مجری فاکس نیوز وقتی مانچین میهن پرستی خود را زیر سوال می برد آن را از دست می دهد

در حالی که مانچین پس از دستیابی به توافق با چاک شومر، رهبر اکثریت سنا برای تصویب بخش‌هایی از دستور کار اقتصادی جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا، در یک دور پیروزی رسانه‌ای قرار گرفت، فاکس نیوز به سرعت دموکرات مورد علاقه خود را مورد توجه قرار داد. مجریان و مفسران «ناامید» این شبکه پس از ماه‌ها ستایش او به دلیل مخالفت با قانون «ساخت بهتر بایدن»، از «خیانت» منچین ناراحت بودند.

اخبار فاکس

اخبار فاکس

“البته که نه! پدرم خدمت کرد!» فاکنر فریاد زد.

پس از آن لحظه داغ، فاکنر دوباره منچین را به سمت محبوبیت پایینی که بایدن «در حال حاضر تکان می‌خورد» تحت فشار قرار داد و گفت که سناتور ویرجینیای غربی چندان از حزب خود حمایت نمی‌کند.

ظاهر شدن در تمرکز فاکنر روز سه‌شنبه برای توضیح حمایت خود از قانون جدید کاهش تورم، مانچین بیشتر سؤالات برجسته فاکنر در مورد ساختار مالیات، هزینه‌ها و سرمایه‌گذاری‌های انرژی لایحه را رد کرد. در بیشتر موارد، مانچین به میهن پرستی هم مجری و هم بینندگان شبکه ادامه داد.

من از شما سوالی متفاوت با آنچه شما پاسخ می دهید می پرسم. من می گویم آمریکایی ها از 400000 دلار به پایین الان مالیات می گیرند. فاکنر پاسخ داد که مالیات آنها افزایش خواهد یافت.

“شوخی می کنی؟ خدمت در کتاب مقدس است!» فاکنر ادامه داد. این کاری است که ما انجام می‌دهیم، ما به زن و مرد خود خدمت می‌کنیم. البته! این را شخصی نکنید، زیرا اینطور نیست.»

مانچین همچنین زمانی که فاکنر ادعاهای جمهوری خواهان را طوطی وار مطرح کرد که قانون جدید مالیات بر طبقه متوسط ​​آمریکایی را افزایش می دهد، عقب نشینی کرد و اشاره کرد که این قانون صرفاً شرکت های بزرگ را ملزم به پرداخت حداقل نرخ مالیات 15 درصدی می کند.

در نهایت، فاکنر عدم پاسخ مانچین را زمانی که اخیراً توسط کباب شده بود، مطرح کرد با مطبوعات آشنا شوید ناظم چاک تاد در مورد اینکه آیا می‌خواهد دموکرات‌ها پس از انتخابات میان‌دوره‌ای امسال در قدرت بمانند یا خیر. مانچین با تاکید بر اینکه از این سوال طفره نمی رود، در عوض گفت که او صرفاً بر تصویب قرارداد خود متمرکز است و به رقابت های سیاسی بی توجه است.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

یک فاکنر خشمگین در یک نقطه به مانچین پاسخ داد: «پدرم خدمت کرد» و از قانونگذار ویرجینیای غربی خواست که آن را «شخصی» نکند.

مجری «Straight News» فاکس از اینکه متوجه شد بایدن واقعاً کاخ سفید را اداره می کند حیرت زده شد

مانچین در اوایل مصاحبه اعلام کرد: «امروز به انرژی بیشتری نیاز داریم، بنابراین – همچنین باید روی انرژی برای آینده سرمایه گذاری کنیم. این یک رویکرد متعادل است که همه درباره آن صحبت کرده اند. همه به هر دلیلی ناراحت هستند زیرا می ترسند این یک لایحه سیاسی باشد. این یک لایحه دموکرات نیست. لایحه جمهوری خواه نیست. این یک معامله سبز نیست. هریس، این یک قرارداد قرمز، سفید و آبی است.

مجری فاکس نیوز نمی پذیرد که هیلاری نامزد ریاست جمهوری نشود

زمانی که مانچین به مجری فاکس نیوز طعنه زد و زمانی که گفت کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که قیمت بنزین آمریکا در حوالی روز کارگر افزایش می‌یابد، از او خواست که «خوشبین» و «آمریکایی باشد»، گفتگو تنش‌تر شد.

مانچین با خونسردی مداخله کرد: «خب، انگار تو هستی.

مانچین پاسخ داد: «این اشتباه است. “این یک دروغ است. یک دروغ محض و آشکار.»

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

با این حال، فاکنر به فشار دادن این موضوع ادامه داد و تعداد پایین تایید بایدن را مطرح کرد و در عین حال اظهار داشت که “انتخابات به کمکی برای دموکرات ها نیاز دارد.”

من با آنچه در اینجا در اکثریت حزبی که به عنوان یک حزب دموکرات داریم، کار می کنم. من با رئیس‌جمهور کار می‌کنم، او پیشنهادی را که من مطرح کردم و مذاکره کردم، پذیرفته است.» «سیاست انرژی متعادل. برای کشور ما فوق العاده است. من می دانم افرادی که رئیس جمهور را دوست ندارند و دموکرات ها را دوست ندارند ممکن است ناراحت شوند. مهم نیست که رئیس جمهور را دوست دارید یا دموکرات ها را دوست دارید. آیا شما آمریکا را دوست دارید؟ آیا می خواهید با تورم مبارزه کنید؟ این لایحه این کار را انجام می دهد.»

هریس فاکنر، گوینده فاکس نیوز، برای مدت کوتاهی آن را در طی یک مصاحبه جنجالی با سناتور جو منچین (D-WV) در روز سه‌شنبه از دست داد و با انتقاد شدید از سناتور میانه‌رو که از او پرسید آیا از اینکه دموکرات‌ها «کاری خوب» برای آمریکا انجام دهند می‌ترسد، آن را از دست داد.

هریس، آیا می ترسی که ما کار خوبی انجام دهیم که به کشور ما کمک کند؟ مانچین به عقب شلیک کرد و لنگر فاکس را وادار کرد که دچار آپپلکس شود.

چه کسی مالیات می پردازد که شرکتی ندارد که بیش از یک میلیارد دلار در سال درآمد داشته باشد؟ نه یک نفر،» سناتور ویرجینیای غربی پاسخ داد.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.