مدیر عامل میلیاردر اسنپ چت، ایوان اشپیگل و مدل میراندا کر، به خانه 120 میلیون دلاری LA نزدیک می شوند.

در سال 2004، کنت «بیبی فیس» ادموندز و همسر سابقش تریسی ادموندز عمارت هولبی هیلز را به قیمت 21.3 میلیون دلار به فرانک و جیمی مک کورت، صاحبان آن زمان تیم بیسبال داجرز فروختند. پس از بازسازی و گسترش کامل – از جمله نصب استخر سرپوشیده المپیک، جیمی مک کورت این ملک را در سال 2014 به لیوینگستون فروخت.

ویدیو را ببینید.

در ابتدا در Architectural Digest ظاهر شد



منبع

واقع در هولبی هیلز دقیقاً روبروی عمارت پلی بوی، چهار هکتار به هم پیوسته توسط میلیاردر بریتانیایی، یان لیوینگستون، به اشپیگل فروخته شد، او ملک دو بسته را در دو معامله جداگانه در سال‌های 2014 و 2017 با پرداخت 72 میلیون دلار خریداری کرد. لیوینگستون هر دو ملک را در یک ملک بزرگ ترکیب کرد و سپس بازسازی کل مکان را آغاز کرد. این ملک همچنین در همان محله‌ای است که میلیاردر همکارشان، شان پارکر، و یک محله در بندیکت کنیون، بزوس، بنیانگذار آمازون، دارایی 175 میلیون دلاری دارد.

نمایندگان لیست، استفن رسنیک و جاناتان نش از هیلتون اند هایلند بودند. درو فنتون، همچنین از شرکت Hilton & Hyland، خریدار را انتخاب کرد.

اسناد املاک نشان می دهد که پس از نزدیک به دو سال، ایوان اشپیگل، میلیاردر اسنپ چت، سرانجام قرارداد خانه جدید خود در لس آنجلس را به مبلغ 120 میلیون دلار بسته است. امانت طولانی به دلیل بازسازی چند ساله بود که ملک در حال حاضر هنوز در حال انجام است. اشپیگل همچنین 25 میلیون دلار اضافی برای بخش کوچک‌تری از زمین که درست در مجاورت ملک اصلی قرار دارد پرداخت کرد، که مجموع قیمتی را که او برای ملک پرداخت کرد به 145 میلیون دلار افزایش داد. این تعداد زیاد، این ملک را به یکی از بالاترین قیمت‌هایی تبدیل می‌کند که تاکنون برای یک خانه در کالیفرنیا پرداخت شده است، درست پس از میلیاردرهای دیگر فناوری مانند مارک آندرسن، جف بزوس، و لاچلان مرداک.

در حالی که اشپیگل و همسرش، مدل میراندا کر، منتظر تکمیل اقامتگاه جدید خود هستند، این زوج در یک عمارت 12 میلیون دلاری واقع در برنت وود زندگی می کنند که قبلاً متعلق به هریسون فورد بود. این زوج موفق همچنین یک ویلای 30 میلیون دلاری در پاریس، یک تاکستان در استرالیا و یک خانه تعطیلات ساحلی در مالیبو دارند. مدیر عامل اسنپ چت همچنین هنوز صاحب اولین خانه ای است که تا به حال خریده است – خانه ای به سبک کلبه ای 3 میلیون دلاری در برنت وود.