مدعیان حزب جمهوری خواه میسوری از مک کانل فاصله می گیرند

کاندیداها روزهای پایانی خود را در رقابتی که بسیاری از رای دهندگان هنوز در آن بلاتکلیف هستند، سپری می کنند تا به بحث پایانی خود بپردازند. از جمله دیون پریش، 53 ساله، که قصد دارد در انتخابات مقدماتی حزب جمهوریخواه رای دهد و در راهپیمایی اشمیت در کلمبیا شرکت کرد.

گریتنز که در بحبوحه رسوایی در سال 2018 استعفا داد، در طول مبارزات انتخاباتی گفته است که خواهان برکناری مک کانل است.

کونس به آسوشیتدپرس گفت: «اینها نکات صحبت جمهوری خواهان است. این در حال تعقیب آسیب پذیرترین افراد جامعه ما است، کسانی که بیش از همه به حمایت نیاز دارند.»

اشمیت با تشویق گفت: «وظیفه من به عنوان دادستان کل شما بسیار ساده است: صبح بیدار می شوم، سر کار می روم، از جو بایدن شکایت می کنم و به خانه می روم. من روز بعد از خواب بیدار می شوم و این کار را دوباره انجام می دهم.

ولنتاین در بیانیه‌ای به AP گفت که او معتقد است «کودکان تراجنسیتی باید بتوانند مطابق با توصیه‌های متخصصان پزشکی مانند آکادمی اطفال آمریکا به مراقبت‌های تأییدکننده جنسیت دسترسی داشته باشند». آکادمی اطفال آمریکا و انجمن پزشکی آمریکا از اجازه دادن به بچه ها برای جستجوی درمان پزشکی تراجنسیتی حمایت می کنند، اما آنها راهنمایی های خاص سنی را ارائه نمی دهند.

یکی از ایمیل‌های کمپین بر دستاوردهای او در طول یک سال و نیمی که فرماندار بود، با اشاره به رشد شغل، کاهش مالیات و قوانین سخت‌تر برای کسانی که به پلیس حمله می‌کنند، متمرکز بود. این کمپین همچنین یک مونتاژ ویدئویی منتشر کرد که شامل عکس‌های سیاه و سفید با این پیام بود: «این جنبش در میسوری با عشق تقویت می‌شود، نه نفرت».

او گفت: «اگر کسی را می‌خواهید که می‌خواهد اساساً قدرت را در این کشور تغییر دهد، من پسر شما هستم. فکر می‌کنم وقت آن رسیده است که مردم میزوری کسی را داشته باشند که می‌داند مثل آنها بزرگ شدن و زندگی کردن مانند آنها چگونه است.

پیولی، مو. (AP) – با نزدیک شدن به پایان مبارزات انتخاباتی اولیه سنای ایالات متحده در میسوری، هر سه نامزد پیشرو جمهوری خواه این موضوع را روشن می کنند که در صورت انتخاب، میچ مک کانل، رهبر اقلیت سنا، از حمایت آنها برخوردار نخواهد شد.

پریش گفت: «در گذشته، به ویژه با جمهوری خواهان، بارها به ما خیانت شده است. «آنها حرف های درست می زنند و زبان می دانند و بعد به ما خیانت می کنند. بنابراین من واقعاً دنبال می‌کنم، سعی می‌کنم عمیق‌تر و سخت‌تر نگاه کنم تا این اتفاق نیفتد.»

یکی از جایگزین‌های احتمالی او اشاره کرد: جاش هاولی، که مشتی را برای ادای احترام به معترضان پیش از شورش کنگره در 6 ژانویه 2021 بلند کرد و اولین سناتور جمهوری‌خواه بود که اعلام کرد با صدور گواهینامه انتخابات 2020 مخالفت خواهد کرد. هاولی از هارتزلر، که در میان 147 جمهوری خواه مجلس نمایندگان بود که به صدور گواهینامه رای منفی دادند، حمایت کرده است.

میسوری مدتها به عنوان یک ایالت نوسانی در نظر گرفته می شد، اما در دهه گذشته به طور قطعی به سمت راست حرکت کرده است. برنده جمهوری خواه در ماه نوامبر مورد حمایت قرار خواهد گرفت، اگرچه رهبران حزب جمهوریخواه نگران هستند که پیروزی گریتن در انتخابات مقدماتی می تواند در را برای ناراحتی دموکرات ها باز کند.

___

از ترودی بوش ولنتاین، پرستار بازنشسته و وارث ثروت خانواده آبجو بوش، در جلسه ای با دموکرات های محلی در سنت لوئیس در مورد جوانان تراجنسیتی پرسیده شد.

گزارشگر AP Summer Ballentine در کلمبیا، مو.، به این گزارش کمک کرد.



