر قبل از کار در فاحشه خانه تحت نام “پیکسی” از واحد مراقبت های مسکونی وزارت خدمات انسانی که در آن زندگی می کرد فرار کرد. زمانی که دختر در اولین شب خود در 27 اوت 2019 شروع به کار کرد، لی به عنوان مدیر وظیفه حضور داشت.

این دختر که اغلب از شلاق و ابزارهای دیگر برای مشتریان استفاده می‌کرد، توسط یک اوبر به فاحشه خانه برده می‌شد. کرایه بعداً از دستمزد او کسر می‌شد، که به همان اندازه کم شد 100 دلار استرالیا (تقریباً 63 دلار)، دادگاه شنید.

تصویر ویژه از طریق 7News استرالیا



منبع

این دختر که بنا به دلایل قانونی نمی توان نامش را به صورت عمومی اعلام کرد، در سال 2019 به یک آگهی فیس بوک به دنبال “دستیار سلطه گر” پاسخ داد. او در نهایت توسط مردی به نام “مایک” پس از ارائه مجوز ویرایش شده برای دانش آموز استخدام شد که در آن او ادعا کرد که او مدعی شد 27 ساله می شد

الیس روز دوشنبه در دادگاه کانتی ویکتوریا گفت که لی موظف است اطمینان حاصل کند که همه کارگران فاحشه خانه او بالغ هستند، اما او “چشم خود را بست.”

شما مدیر بودید… به این ترتیب مسئولیت قابل توجهی را با خود حمل کردید که اطمینان حاصل کنید افرادی که برای ارائه خدمات جنسی به کار گرفته شده اند بزرگسال هستند.

پس از دریافت اطلاعات، مقامات در سپتامبر 2019 به فرشتگان هایدلبرگ یورش بردند و لی را که در آن زمان مدیر وظیفه بود، دستگیر کردند. لی از چین به ملبورن آمد تا فاحشه خانه ای را که متعلق به مادرش بود اداره کند. اتهامات علیه مادر لی، یانگ یانگ، 51 ساله، در ماه ژوئیه لغو شد.

در دادگاه، قاضی الیس عدم پشیمانی لی از آنچه اتفاق افتاده را محکوم کرد و گفت: «من از عدم قدردانی آشکار شما از جدیت تخلف خود ناراحت هستم. به نظر می رسد پشیمانی نشان داده شده، احتمالاً در رابطه با موقعیتی است که شما اکنون در آن هستید.”

اطلاعات بیشتر از NextShark: صاحب فروشگاه کلاه گیس توسط دو نوجوان در جریان سرقت در مرکز شهر لس آنجلس با چاقو کشته شد.

اگرچه بیشتر کارهای او شامل نوعی ابزار بود، دادگاه شنید که این دختر گاهی اوقات برای داشتن رابطه جنسی با مشتریان دستمزد می گرفت.

اطلاعات بیشتر از NextShark: جنایتکار حرفه ای نیویورک می بیند که اتهام جنایت نفرت در قتل زن آسیایی حذف شده است

در دادگاه روز دوشنبه، قاضی الیس گفت که این حادثه بر قربانی تأثیر گذاشته است زیرا وقایع “او را آزار می دهند و او فلاش بک ها را تجربه می کند.”

فرشتگان هایدلبرگ ادعا کرد که از قانون کار جنسی ویکتوریا در سال 1994 تبعیت می کند.

چنگ لی، مدیر 35 ساله سابق فاحشه خانه فرشتگان هایدلبرگ در شمال شرقی ملبورن استرالیا، بدون گذراندن یک دقیقه پشت میله های زندان آزاد شد. در روز دوشنبه. فقدان سابقه جنایی قبلی و اعتراف به گناه لی برای دریافت پرداختی برای خدمات جنسی ارائه شده توسط یک کودک، در صدور حکم او نقش داشته است.

ما از تک تک قوانین قانون کار جنسی 1994 از ویکتوریا برای یک محیط قانونی و دارای مجوز برای شما و دخترانمان پیروی می کنیم.» فاحشه خانه ادعا کرد.