مدیرعامل دلتا می‌گوید سفر انتقام‌جویانه آمریکا را اشغال کرده است و حتی او از این مقدار شوکه شده است: «300 میلیارد دلار – با یک B»

سفر انتقام جویانه ریشه در «خرج های انتقام جویانه» دارد، یک روند اقتصادی که با نام «باوفکسینگ شیائوفی» در چین در دهه 1980 آغاز شد، زمانی که طبقه متوسط ​​رو به رشد اشتهای سیری ناپذیری برای کالاهای لوکس خارجی داشت. این امر تا امروز ادامه داشته است و به شرکت‌های لوکس اروپایی کمک کرد تا جهان را تسخیر کنند و برنارد آرنو، مدیر عامل LVMH را به ثروتمندترین مرد جهان در بیشتر دو سال گذشته تبدیل کرد. آیا آمریکایی ها به سفر انتقام جویانه روی می آورند که چینی ها به خرج های انتقام جویانه روی آوردند؟ آره. بله آنها خواهند بود.

این خیلی تغییر نکرده است. طبق گزارش اخیر Traveler Insights گروه Expedia، نزدیک به نیمی (46٪) از مصرف کنندگان در سراسر جهان گفتند که اکنون سفر برای آنها مهمتر از قبل از همه گیری است.

او گفت: «یکی از کارهایی که ما در طول کووید انجام دادیم، که من خوشحالم که انجام دادیم، و قرار نیست دوباره آن را تغییر دهیم، این است که هزینه تعویض را از محصولات خود حذف کردیم. “بنابراین مردم می توانند با اطمینان رزرو کنند، زیرا مردم می خواهند مطمئن شوند که سفر خود را انجام می دهند.”

باستیان گفت: «مردم در مورد سفر انتقام‌جویانه یا سفرهای سربسته صحبت می‌کنند – این فراتر از هر چیزی است که مردم می‌توانند به‌عنوان واقعاً سرگردان طبقه‌بندی کنند. ما چندین سال را پشت سر گذاشتیم که مردم قادر به بازگشت به بیرون و سفر و تجربه و دیدن عزیزان، دیدن همکاران تجاری خود، ماجراجویی‌ها نبودند – همه دلایلی که ما سفر می‌کنیم. و مردم زمان زیادی داشتند.»

باستین گفت، تابستان گذشته، زمانی که سفر دوباره به طور جدی افزایش یافت، “بسیار سخت” بود، زیرا به نظر می رسید که همه می خواهند همزمان سفر کنند. «مهم نبود کجا رفتند یا چه پولی پرداخت کردند. آنها فقط می خواستند بیرون باشند.

سازندگان هواپیما به این تعداد هواپیما در زمان مقرر تولید نمی کنند. سازندگان موتور در تحویل موتورهای مورد نیاز ما یا تعمیرات مورد نیاز با چالش هایی روبرو هستند. چالش های زنجیره تامین و چالش های کارکنان هنوز در برخی از بخش های صنعت وجود دارد. “[But] تعادل بیشتری بین عرضه وجود دارد، از نظر آنچه که می‌توانید تولید کنید، با تقاضای قوی، که نتایج خوبی را به همراه دارد.» سفر انتقام جویانه مانند چیزی نیست که قبلا دیده بودیم، و باستیان به وضوح گفت که دلتا می خواهد برای آن آماده باشد.

ادموندسون افزود: «سفر برای دنیا خوب است. “ذهن ها را باز می کند، ارتباط را تقویت می کند، دیدگاه ها را گسترش می دهد و الهام را تقویت می کند. همه‌گیری باعث شد مردم اولویت‌بندی کنند، و سفر به بالای فهرست صعود کرده است، زیرا بسیاری از مردم قدردانی جدیدی از سفر پیدا کرده‌اند، یا معنایی بیشتر و اهمیت بالاتری پیدا کرده است.»

در نتیجه، صنعت خطوط هوایی به عنوان یک کل برای ارتقای مهارت کارگران خود و استخدام افراد جدید برای برآورده کردن تقاضا تلاش کرد. باستین گفت تابستان امسال آنها آماده هستند. دلتا بیش از 25000 نفر را استخدام کرده است که آموزش دیده، با تجربه و آماده رویارویی با جمعیت هستند.

به عبارت دیگر، اگر در حال حاضر برای تعطیلاتی که سال‌ها به تعویق انداخته‌اید، قیمت بسیار بالاتری می‌پردازید، دیگر نمی‌خواهید نگران هزینه تغییر باشید.

