محدودیت های عرضه رونق بخش خورشیدی ایالات متحده را از قانون جدید آب و هوا – گزارش بازار به تاخیر می اندازد

گزارش فصلی بازار خورشیدی توسط گروه تجاری صنعتی انجمن صنایع انرژی خورشیدی و شرکت تحقیقاتی Wood Mackenzie به لطف تصویب قانون کاهش تورم در کنگره در ماه گذشته که یک دهه یارانه ارائه می‌کند، رشد 40 درصدی را برای صنعت طی پنج سال آینده پیش‌بینی کرده است. برای پروژه های انرژی های تجدید پذیر

در ماه ژوئن، گمرکات و حفاظت از مرزهای ایالات متحده اجرای «فرض ابطال‌پذیر» قانون پیشگیری از کار اجباری اویغورها (UFLPA) را آغاز کرد مبنی بر اینکه همه کالاهای سین کیانگ، جایی که مقامات چینی اردوگاه‌های بازداشت اویغورها و سایر گروه‌های مسلمان را در آنجا ایجاد کرده‌اند، با کار اجباری ساخته شده و ممنوع شده‌اند.

(گزارش توسط نیکولا گروم؛ ویرایش توسط لزلی آدلر)



منبع

صنعت خورشیدی ایالات متحده در دو سال گذشته به دلیل اختلالات عرضه مرتبط با بیماری همه گیر، تهدید تعرفه های جدید ایالات متحده بر واردات پانل ها از آسیا و ممنوعیت تجهیزات حاوی مواد خام ساخته شده توسط Hoshine Silicon Industry Co در چین با تاخیر در پروژه مواجه بوده است. سین کیانگ به اتهام کار اجباری

(رویترز) – توسعه دهندگان پروژه انرژی خورشیدی ایالات متحده برای دستیابی به تجهیزات تجهیزات حداقل تا سال آینده با مشکل مواجه خواهند شد و توانایی آنها برای استفاده از یارانه های جدید سخاوتمندانه را به تعویق می اندازد، زیرا واردات پانل ها به دلیل قانون جدید ممنوعیت کالاها از منطقه سین کیانگ چین به دلیل ممنوعیت اجباری متوقف شده است. بر اساس گزارشی که روز پنجشنبه منتشر شد، نگرانی های کارگری.

انتظار می‌رود که برای سال جاری، تاسیسات خورشیدی 15.7 گیگاوات باشد که پایین‌ترین میزان از سال 2019 است. انتظار می‌رود پروژه‌های بزرگ برای تاسیسات، بزرگترین بخش بازار، 8.1 گیگاوات باشد.

اما در این گزارش آمده است که تاسیسات در سال جاری و سال آینده به دلیل عرضه محدود تجهیزات خورشیدی محدود خواهند شد. در سه ماهه دوم، بازار 4.6 گیگاوات ظرفیت خورشیدی نصب کرد که 12 درصد نسبت به سال قبل کاهش داشت.

در این گزارش آمده است: «توسعه دهندگان نسبت به توانایی خود برای ایمن سازی ماژول ها برای بقیه سال بدبین هستند.

در این گزارش آمده است که این قانون “منجر به بازداشت های متعدد” و مستندات دقیق تر از مبدا محصولات وارد شده به کشور شده است که منجر به کاهش 10 گیگاواتی در خط لوله پروژه های صنعتی در مقیاس ساختمانی یا توسعه در سال جاری شد.