مت گیتز، راجر استون، نماینده مجلس، در حال بحث درباره عفو، و ویرایش‌های مولر: گزارش

دفتر گیتز – که بلافاصله به درخواست USA TODAY برای اظهار نظر پاسخ نداد – به پست گفت که گیتز از طرف ترامپ در مورد عفو صحبت نمی کند و اظهارات او در مورد بخش های ویرایش شده گزارش مولر به اندازه کافی مشخص نیست که شرایط را نقض کند. که تحت آن اجازه مشاهده آنها را داشت.

راجر استون کیست؟: درباره متحد دیرینه ترامپ و استراتژیست جمهوری خواه چه باید بدانید؟

در این ضبط، گیتز به استون گفت که برای عفو او تلاش می‌کرده است، اما به دلیل «وسایل ضبط بسیار زیاد» در آن زمان، او از وارد کردن جزئیات خودداری کرد.

USA TODAY نیز از استون و دو تن از وکلای او درخواست اظهار نظر کرده است.

مت گیتز نماینده: شهادت نشان می دهد که حداقل 5 جمهوری خواه مجلس نمایندگان پس از 6 ژانویه به دنبال عفو بودند، از جمله بروکس، گاتز.

به گزارش پست، قانونگذار فلوریدا همچنین به استون گفت که در بخش‌های ویرایش شده گزارش مولر از او «زیاد» نام برده شده است. گاتز که یکی از اعضای کمیته قضایی مجلس نمایندگان است، به نظر می رسد به بخش هایی از گزارش که به صورت محرمانه به اعضای منتخب کنگره نشان داده شده است، اشاره می کند.

این گفتگو که توسط واشنگتن پست گزارش شد، در جریان رویدادی در اکتبر 2019 در یکی از املاک ترامپ رخ داد، زمانی که استون برای محاکمه به اتهامات مرتبط با تحقیقات بازرس ویژه رابرت مولر در مورد دخالت روسیه در انتخابات 2016 آماده می شد. در ضبطی که توسط پست منتشر شده، می توان شنید که گیتز به استون می گوید که حتی اگر استون محکوم شود، احتمالاً یک روز هم در زندان نخواهد بود.

گیتز با اشاره به اینکه رئیس جمهور این را مستقیماً گفته است، گفت: «رئیس هنوز هم دیدگاه بسیار مطلوبی نسبت به شما دارد. او همچنین گفت: “فکر نمی‌کنم مرد بزرگ بتواند شما را به خاطر این موضوع ناامید کند.”

یک رویداد داغ میکروفون شامل نماینده مت گاتز، آر-فلا، و راجر استون، مشاور قدیمی ترامپ، این دو را در حال بحث در مورد عفو احتمالی استون از سوی ریاست‌جمهوری قرار داد و بخش‌هایی از گزارش مولر را ویرایش کرد، که او را به طور جنایی متهم کرد.

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: گاتز، استون عفو ​​صحبت را ضبط کرد، ویرایش‌های مولر: گزارش



منبع

استون در سال 2019 به اتهام هفت جنایت در ارتباط با تحقیقات مولر محکوم شد. در جولای 2020، درست قبل از اینکه استون اجرای حکم 40 ماهه خود را در زندان آغاز کند، ترامپ حکم خود را کاهش داد. شش ماه بعد، ترامپ به استون عفو ​​کامل داد.

ضبط از طریق یک میکروفون روی یقه استون برای یک گروه فیلم دانمارکی که در حال ساخت مستندی درباره استراتژیست سیاسی قدیمی جمهوری خواه بودند، ضبط شد. طبق گفته پست، این فیلم با نام «طوفان پیش‌بینی شده» اواخر امسال پیش‌بینی می‌شود.