محافظه کاران فوق العاده به کمیته های مجلس نمایندگان معرفی شدند که تحقیقات بایدن را رهبری می کنند. برای بایدن چه معنایی دارد؟

کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفت که بازرسان جمهوری خواه به دنبال رسیدگی منصفانه به رفتار بایدن و ترامپ با اسناد محرمانه هستند.

جمهوری خواهان به طور کلی سوء استفاده ترامپ از اسناد را کم اهمیت جلوه داده اند و در عین حال آتش خود را بر تفتیش اف بی آی از خانه وی در فلوریدا متمرکز کرده اند – تفتیشی که توسط یک قاضی تایید شده و پس از مقاومت رئیس جمهور سابق در تحویل اسناد “مخفی” یا “فوق محرمانه” به آرشیو ملی انجام شد. .

کامر همچنین روز یکشنبه نامه‌ای به کاخ سفید ارسال کرد و خواستار جزئیات بیشتر در مورد مواد محرمانه یافت شده در دفتر و اقامتگاه خصوصی بایدن شد.

چه کسانی در کمیته قضایی حضور خواهند داشت؟

در کنار جمهوری خواهان مجلس نمایندگان، نماینده ایالات متحده، جیم جردن، آر-اوهایو طی یک کنفرانس خبری در ساختمان کنگره ایالات متحده در 17 نوامبر 2022 در واشنگتن دی سی صحبت می کند.  جمهوریخواهان مجلس نمایندگان آمریکا کنفرانس خبری برگزار کردند تا درباره

“من فکر می کنم، مانند اکثر روسای جمهور، او سعی خواهد کرد که چشم خود را بر روی توپ نگه دارد و با برنامه سیاستی که دارد به جلو حرکت کند، اما تصور همکاری دو حزبی زیادی در چند سال آینده در مورد هر چیزی سخت است. در تحقیق درباره رئیس جمهور بایدن بسیار تهاجمی عمل می کنم.»

کمیته نظارت، کمیته تحقیقاتی اصلی در کنگره است.

  • دیگر جمهوری خواهان فوق محافظه کار عبارتند از: اسکات پری، متحد ترامپ، نماینده پنسیلوانیا، رئیس حزب راست افراطی آزادی مجلس نمایندگان، و نماینده جیم جردن از اوهایو.

  • گرین، یک آتش‌باز محافظه‌کار، دو سال پیش به دلیل انتشار یک عکس جنجالی در رسانه‌های اجتماعی که تهدیدآمیز و خطرناک تلقی می‌شد، از جمله پست‌های آتش‌زا، از وظایف کمیته محروم شد. گوسار همچنین پس از اینکه به دلیل انتشار ویدئویی در رسانه های اجتماعی که در آن به الکساندریا اوکاسیو کورتز، نماینده نیویورک و بایدن حمله می کرد، محکوم شد، وظایف کمیته را از دست داد.

  • پرزیدنت جو بایدن در 12 ژانویه 2023.

  • یان سامز، سخنگوی کاخ سفید در بیانیه ای که به USA TODAY ارائه شده است، گفت: «جمهوری خواهان کلیدهای نظارت را به افراطی ترین اعضای MAGA از گروه جمهوری خواهان که لفاظی های خشونت آمیز و تئوری های توطئه خطرناک را ترویج می کنند، می دهند.

    جردن، متحد ترامپ و بنیانگذار گروه آزادی، هفته گذشته نامه ای به مریک گارلند دادستان کل ارسال کرد و خواستار برقراری ارتباط بین دفتر بایدن و وزارت دادگستری، اف بی آی و بازرس ویژه منصوب شد.

    در کنار جمهوری خواهان مجلس نمایندگان، نماینده ایالات متحده، جیم جردن، آر-اوهایو طی یک کنفرانس خبری در ساختمان کنگره ایالات متحده در 17 نوامبر 2022 در واشنگتن دی سی صحبت می کند. جمهوریخواهان مجلس نمایندگان یک کنفرانس خبری برای گفتگو در مورد “معاملات تجاری خانواده بایدن” برگزار کردند.

    • او تحقیقات اف بی آی در مورد اسناد طبقه بندی شده بایدن را در مقایسه با تحقیقات درباره اسناد طبقه بندی شده ترامپ که در مار-آ-لاگو کشف و ضبط شده است، «استاندارد دوگانه» خواند.

