مخترع 14 ساله اهل کالیفرنیا به عنوان “دانشمند جوان برتر آمریکا” معرفی شد.


جایزه بزرگ امسال 3M Young Scientist Challenge به دانش آموز 14 ساله ای که دستگاهی را اختراع کرد که عفونت گوش میانی کودکان را تشخیص و درمان می کند، دریافت کرد.

لیان فن، دانش آموز کلاس هشتمی از سن دیگو، کالیفرنیا، این کم هزینه را توسعه داد دستگاه پوشیدنی با استفاده از فناوری یادگیری ماشین و درمان نور آبی.

فن آنها را به افتخار نیلز فینسن، “هدفون فینسن” نامید برنده جایزه نوبل او کشف کرد که نور ماوراء بنفش می تواند به درمان عفونت های باکتریایی کمک کند.

اطلاعات بیشتر از NextShark: مدیر ارشد اجرایی تایید کرد که مردی که متهم به “هک کردن” اینستاگرام جانستون و مورفی است هیچ ارتباطی با این شرکت ندارد.

فان در توضیح خود توضیح داد: “سالانه بیش از 10 درصد از جمعیت جهان عفونت گوش میانی را تجربه می کنند که بیشتر آنها کودکان یا افراد محروم هستند.” ورودی ارسال به مسابقه علمی معروف علاوه بر این، همه به پزشک دسترسی ندارند که تشخیص و درمان عفونت گوش میانی را دشوار می کند. راه حل من برای این مشکل عفونت گوش میانی ایجاد یک دستگاه ارزان قیمت است که هم بتواند عفونت گوش میانی را تشخیص دهد و هم آن را درمان کند.

هدفون Fan’s Finsen علاوه بر پیشگیری بالقوه تا 60 درصد از کاهش شنوایی در کودکان، می تواند پخش موزیک. فن گفت که دوست دارد به آن گوش دهد گروه کی پاپ بی تی اس روی هدفون هوشمندش

چه زمانی فن فینالیست شد بر اساس بیانیه مطبوعاتی از 3M دکتر راس بهلینگ، دانشمندی از آزمایشگاه مواد 3M، تا زمانی که نمونه اولیه آماده شد، با فن یک به یک کار کرد.

اطلاعات بیشتر از NextShark: مطالعه اروپایی نشان می دهد که کیمچی ممکن است به کاهش تلفات ناشی از COVID-19 در کره جنوبی کمک کرده باشد

ماه گذشته، فن آخرین ارائه خود را در مقر 3M در سنت پل، مینه سوتا، جایی که با هشت فینالیست دیگر رقابت کرد، رونمایی کرد.

فن همراه با عنوان “دانشمند جوان برتر آمریکا” برنده یک جایزه نقدی 25000 دلاری و یک سفر ویژه به مقصد شد. به گفته فن، او قصد دارد از مقداری پول جایزه برای پردازش درخواست ثبت اختراع اختراع خود استفاده کند.

جایزه دوم به هارینی ونکاتش از نیوهمپشایر، که راه حلی مقرون به صرفه اختراع کرد که قدرت نزدیک بینی را به سرعت و با دقت در بیماران محاسبه می کند. در همین حال، شانزا سامی از آیووا به دلیل توسعه یک دستگاه تصفیه پنج مرحله ای آلودگی هوا در رتبه سوم قرار گرفت. هر یک از آنها یک جایزه 1000 دلاری و یک سفر مقصد ویژه دریافت کردند.

اطلاعات بیشتر از NextShark: مصنوعات تازه کشف شده اسرار یک تمدن چینی را آشکار می کند

تصویر ویژه از طریق D FAN

اطلاعات بیشتر از NextShark: کمبود سیب‌زمینی منجر به جایگزینی سیب‌زمینی‌های سرخ شده توسط برگر کینگز ژاپنی با اسنک‌های رامن خشک شده می‌شود.



منبع