مدونا از تاریخ تورهای آمریکای شمالی و اروپا در سال 2023 رونمایی کرد


نیویورک (AP) – مدونا با یک تور جدید در آمریکای شمالی و اروپا که از تابستان امسال شروع می‌شود، «Take a Bow» را برگزار می‌کند که «جشن» موفقیت‌های این نماد پاپ است که شامل 38 آهنگ در بیلبورد Hot 100 می‌شود.

تور 35 شهر “مدونا: تور جشن” با حمایت 35 شهر، در راجرز آرنا در ونکوور، بریتیش کلمبیا، با توقف در دیترویت، شیکاگو، نیویورک، میامی، لس آنجلس، دنور، آتلانتا و بوستون آغاز خواهد شد. درمیان دیگران. این بازی در 7 اکتبر در لاس وگاس به پایان می رسد.

سپس «دختر مواد» به اروپا می‌آید، جایی که در طول پاییز 11 قرار دارد، از جمله لندن، بارسلونا، پاریس، برلین، میلان و استکهلم. این تور در 1 دسامبر در آمستردام به پایان می رسد.

بر اساس این اعلامیه، این خواننده “کاتالوگ بی بدیل خود از موسیقی بیش از 40 سال گذشته را برجسته خواهد کرد.” همچنین “به شهر نیویورک، جایی که حرفه او در موسیقی آغاز شد، احترام خواهد گذاشت.”

مدونا در این اطلاعیه می‌گوید: «من هیجان‌زده هستم که تا آنجایی که ممکن است آهنگ‌های بیشتری را بررسی کنم، به این امید که به طرفدارانم نمایشی بدهم که منتظر آن بودند.

فروش بلیت ها از جمعه 20 ژانویه آغاز می شود.

برخی از 100 پرطرفدار مدونا عبارتند از: «Vogue»، «Music»، «Crazy For You»، «Like a Virgin»، «Like a Prayer»، «Justify My Love»، «Live to Tell» و «Papa Don’t» موعظه.”



منبع