      بیشتر: گرین، گوسار پس از برکناری دموکرات‌ها در کمیته‌های مجلس نمایندگان به رهبری حزب جمهوری‌خواه بازگردانده شد

      بیگز، یکی از اعضای فرامحافظه کار گروه آزادی، برای خدمت در کمیته برمی گردد.

    • جمهوری خواهان فوق محافظه کار، که بسیاری از آنها با حمایت رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ، از جمله لورن بوبرت، نماینده کلرادو و پل گوسار، نماینده آریزونا، در هر دو کمیته قرار گرفتند.

      از چپ، نماینده جمهوری خواه لورن بوبرت از کلرادو، مت گاتز از فلوریدا و مارجوری تیلور گرین از جورجیا.

      فارمر گفت که جمهوری خواهان تلاش خواهند کرد تا مشروعیت بایدن را تضعیف کنند و افزود که این تحقیقات برای دولت منحرف خواهد شد.

      تجزیه و تحلیل هوشمند به صندوق ورودی شما تحویل داده می شود: برای خبرنامه OnPolitics ثبت نام کنید

      و آنها از قبل شروع کرده اند.

      واشنگتن- اعضای فوق محافظه‌کار حزب جمهوری‌خواه در دو کمیته بانفوذ مجلس نمایندگان منصوب شدند که تحقیقاتی را که دولت بایدن را هدف قرار می‌دهد، از جمله کشف اسناد محرمانه در دفتر رئیس‌جمهور رهبری می‌کنند. منزل شخصی و محل سکونت.

      اعضای تازه منصوب شده در کمیته شامل نامزدهای مورد تایید ترامپ، نماینده هریت هاگمن از وایومینگ و نماینده ناتانیل موران از تگزاس هستند. تروی نلز و وسلی هانت، نمایندگان تگزاس، که هر دو رئیس جمهور سابق را در نامزدی ریاست جمهوری سال 2024 او تایید کرده اند، نیز در این کمیته حضور دارند.

    • تمرکز بیشتر می تواند سیاست های بایدن را زیر ذره بین بزرگ تری قرار دهد در آستانه مبارزات انتخاباتی مجدد خود

      رئیس کومر قبلاً گفته بود جمهوری خواهان تحقیقاتی را در مورد فعالیت های بایدن آغاز خواهند کرد، به ویژه به معاملات مالی هانتر بایدن و مطابقت با قوانین مالیاتی و همچنین کمک به منافع تجاری هانتر توسط موقعیت پدرش به عنوان معاون رئیس جمهور اشاره کرد.

      او گفت: «مردم فرصت‌ها و نقاط ضعفی را در آنجا خواهند دید که شاید بدون آن بررسی‌ها نمی‌دیدند».

      عمیق تر: اسناد طبقه بندی شده بایدن

      فارمر پیش‌بینی کرد که اگر تحقیقات در یک سال دیگر ادامه یابد، بایدن و ترامپ احتمالاً با مخالفانی در انتخابات مقدماتی ریاست‌جمهوری روبرو خواهند شد.

      از چپ، نماینده جمهوری خواه لورن بوبرت از کلرادو، مت گاتز از فلوریدا و مارجوری تیلور گرین از جورجیا.

      در اینجا جزئیاتی وجود دارد که جمهوری خواهان فوق محافظه کار در کمیته های تحقیقاتی خدمت خواهند کرد:

      چه کسی در کمیته نظارت خدمت خواهد کرد؟

      در کنار جمهوری خواهان مجلس نمایندگان، جیمز کومر، نماینده جمهوریخواه آمریکا، در یک کنفرانس خبری در ساختمان کنگره ایالات متحده در 17 نوامبر 2022 در واشنگتن دی سی صحبت می کند.

      برخی از صراحتاترین قانونگذارانی که با پلتفرم آمریکا اول دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا همسو هستند، به عنوان اعضای کمیته قضایی مجلس نمایندگان و کمیته نظارت و پاسخگویی، بازیگران کلیدی خواهند بود. هر دو پانل نقش اصلی را در تحقیقات کنگره ایفا خواهند کرد.

      این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: گرین، بوبرت، گوسار به کمیته‌هایی معرفی شدند که تحقیقات بایدن را رهبری می‌کنند.





    منبع

    کاخ سفید روز چهارشنبه انتصاب اعضای راست افراطی در کمیته های مجلس نمایندگان که بر تحقیقات نظارت می کنند را محکوم کرد.

