مدیرعامل سیاتل که حقوق خود را کاهش داد تا کارگران 70 هزار دلار درآمد داشته باشند، استعفا داد

“اولویت شماره 1 من این است که کارمندان ما برای بهترین شرکت جهان کار کنند، اما حضور من در اینجا به یک حواس پرتی تبدیل شده است.” پرایس در بیانیه ای در توییتر نوشت. او 18 سال پیش این شرکت را تأسیس کرد.

سیاتل (AP) – یکی از مدیران اجرایی سیاتل که در سال 2015 اعلام کرد که برای کمک به پوشش هزینه های افزایش حقوق کارمندانش به شدت دستمزد خود را کاهش می دهد، استعفای خود را اعلام کرد.

مدیر عامل تامی کرول یک مدیرعامل را بر عهده خواهد گرفت.





منبع

به گزارش سیاتل تایمز، دن پرایس، مدیر عامل شرکت پردازش کارت اعتباری گراویتی پیمنت روز چهارشنبه از سمت خود استعفا داد.

پرایس بیش از 100 کارگر خود را متحیر کرد وقتی به آنها گفت که حقوق یک میلیون دلاری خود را به 70000 دلار کاهش می دهد و از سود شرکت استفاده می کند تا اطمینان حاصل شود که همه افراد در آنجا حداقل در عرض سه سال به این میزان درآمد خواهند داشت.

ادعاهایی مبنی بر اینکه پرایس از همسر سابق کریستی کولون سوء استفاده کرده است نیز در آن سال مطرح شد. گزارشی از بلومبرگ، سخنرانی اکتبر 2015 در TEDx توسط کولون را بازگو می کند که طی آن او بدون نام بردن از پرایس، کتک زدن و کتک خوردن توسط سابق خود را توصیف می کند. پرایس به بلومبرگ گفت که این رویدادها «هرگز اتفاق نیفتاده است».

او نوشت: «من همچنین باید از این وظایف کناره گیری کنم تا تمام وقت خود را روی مبارزه با اتهامات نادرستی که به من وارد می شود متمرکز کنم. “من هیچ جا نمیروم.”

در اوایل سال جاری، دادستان سیاتل پرایس را به تجاوز به یک زن و رانندگی بی احتیاطی متهم کرد. دادستان ها می گویند پرایس سعی کرد به زور یک زن را ببوسد. او در ماه می اعتراف به بی گناهی کرد. پرونده همچنان ادامه دارد

پرایس 38 ساله نیز با مشکلات حقوقی دیگری مواجه شده است. برادرش لوکاس در سال 2015 از او شکایت کرد و ادعا کرد که دن پرایس به خودش پول بیشتری پرداخت کرده است. یک قاضی شهرستان کینگ حکم داد که دن حقوق لوکاس را به عنوان سهامدار اقلیت نقض نکرده است.