مجریان پادکست نژادپرستانه خواستار “اخراج” کودک 3 ساله شاهزاده هری شده اند.

مطلع باشید و به گزارش های بی نظیر The Daily Beast دسترسی نامحدود داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



Source link

شاهزاده هری می‌ترسید که مگان مارکل او را به دلیل پوشش نژادپرستانه رسانه‌ای، از بین ببرد

دادگاهی در بریتانیا شنیده است که دو پادکست برتر سفیدپوست گفته اند که شاهزاده هری باید به دلیل ازدواج با مگان مارکل “به دلیل خیانت به صورت قضایی کشته شود” و پسرشان “آرچی” 3 ساله را “یک نفرت انگیز که باید سرکوب شود” نامیدند.

این زوج همچنین از آزار نژادپرستانه زمانی که برای اولین بار فاش کردند که قرار ملاقات دارند، شکایت کردند، و هری نامه ای نوشت و در آن «توهین صفحه اول روزنامه ملی را محکوم کرد. رنگ‌های نژادی نظرات؛ و تبعیض جنسی و نژادپرستی آشکار ترول های رسانه های اجتماعی و نظرات مقالات در سراسر وب.

گفته می شود که این زوج که اقدامات تشویق کننده تروریسم راست افراطی را انکار می کنند، از مجموعه ای از 23 پادکست برای تمجید از تیراندازی دسته جمعی در نیوزیلند در سال 2019 که منجر به کشته شدن 51 نفر در دو مسجد در روز یکشنبه و جمعه شد، استفاده کرده اند. آنها همچنین قربانیان بمب گذاری انتحاری منچستر آرنا در سال 2017 را که در آن 22 نفر از شرکت کنندگان در کنسرت آریانا گرانده کشته شدند، “شاهزاده” نامیدند. بنا بر گزارش ها، پتن والش گفت: “آنها شروع به فریاد زدن می کنند و این چیزی است که واقعاً مرا خوشحال می کند زیرا از این افراد متنفرم.”

سمیر حسین/WireImage

سمیر حسین/WireImage

مگان، 41 ساله، قبلاً تجربه خود از سوء استفاده آنلاین را “تقریبا غیرقابل تحمل” خواند و در سال 2020 به پادکستی به نام Teenager Therapy گفت: “به من گفته شد که در سال 2019 من ترول‌شده‌ترین فرد در جهان، چه مرد و چه زن بودم.

مگان و هری در مصاحبه ای با اپرا وینفری ادعا کردند که نژادپرستی در خانواده سلطنتی بخشی از چیزی است که باعث شده آنها شغل خود را به عنوان اعضای ارشد سلطنتی ترک کنند. مگان گفت که از شوهرش در مورد رنگ پوست احتمالی پسرش که در آن زمان متولد نشده بود، در زمانی که او باردار بود، سؤال شد و “نگرانی” در مورد آن مطرح شد.

در حالی که بسیاری از آزارهایی که خانواده ساسکس متحمل شدند ناشناس بود، دادستان‌های بریتانیا ادعا کرده‌اند که کریستوفر گیبونز 38 ساله و همکار مجری پادکست تایرون پتن والش، 34 ساله، آشکارا نظرات تهدیدآمیز و توهین‌آمیزی را در پادکست خود با عنوان رادیو گرگ سیاه بیان کردند. برای آزادی بیان

وکیل آن وایت کیو سی به دادگاه کینگستون گفت: «آنها فکر می کردند که اگر از قالب یک نمایش رادیویی و همچنین در دید آشکار استفاده کنند، می توانند کسب و کار خود را به عنوان اعمال قانونی آزادی بیان خود به نمایش بگذارند. در واقع، کاری که آنها انجام می‌دادند استفاده از زبانی بود که هدف آن تشویق دیگران به ارتکاب اقدامات تروریستی راست افراطی علیه بخش‌هایی از جامعه بود که این متهمان از آن متنفر بودند.

این روند قانونی توسط روزنامه بریتانیایی The آفتاب، نشان دهنده سطح تکان دهنده و افراطی توهین نژادپرستانه ای است که این زوج را هدف گرفته است.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. همین الان ثبت نام کنید

درباره The Daily Beast بیشتر بدانید.

یک نویسنده بریتانیایی، راشل جانسون، خواهر نخست وزیر بوریس جانسون، در این مقاله نوشت روز یکشنبه پست کنید زمانی که این رابطه برای اولین بار گزارش شد که اگر این زوج صاحب فرزند شوند، “ویندزورها خون آبی نازک و آبکی و پوست رنگ پریده و موهای قرمز اسپنسر را با DNA غنی و عجیب و غریب غلیظ می کنند.”

جانسون بعداً بابت این اظهارات عذرخواهی کرد.

شاهزاده هری در اوایل سال جاری گفت که سفر او یا خانواده‌اش به بریتانیا بدون حمایت پلیس اختصاصی «ایمن» نیست و از دولت بریتانیا به دلیل تغییر قوانین ایمنی آن و قوانین مربوط به خانواده‌اش از زمانی که سلطنت را ترک کردند شکایت کرده است. خانواده.