منبع

هارتزلر روی مسائل اجتماعی از جمله مخالفت با سقط جنین تمرکز دارد.

گریتنس، افسر سابق نیروی دریایی SEAL که در ماه ژوئن به دلیل یک ویدیوی کمپین که او را در حال تکان دادن تفنگ ساچمه ای نشان می دهد و اعلام می کند که در حال شکار RINO ها یا جمهوری خواهان فقط به نام است، محکوم شد، رویکرد ملایم تری در پیش گرفته است.

کونس روزهای پایانی مبارزات انتخاباتی را با یادآوری ریشه های خود در یک خانواده کارگری به رای دهندگان می گذراند.

کمپین ولنتاین گفت که او از مردم در مورد مشکلات مالی و نگرانی آنها در مورد دسترسی به سقط جنین می شنود. این کمپین گفت که ولنتاین «راه‌حل‌های معقولی برای این مسائل ارائه می‌کند و کمپینی را اجرا می‌کند که ریشه در ارزش‌های صداقت، صداقت و شفقت او دارد».

اشمیت که چهارشنبه در کلمبیا صحبت می کرد، گفت که مک کانل از او حمایت نکرده است، “و من او را برای رهبری تایید نمی کنم.”

اشمیت خود را به عنوان مبارزی برای مردم ترسیم کرد و با اشاره به تمایل خود به دعاوی حقوقی، از جمله در مورد دستورات ماسک، اشاره کرد. دولت پرزیدنت جو بایدن یک هدف مکرر بوده است.

از طرف دموکرات ها، روزهای پایانی کمپین شامل اظهار نظری ابرو از یکی از رقبای اصلی بود.

حریف اصلی او، کهنه سرباز تفنگداران دریایی، لوکاس کونس، اظهارات ولنتاین را “بی رحمانه و خطرناک” خواند.

اولین دوره ریاست جمهوری گریتنز با یک رسوایی جنسی و دو اتهام جنایی – یکی به اتهام گرفتن عکسی در معرض خطر از این زن و دیگری به اتهام نقض قانون تامین مالی کمپین انتخاباتی از مسیر خارج شد. هر دو اتهام کنار گذاشته شد، اما در معرض خطر طرح مجدد اتهامات و احتمال استیضاح، او در ژوئن 2018 استعفا داد. او و همسرش در سال 2020 طلاق گرفتند.

نماینده ویکی هارتزلر پرحاشیه تر بود.

شینا گریتنز در یک سوگندنامه در ماه مارس در یک مناقشه حضانت کودک، همسر سابق خود را متهم به آزار و اذیت کرد و نوشت که او چنین “رفتار بی ثبات و اجباری” از خود نشان داده است زیرا به نظر می رسد که حرفه سیاسی او در سال 2018 در حال فروپاشی است و اقداماتی برای محدود کردن دسترسی او به آنها انجام شده است. سلاح گرم

بیست و یک جمهوری خواه روز سه شنبه در رای گیری حضور دارند که گمان می رود اریک گریتنز فرماندار سابق، اریک اشمیت دادستان کل و ویکی هارتزلر نماینده ایالات متحده رقبای اصلی باشند. یازده دموکرات در حال رقابت هستند.

بر اساس ویدئویی که در توییتر منتشر شد، ولنتاین پاسخ داد: «فقط می‌گویم، تا ۱۸ سالگی صبر کنید، زمانی که یک فرد بالغ می‌شود، تا هر کاری را انجام دهید که اجازه بازگشت به جنسیت را نمی‌دهد، شاید هم جنسی که بودید». اما در غیر این صورت من کاملاً بدون شک از تراجنسیتی ها حمایت می کنم.

گریتنس این اتهامات را رد می کند.

هارتزلر در جریان کمپین انتخاباتی پنجشنبه در پیولی به آسوشیتدپرس گفت: “من از او حمایت نمی کنم.” ما به محافظه‌کاران واقعی نیاز داریم که برای ارزش‌های ما بجنگند و این خرابی قطار را متوقف کنند، رئیس‌جمهور بایدن را متوقف کنند، شومر (رهبر اکثریت سنا) چاک را متوقف کنند، (نانسی رئیس مجلس) پلوسی را متوقف کنند و کشور ما را نجات دهند.»

نامزدهای میسوری از جمله نامزدهای محافظه کار سنا هستند که پشت سر دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، که به مک کانل حمله کرده و در صورت پیروزی جمهوری خواهان در مجلس در ماه نوامبر، از رهبری جدید سنا حمایت کرده است، عقب افتاده اند. ترامپ همچنان محبوبیت خود را در میسوری حفظ کرده است، اما هیچ کسی را در انتخابات مقدماتی تایید نکرده است.