انتقام غذایی است که بهتر است بدون هزینه تعویض سرو شود

باستین گفت، در نتیجه، دلتا، هشتاد و پنجمین در فهرست فورچون 500، پیش‌بینی می‌کند که «بسیار بسیار شلوغ» باقی بماند. درآمد عملیاتی آن برای سال به 50.6 میلیارد دلار رسید که 69 درصد نسبت به روزهای سگ در سال 2021 افزایش یافته است. “و ما مطمئن خواهیم شد که پرسنل داریم و هر هواپیمای ممکنی را داریم که استفاده می کنیم.”

این بیشتر شواهد حکایتی است، اما چیزی که من می شنوم این است که مسافران به داشتن تجربیات اهمیت بیشتری می دهند و در مناطق دیگر کاهش می یابند. [to be able to travel more]ماتیاس تیلمن، مدیر مالی سایت جستجوی معاملات جهانی سفر، تریواگو، گفت ثروتشریل استرادا در ماه مارس.

در حالی که تقاضای انفجاری همیشه خوب است، آینده بخش سفر ناشناخته باقی مانده است. همانطور که Lev-Ram اشاره کرد، “سفر انتقامی” یک پیشرفت جدید است. این مفهوم از سال 2020 به طور گسترده در رسانه ها پیش بینی شده است، اما از زمانی که واکسن ها به طور گسترده در بهار 2021 در دسترس قرار گرفتند، سرعت بیشتری گرفت و افراد بی قرار مشتاق بودند تب کابین خود را تکان دهند. به خصوص که کار از راه دور تقریباً در تمام بخش های یقه سفید به یک گزینه تبدیل شد، دلایل ماندن در خانه به هیچ وجه کاهش یافت و مردم به سرعت به سایت های فروش بلیط رفتند.

این داستان در ابتدا در سایت Fortune.com منتشر شد

تینا ادموندسون، رئیس لوکس ماریوت اینترنشنال، گفت: همه‌گیری مردم را مجبور کرد اهمیت سفر در زندگی خود را دوباره ارزیابی کنند. ثروت در اکتبر 2021. چیزی که زمانی یک خواستن تبدیل شدن به نیاز.

باستیان گفت که دلتا در حال تطبیق با نحوه سفر انتقام جویانه در سراسر کشور است. باستین گفت که رفتارهای مصرف کننده از زمان همه گیری بسیار تغییر کرده است، و مردم اکنون بیشتر رزرو می کنند. او افزود که این به معنای تغییر بزرگ در مدل کسب و کار دلتا است.

او فاش کرد که از تیمش خواسته است که شکاف بین تقاضای ذاتی سفر ایالات متحده را که طی سه سال گذشته برآورده نشده است، بر اساس «هر نوع» الگوی تاریخی اندازه‌گیری کنند: «این شکاف 300 میلیارد دلار است – با یک B. ”

این بدان معنا نیست که فقط به این دلیل که همه می خواهند پرواز کنند، هر رقیب در یک موقعیت قطبی قرار دارد. وی افزود: محدودیت های زیادی در اطراف صنعت وجود دارد.

دلتا در حال حاضر تقاضایی را می بیند که قبلاً هرگز دیده نشده است، او ادامه داد: «و پایانی در چشم نیست. ما امسال 20 روز بزرگ فروش نقدی را در تاریخ خود داشته ایم.

اطلاعات بیشتر از Fortune:
5 کار جانبی که در آنها ممکن است بیش از 20000 دلار در سال درآمد کسب کنید – همه در حالی که از خانه کار می کنید
به دنبال پول نقد اضافی هستید؟ این سی دی در حال حاضر 5.15% APY دارد
خرید خانه؟ در اینجا این است که چقدر باید پس انداز کنید
این مقدار پولی است که شما باید سالانه برای خرید راحت یک خانه 600000 دلاری کسب کنید



منبع

تابستان 2022 ثابت شد که فصل «آشوب سفر» است، اما یک چیز خنده‌دار در مورد این سال وجود دارد: مردم به جاده‌ها ادامه می‌دهند. حتی تورم سرسختانه «چسبنده» و بالاترین قیمت بلیت در چند سال اخیر برای از بین بردن جذابیت کافی نیست. و مدیر عامل خطوط هوایی دلتا، اد باستیان، به تازگی به او فاش کرده است ثروت حداقل می توان گفت که این تقاضا «واقعاً بسیار قوی» است. در واقع، همانطور که او گفت ثروت مدیر عامل شرکت آلن موری و سردبیر مایکل لو رام در رهبری بعدی پادکست این هفته، تیم او عطش آمریکایی‌ها برای «سفر انتقامی» را در حال حاضر اندازه‌گیری کرده است، و این رقم بسیار زیادی است.