مدیر عامل لیگ ضد افترا در شعار تبلیغاتی ترامپ تغییرات چشمگیری ایجاد کرد.

در ژانویه، فوئنتس توسط کمیته تحقیق در مورد حمله 6 ژانویه 2021 به ساختمان کنگره ایالات متحده توسط حامیان ترامپ که به دنبال لغو انتخابات 2020 بودند، احضار شد. حداقل هفت نفر با ارتباط با جنبش “آمریکا اول” فوئنتس به جنایات فدرال مربوط به قیام متهم شدند.

مربوط…



منبع

گرینبلات گفت: «هیچ فرقی نمی‌کند» که ترامپ ادعا کرد فوئنتس را نمی‌شناسد.

ترامپ روز سه‌شنبه در استراحتگاه مارآلاگو خود با نیک فوئنتس، فعال ملی‌گرای سفیدپوست و یی، خواننده رپ که قبلاً با نام کانیه وست شناخته می‌شد، شامی ترتیب داد، که امپراتوری حرفه‌ای‌اش با مجموعه‌ای از جنجال‌های اخیر یهودی‌ستیزانه و اتهامات متعاقب آن در مورد سوءرفتار در محل کار ویران شده است. .

گرینبلات در سی‌ان‌ان گفت: «اینکه دونالد ترامپ با برتری‌طلبان سفیدپوست بدنام و متعصبان توبه‌نشده شام ​​بخورد – فکر می‌کنم حداقل روشن‌کننده است». او در تلاش است تا دوباره آمریکا را نفرت کند و بدون عذرخواهی‌ترین کمپین ریاست‌جمهوری ناسیونالیست سفیدپوست را که تا به حال دیده‌ایم اجرا می‌کند.»

وی با اشاره به اینکه در سال 2016، ترامپ ادعا کرد که «هیچ چیزی در مورد» دیوید دوک نمی‌داند و از محکوم کردن رهبر سابق KKK پس از دریافت نظر خودداری کرد، گفت: «این کاملاً غیرریاستی است وقتی نمی‌توان دانش اولیه مردم را در زندگی عمومی نشان داد. تایید.

Ye، که توسط کارمندان سابق به تمجید از آدولف هیتلر و نازی ها در جلسات کاری متهم شده است، روز پنجشنبه چندین ویدئو را منتشر کرد و مدعی شد که ترامپ “واقعا تحت تاثیر فوئنتس” قرار گرفته است. منابع همچنین به نیویورک تایمز و آکسیوس گفتند که ترامپ در شام از فوئنتس تمجید کرد و در یک نقطه گفت: «او مرا می‌پذیرد».

فوئنتس با متحدان کلیدی ترامپ، مانند نمایندگان مارجوری تیلور گرین (رئیس جمهور آمریکا) و پل گوسار (آریز) روابط دارد. هر دو قانونگذار در اوایل سال جاری پس از سخنرانی در یک کنفرانس ملی گرایان سفیدپوست که توسط فوئنتس سازماندهی شده بود، با واکنش خشمگینی مواجه شدند.

جاناتان گرینبلات، مدیر عامل اتحادیه ضد افترا، پس از اعتراف رئیس جمهور سابق آمریکا به شام ​​خوردن با یک سفیدپوست برتر چند روز پس از اعلام کمپین انتخاباتی خود در سال 2024، گفت: دونالد ترامپ “در تلاش است تا دوباره آمریکا را نفرت کند”.

در میان واکنش های خشمگین درباره این دیدار، از جمله از سوی برخی جمهوری خواهان، ترامپ از Ye فاصله گرفته و اصرار دارد که نمی داند فوئنتس کیست. به گفته ترامپ، این شام قرار بود با یه باشد که فوئنتس را مهمان خود آورده بود.