مجلس نمایندگان چند روز قبل از پایان مهلت نکول، به لایحه سقف بدهی بایدن-مک کارتی رای می دهد

اگر لایحه محدودیت بدهی روز چهارشنبه در مجلس تصویب شود، سناتورهایی که مخالف آن هستند، مانند مایک لی، از یوتا، ابزارهای رویه ای دارند که می توانند برای کاهش سرعت آن در آخرین مهلت روز دوشنبه استفاده کنند. شومر اعضا را تشویق کرده است که برای جلوگیری از پیش‌فرض به سرعت عمل کنند.

شومر گفت: «وقتی این لایحه به سنا رسید، برنامه من این است که آن را در اسرع وقت برای بررسی به صحن علنی کنم. سناتورها باید آماده باشند تا با فوریت اقدام کنند تا محصول نهایی را قبل از مهلت 5 ژوئن به میز رئیس جمهور ارسال کنند.

بیشاپ، که همچنین با مفاد توافق برای تمدید سقف بدهی برای دو سال کامل تا انتخابات ریاست جمهوری آینده مخالفت کرد، گفت: «و بنابراین هیچ چیزی وجود ندارد. «اگر می‌خواهید به طور ضمنی سقف بدهی خالص را انجام دهید، آن را کوتاه کنید».

اگر این لایحه در مجلس نمایندگان تصویب شود، به سنا تحت رهبری دموکرات ها می رود و برای رسیدن به میز بایدن به 60 رای نیاز دارد. رهبر اکثریت سنا، چاک شومر، DN.Y.، و رهبر اقلیت میچ مک کانل، R-Ky، هر دو آن را تایید کرده اند.

اعضای راستگرای تندرو به اندازه گیری پاره کردند.

نماینده دن بیشاپ، RN.C، گفت که مقررات سیاست محافظه کارانه در واقع “پیشنهادات تخیلی تغییر” هستند که بی اهمیت هستند. او استدلال کرد که «در واقع کاری که آنها انجام داده‌اند» یک تمدید «پاک» محدودیت بدهی است که هیچ افزوده‌ای در سیاست‌های اساسی ندارد و آن را تسلیم شدن به خواسته‌های بایدن نشان می‌دهد.

حکیم جفریز، رهبر اقلیت مجلس نمایندگان، روز سه شنبه به خبرنگاران گفت: “انتظار من این است که جمهوری خواهان مجلس به تعهد خود برای ارائه حداقل دو سوم کنفرانس خود که تقریباً 150 رای است، پایبند باشند.” دموکرات‌ها متعهد هستند که مطمئن شوند که سهم خود را انجام می‌دهیم و از پیش‌فرض اجتناب می‌کنیم.»

کنار هم جو بایدن با روکش آبی و کوین مک کارتی با روکش قرمز. (NBC News / Getty Images؛ AP)

این قانون هزینه ها را برای دو سال آینده محدود می کند. این شامل اقدامات محافظه‌کارانه‌ای است که حدود 28 میلیارد دلار از بودجه‌های کمک‌رسانی مصرف‌نشده کووید را پس می‌گیرد، 1.4 میلیارد دلار بودجه IRS را حذف می‌کند و تقریباً 20 میلیارد دلار از 80 میلیارد دلاری را که IRS از طریق قانون کاهش تورم دریافت کرده است به بودجه غیردفاعی منتقل می‌کند.

مک کارتی گفت: “هر زمان توافقی با دو حزب صورت می گیرد، همیشه دو حزب در پایان به آن رای می دهند.”

مک کارتی گفت که با جفریس در مورد تعداد آرای دموکرات‌ها که به آن نیاز دارد صحبت نکرده است، اما او گفت که انتظار دارد رای نهایی روز چهارشنبه دو حزب باشد.

نماینده دان بیکن، نماینده حزب دموکرات، گفت که او “رای مثبت” دارد و پیش بینی کرد که “اکثریت فوق العاده” اعضای جمهوری خواه مجلس از این لایحه حمایت خواهند کرد. او گفت: “این یک لایحه نسبتا خوب است و مسئولیت پذیر است.”

جفریس نمی‌گوید چه تعداد از دموکرات‌ها به این لایحه رای می‌دهند، اما گفت مطمئن است که کشور سقف بدهی را به موقع تمدید خواهد کرد.

رهبران جمهوری خواه مجلس نمایندگان انتظار دارند که برخی از آرا را از دست بدهند، عمدتا از اعضای راستگرای تندرو که می گویند توافق به اندازه کافی تهاجمی در کاهش هزینه ها برای جلب رضایت آنها نیست. این بدان معناست که برای عبور از خط پایان به تعدادی دموکرات نیاز است، اگرچه رهبران دموکرات می گویند که مسئولیت در درجه اول بر عهده جمهوری خواهان است.

مک کارتی، رئیس کالیفرنیا، روز سه شنبه به خبرنگاران گفت: «من مطمئن هستم که ما این لایحه را تصویب خواهیم کرد.

کنار هم جو بایدن با روکش آبی و کوین مک کارتی با روکش قرمز.  (NBC News / Getty Images؛ AP)

اگرچه توافق مک کارتی-بایدن با انتقاد شدید از سوی تندروهای جمهوری خواه مواجه شده است که استدلال می کردند کاهش هزینه ها و مقررات محافظه کارانه آن بسیار ضعیف است، کمیته قوانین مجلس نمایندگان آمریکا سه شنبه شب با 7 رای موافق در مقابل 6 رای به ارسال این اقدام به صحن علنی کرد. قبل از رای گیری روز چهارشنبه حمایت کنید.

بیکن گفت: “تنها قانون ما اکثریت اکثریت بود” باید از هر لایحه ای حمایت کنیم تا مک کارتی آن را به صحن علنی کند. او افزود که این کنفرانس “بسیار بیشتر از نصف” را دریافت خواهد کرد.

این مقاله در ابتدا در NBCNews.com منتشر شده است



منبع

کاخ سفید خواستار تصویب سریع این اقدام در شرایطی است که ایالات متحده به ضرب الاجل روز دوشنبه برای رسیدگی به سقف بدهی ها نزدیک می شود یا در معرض خطر نکول اقتصادی فاجعه بار در مورد بدهی این کشور است. این قرارداد شامل یک تمدید محدودیت بدهی دو ساله همراه با یک قرارداد بودجه دو ساله است که شامل کاهش هزینه‌های متوسط ​​است.

واشنگتن – مجلس نمایندگان تحت کنترل جمهوری خواهان در آستانه رای گیری در مورد لایحه سقف بدهی است که توسط کوین مک کارتی، رئیس جمهور کوین مک کارتی و رئیس جمهور جو بایدن مذاکره شده است.

این لایحه همچنین پرداخت وام های دانشجویی فدرال را پس از توقفی طولانی که از آغاز همه گیری آغاز شد، از سر می گیرد. و برای افراد تا 55 سال برای دریافت مزایا تحت برنامه کمک تغذیه تکمیلی و کمک های موقت برای خانواده های نیازمند (آستانه فعلی 50 سال سن است)، با حک شده برای جانبازان و افراد بی خانمان، شرایط کاری را اضافه می کند.