مدیر اف‌بی‌آی پس از دیدن ویدیوی پلیس تایر نیکولز “بهت زده”.

اف‌بی‌آی که با وزارت دادگستری همکاری می‌کند، به تحقیقات ما افتخار می‌کند. و همانطور که قبلاً اعلام شده است، تحقیقات را در اینجا دنبال خواهیم کرد. و ما آن را به صورت حرفه ای، بدون ترس یا لطف، در کتاب انجام خواهیم داد، همانطور که فکر می کنم از ما انتظار می رود.

کریستوفر رای، رئیس اف‌بی‌آی، در یک کنفرانس مطبوعاتی در روز جمعه گفت که وی ویدئویی از رویارویی 7 ژانویه بین پلیس ممفیس و تایر نیکولز را دیده است که سه روز بعد درگذشت. وی گفت آنچه اتفاق افتاد “تراژیک” بود و از آنچه در این ویدئو دید “متحیر” شد.

رونوشت ویدیویی

کریستوفر رای: بله، آنچه در ممفیس اتفاق افتاد، بدیهی است که غم انگیز است. من خودم ویدیو را دیده ام. و من به شما خواهم گفت، من وحشت زده شدم. من برای پیدا کردن یک کلمه قوی تر تلاش می کنم، اما فقط به شما می گویم، وحشت زده شدم.

در زمینه آماده سازی، به همه دفاتر میدانی ما هشدار داده شده است که با شرکای ایالتی و محلی خود، از جمله به ویژه، البته در ممفیس، در صورت خارج شدن از کنترل، از نزدیک همکاری کنند. اما من فقط صدایم را به دادستان های کل و خانواده هایی که دلم برایشان می سوزد اضافه می کنم که در این کشور یک راه درست و یک راه غلط برای ابراز ناراحتی یا عصبانیت از چیزی وجود دارد. و ما باید مطمئن شویم که اگر این احساس در اینجا بیان شده است، به روش درست انجام شده است.



منبع