مجری MSNBC نامزد جمهوری خواه مجلس نمایندگان را به خاطر پست همجنسگرا هراسانه به چهره او فراخواند

او افزود: «من فکر می‌کنم LGBTQ همه با قیمت بالای بنزین مواجه هستند. به نظر من نباید یک گروه از مردم را به حاشیه ببریم و از آن برای منافع سیاسی استفاده کنیم. من فکر می کنم که دگرباشان جنسی و همجنس گرایان با قیمت های بالای بنزین، تورم، جرم و جنایت بالا و تحصیل سروکار دارند. فکر می‌کنم همه ما با مسائلی درگیر هستیم و نباید آنها را به حاشیه ببریم و فکر می‌کنم دلسوزی من واقعاً به اندازه کافی قوی است…»

بنجامین گفت: «فکر می‌کنم شما به شکل دیگری به آن نگاه می‌کنید.

(H/T Mediaite)

مربوط…



منبع

کیپهارت به دنبال نامزد و کشیش حزب جمهوری خواه رفت که امیدوار است در انتخابات ویژه در فوریه پیروز شود و کرسی خالی شده توسط نماینده فقید دونالد مک آچین (D-Va.) را که در نوامبر درگذشت، پر کند.

جاناتان کیپهارت مجری MSNBC از لئون بنجامین نامزد جمهوری خواه مجلس نمایندگان به دلیل یک پست همجنسگرا هراسی در فیس بوک در پایان مصاحبه روز یکشنبه سوال کرد. (مصاحبه کیپهارت با بنجامین را در زیر می توانید مشاهده کنید).

شما از کلمه وحدت استفاده کردید. پل بودن چگونه است؟ چگونه این یک متحد کننده برای ناحیه چهارم کنگره ویرجینیا است، که به احتمال زیاد افراد LGBTQ در آن منطقه وجود دارد؟» کیپهارت پرسید.

کیپهارت با اظهاراتی در مورد هویت خود به بنجامین پاسخ داد.

کیپهارت یک اسکرین شات از این پست را فلش کرد که تا اوایل صبح دوشنبه هنوز آنلاین است، قبل از اینکه نامزد را برای شروع مکالمه با ادعای خود مبنی بر اینکه او در روز یکشنبه “برای یک پل” نامزد می شود، فراخواند.

پاسخ بنیامین بعداً نگاه متعجب میزبان را برانگیخت.

کیپهارت به بنجامین گفت: «به‌عنوان یک مرد متاهل، همجنس‌باز، برای یافتن دلسوزی در آن پست در سال 2011 مشکل دارم».