مجلس لایحه دفاعی را برای لغو دستور واکسن کووید تصویب کرد

قانون سیاست دفاعی در شکل دادن به آینده ارتش بسیار مهم است. حداکثر تعداد سربازان مجاز برای حضور در شاخه های مختلف ارتش را تعیین می کند. برای برنامه‌های اصلی تسلیحاتی خاص پول مجاز می‌دهد و حقوق و مزایا را تعیین می‌کند.

بیش از 8000 نفر از نیروهای فعال به دلیل عدم اطاعت از دستور قانونی در هنگام امتناع از واکسن مرخص شدند.

اسمیت گفت: «دستورات در ارتش ایالات متحده اختیاری نیستند. و اگر کنگره این نظر را بیان کند، نمی توانم چیزی را تصور کنم که نظم و انضباط خوب در ارتش ما را به طرز چشمگیری تضعیف کند.

لولیتا سی. بالدور، نویسنده آسوشیتدپرس در این گزارش مشارکت داشت.

این لایحه حدود 45 میلیارد دلار بیشتر از آنچه رئیس جمهور جو بایدن درخواست کرده بود برای برنامه های دفاعی در نظر گرفته است. کنگره برای دومین سال متوالی به طور قابل توجهی از درخواست وی فراتر رفت، زیرا قانونگذاران به دنبال تقویت رقابت نظامی کشور با چین و روسیه هستند.

برای جلب حمایت دو حزبی از این لایحه، دموکرات ها با خواسته های جمهوری خواهان برای لغو الزام اعضای خدمات برای دریافت واکسن کووید-19 موافقت کردند. این لایحه به وزیر دفاع لوید آستین دستور می دهد تا یادداشت اوت 2021 را برای تحمیل این مأموریت لغو کند. تنها چند روز پیش از آن، او از اجرای این حکم حمایت کرد.

در گفتگو با سیاست بمانید: برای خبرنامه OnPolitics ثبت نام کنید

اسمیت گفت: «این جانها را نجات داد و مطمئن شد که نیروهای ما تا آنجا که ممکن است در برابر همه‌گیری آماده باشند.

رهبران نظامی استدلال کرده‌اند که برای دهه‌ها، برای حفظ سلامت نیروها، به‌ویژه آن‌هایی که در خارج از کشور مستقر می‌شوند، باید 17 واکسن دریافت کنند. افرادی که به آکادمی های نظامی می رسند یا در آموزش ابتدایی قرار می گیرند، در اولین روز خود یک رژیم واکسن تزریق می کنند – مانند سرخک، اوریون و سرخجه – اگر قبلاً واکسینه نشده باشند. و به طور معمول در پاییز واکسن آنفولانزا دریافت می کنند.

جمهوری خواهان گفتند که این مأموریت به تلاش های جذب نیرو و حفظ آنها لطمه می زند. مایک راجرز، نماینده ارشد جمهوری‌خواه در کمیته نیروهای مسلح مجلس، گفت که قصد دارد در کنگره بعدی بررسی کند که چه کسی تحت تأثیر این مأموریت قرار گرفته است، «بنابراین ما می‌توانیم سعی کنیم دوباره آن را بررسی کنیم و آن‌ها را تا حد مطلوب کامل کنیم».

رهبران خدمات گفته‌اند که تعداد نیروهایی که درخواست معافیت‌های مذهبی یا سایر واکسن‌های مورد نیاز – قبل از همه‌گیری کووید – کرده‌اند، ناچیز بوده است.

ژان پیر گفت: «آنچه ما فکر می‌کنیم اینجا اتفاق افتاد این است که جمهوری‌خواهان در کنگره تصمیم گرفته‌اند که ترجیح می‌دهند علیه سلامت و رفاه نیروهای ما بجنگند تا از آنها محافظت کنند. “و ما معتقدیم که این یک اشتباه است.”

با این حال، سیاسی شدن واکسن کووید-19 باعث هجوم درخواست‌های معافیت از سربازان شد. حدود 16000 معافیت شرعی هنوز معلق بوده و یا هنوز معلق است و تنها حدود 190 مورد تایید شده است. همچنین تعداد کمی از معافیت های پزشکی موقت و دائم اعطا شده است.

اسمیت گفت: «زمان به روز رسانی خط مشی فرا رسیده است.

کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید، از سیاست پنتاگون در مورد واکسیناسیون کووید-19 دفاع کرد، اما گفت بایدن در مورد این لایحه «در کل آن» قضاوت خواهد کرد.

واشنگتن (AP) – در حالی که قانونگذاران یکی از آخرین موارد فهرست کارهای سالانه خود را حذف می کنند، لایحه لغو دستور واکسن کووید-19 برای اعضای ارتش ایالات متحده و تأمین نزدیک به 858 میلیارد دلار برای دفاع ملی روز پنجشنبه در مجلس به تصویب رسید. .

مجلس با 350 رای موافق در برابر 80 رای موافق این لایحه را تصویب کرد. اکنون به سنا می رود، جایی که انتظار می رود به راحتی تصویب شود، سپس به رئیس جمهور می رود تا به قانون تبدیل شود.

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: مجلس لایحه دفاعی را تصویب کرد که دستور لغو واکسن کووید را لغو می کند.



منبع

نماینده آدام اسمیت، رئیس دموکرات کمیته نیروهای مسلح مجلس نمایندگان آمریکا به همکارانش گفت که تصمیم برای تحمیل دستور واکسن در آن زمان تصمیم درستی بود.

راجرز که در کنگره بعدی رئیس کمیته نیروهای مسلح خواهد شد، گفت: «بعضی از افرادی که حرکت کرده‌اند، تمایلی به بازگشت ندارند.

اما، او گفت که این بخشنامه فقط نیاز به واکسیناسیون اولیه دارد و در حال حاضر این حفاظت از بین رفته است.

اسمیت گفت که با تلاش‌ها برای پاداش دادن به آن دسته از نیروهای نظامی که از دستور نظامی سرپیچی می‌کنند، مخالف است.

در حالی که لغو دستور واکسن کووید-19 توجه زیادی را به خود جلب کرده است، یک پاراگراف از لایحه 4408 صفحه ای را به خود اختصاص می دهد.