مت گاتز با میکروفون داغ در حال اطمینان از عفو راجر استون توسط دونالد ترامپ

من در ناحیه کلمبیا در حال محاکمه هستم. شما می توانید چهره هیئت منصفه را از نظر سیاسی تصور کنید.

نماینده کنگره سپس پاسخ داد و با استون موافقت کرد که با توجه به تحقیقات رابرت مولر، بازپرس ویژه، “لعنت شده” است.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

رویترز

نماینده کنگره طرفدار ترامپ در گردهمایی راستگرایان “AMPFest” در یکی از باشگاه های گلف رئیس جمهور سابق، نشنال دورال، قبل از بیان اینکه ترامپ این اطلاعات را با او به اشتراک گذاشته است، به استون گفت: “رئیس هنوز هم دیدگاه بسیار مطلوبی نسبت به شما دارد.” او “مستقیم”

استون، که در نوامبر 2019 توسط هیئت منصفه فدرال به دلیل دروغگویی به کنگره مجرم شناخته شد. او در تمامی اتهامات دروغگویی به کنگره در مورد تلاش هایش برای اطلاع از ایمیل های هک شده دموکرات ها در جریان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2016 مجرم شناخته شد.

این تنها گاتز نبود که استون ناامیدی خود را در کانفاب به میان آورد.

در مدار ترامپ، کسانی که برای رئیس جمهور سابق کار می کنند، اغلب به ترامپ به عنوان «دی جی تی» و «رئیس» اشاره می کنند، وقتی مستقیماً با او صحبت نمی کنند.

راجر استون مدعی شد که در برنامه آزادی بیان ترامپ “سانسور” شده است

افشای جدید از یک لحظه داغ میکروفونی است که توسط فیلمسازان دانمارکی در سال 2019 ضبط شده بود که با آن به اشتراک گذاشته شد. واشنگتن پست قبل از فیلمشان طوفان پیشگویی شده، قرار است اواخر امسال منتشر شود.

راجر استون، عامل کهنه کار جمهوری خواه که پس از متهم شدن به ممانعت از تحقیقات کنگره، با احتمال زندان مواجه شد، توسط مت گیتز، نماینده دوستدار MAGA (راجعیت آلمان) اطمینان یافت که دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، پیشنهاد عفو او را خواهد داد..

در نقطه دیگری از گفتگوی آنها، استون نسبت به هیئت منصفه پرونده که به گفته او بزرگترین طرفدار او نبودند، خوش بینی کمی ابراز کرد.

رویترز

با این حال، من سخت پایین خواهم آمد. من تا پایان تلخ با آن مبارزه خواهم کرد،» استون اضافه کرد، که نماینده کنگره پاسخ داد: «بله، اما من فکر نمی‌کنم که در پایان روز به هیچ وجه پایین بیایید.»

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

گاتز افزود: “من فکر نمی کنم مرد بزرگ بتواند شما را به خاطر این موضوع ناامید کند.”

نه استون و نه یکی از نمایندگان گاتز درخواست دیلی بیست برای اظهار نظر در صبح روز شنبه را پاسخ ندادند.

«ممکن است مجبور شوم به مرد بزرگ متوسل شوم، زیرا من … منطقه کلمبیا است. ما 120 هیئت منصفه را مورد بررسی قرار دادیم. نود نفر از آنها می‌دانند که من کیستم و از دل و جرات من متنفرند.»