    مک کارتی به خبرنگاران گفت: «ما همه دموکرات‌ها را مجبور کرده‌ایم که حمله کرده‌اند – آنها حتی یک دادستان ویژه دارند که رئیس‌جمهور ترامپ را در این مورد دنبال کند. قبل از انتخابات متوجه شدند که رئیس جمهور بایدن این اسناد را در اختیار دارد … در هیچ زمانی مورد حمله اف بی آی قرار نگرفت.

    کمیته قضایی «وکیل» مجلس نامیده می شود و بر نهادهای اداری و نهادهای مجری قانون نظارت دارد. در روند استیضاح نیز نقش دارد.

  • در کنار جمهوری خواهان مجلس نمایندگان، جیمز کومر، نماینده جمهوریخواه آمریکا، در یک کنفرانس خبری در ساختمان کنگره ایالات متحده در 17 نوامبر 2022 در واشنگتن دی سی صحبت می کند.

    • به ریاست کومر، اعضای کمیته عبارتند از بوبرت، گوسار و نماینده جورجیا، مارجوری تیلور گرین.

    • جان فارمر، مدیر مؤسسه سیاست ایگلتون در دانشگاه راتگرز، گفت: «اراده تحقیقاتی کنگره برای چند سال آینده در مجلس بیش از حد خواهد بود.

      با آغاز شمارش معکوس برای انتخابات ریاست جمهوری 2024، مجلس نمایندگان تحت کنترل جمهوری خواهان تحقیقاتی را در مورد نحوه رسیدگی بایدن به اسناد طبقه بندی شده آغاز کرده است.

      جمهوری خواهان با کنترل مجلس نمایندگان می توانند از قدرت تحقیقاتی خود استفاده کرده و تحقیقاتی را در مورد دولت بایدن پیش از انتخابات ریاست جمهوری 2024، به ویژه در مورد معاملات تجاری خانواده وی و اسناد طبقه بندی شده موجود در خانه و دفتر خصوصی وی در دلاور در واشنگتن آغاز کنند.

      بیشتر: سرسخت ترین مخالفان جمهوریخواه بایدن از حاشیه بیرون می آیند – با قدرت احضاریه

      جردن، ایالت اوهایو، اکنون ریاست این پنل را بر عهده دارد. او همچنین کمیته فرعی تشکیل شده برای تحقیق در مورد دولت بایدن را رهبری خواهد کرد که سال گذشته به گفته او تمرکز اصلی در کنگره جدید خواهد بود.

    چرا به خانه پرزیدنت ترامپ حمله شد اما به خانه بایدن نه؟ جردن توییت کرد.

    این برای بایدن چه معنایی دارد؟

    پرزیدنت جو بایدن در 12 ژانویه 2023.

    بیشتر: گرین، گوسار پس از برکناری دموکرات‌ها در کمیته‌های مجلس نمایندگان به رهبری حزب جمهوری‌خواه بازگردانده شد

    نظرسنجی USA TODAY: نظرسنجی USA TODAY/Ipsos نشان می‌دهد که حمایت دموکرات‌ها از بایدن در سال 2024 پس از انتخابات میان‌دوره‌ای با ضربه زدن به ترامپ افزایش می‌یابد.

    جمهوری خواهان هفته گذشته اولین تحقیقات خود را در مورد نحوه کار بایدن با اسناد طبقه بندی شده آغاز کردند و مشابه تحقیقات مشابه وزارت دادگستری در مورد اسناد محرمانه کشف شده در خانه ترامپ در مار-آ-لاگو بود.

    نمایندگان بایرون دونالدز از فلوریدا، اندی بیگز از آریزونا، راسل فرای از کارولینای جنوبی و نیک لانگ ورثی از نیویورک، نمایندگان مجلس نمایندگان مورد حمایت ترامپ نیز در کمیته حضور داشتند.

  • «@POTUS باید طبق قانون سوابق ریاست‌جمهوری با همان استاندارد رئیس جمهور ترامپ باشد.» نماینده جیمز کومر، آر-کی.، توییت کرد. کامر رئیس جدید کمیته نظارت است. در عوض، آرشیو دست در دست دموکرات‌ها برای پنهان کردن این داستان از آمریکایی‌ها قبل از انتخابات، درست مانند داستان لپ‌تاپ هانتر کار کرده است.»