مت گاتز، تحت تحقیقات فدرال برای قاچاق جنسی، برنده انتخابات مقدماتی GOP شد

مشکلات گاتز او را به هدفی برای منتقدان او و ترامپ تبدیل کرده است. مارک شورت، رئیس دفتر مایک پنس، معاون رئیس جمهور سابق، در مصاحبه ای در ماه ژوئیه با CNN گفت که او خواهد بود. اگر گاتز بتواند در سال 2024 به طور قانونی رای دهد، متعجب است، با اشاره به حضور نماینده کنگره در یک کنفرانس دانشجویی محافظه کار.

به گزارش نیویورک تایمز، وزارت دادگستری در حال بررسی این موضوع است که آیا گاتز با استخدام آنلاین زنان برای رابطه جنسی و پرداخت پول به آنها، از جمله فردی که در آن زمان فقط 17 سال داشته، قانون فدرال را زیر پا گذاشته است یا خیر. گاتز منکر پرداخت پول به یک زن برای رابطه جنسی شد و هیچ کیفرخواستی فاش نشده است.

گاتز، ترامپ در پلتفرم Truth Social خود، جایی که پس از اخراجش از توییتر پست می‌گذارد، گفت:با شکار جادوگران بی پایان از چپ رادیکال که کشور ما را ویران می کند مبارزه کنید!»

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…



منبع

نماینده مت گیتز (راست)، نماینده کنگره فلوریدا که بیشتر دو سال گذشته را تحت تحقیقات فدرال گذرانده است. قاچاق جنسی ادعایی، سه شنبه در انتخابات مقدماتی حزب جمهوری خواه خود پیروز شد و احتمالاً دوره دیگری را به نمایندگی از ناحیه قرمز تیره او تضمین می کند.

معمولاً چنین افشاگری‌ها باعث می‌شود که یک حرفه سیاسی غرق شود، اما گیتز به جای آن از این افشاگری برای تجلیل اعتبارنامه‌های طرفدار دونالد ترامپ در حزبش استفاده کرده است – و پاداش ترامپ را دریافت کرد. تایید شنبه.

گاتز چالشی را که مارک لومباردو کهنه کار جنگ ویتنام و مدیر سابق فدرال اکسپرس، که مبارزات انتخاباتی خود را بر مشکلات قانونی گاتز متمرکز کرده بود، شکست داد.

توهین شود.نماینده مت گاتز (R-Fla.)

این اتهامات در آوریل 2021، مربوط به دستگیری جوئل گرینبرگ، جمع آوری مالیات سابق در شهرستان سمینول، به اتهام قاچاق جنسی، مطرح شد.

گاتز همچنین از ظاهر زنانی که در راهپیمایی های حقوق سقط جنین شرکت می کنند انتقاد کرده است. پرسیده شد او چه خواهد گفت او به افرادی که از این نظرات آزرده خاطر شده بودند، پاسخ داد: “آرزو باش.”

این نماینده کنگره علیرغم موجی از اتهامات پیرامونش، از بحث و جدل دوری نکرده است. در ماه ژوئیه، او به 19 جمهوری خواه دیگر مجلس نمایندگان پیوست رای دادن به یک لایحه غیر بحث انگیز برای تمدید مجوز چندین برنامه مبارزه با قاچاق که توسط ادارات دادگستری، بهداشت و خدمات انسانی و امنیت داخلی اجرا می شود.

“به احتمال زیاد او تا سال 2024 به دلیل قاچاق جنسی کودکان در زندان خواهد بود. و من واقعاً متعجبم که مجری قانون فلوریدا هنوز به او اجازه می دهد در کنفرانس های نوجوانان مانند آن صحبت کند. بنابراین من خیلی نگران مت گاتز نیستم، متشکرم.» شورت گفت.

گاتز یکی از چندین عضو کنگره بود گفته می شود از ترامپ درخواست عفو کرده است برای جنایات احتمالی قبل از خروج ترامپ از قدرت. کسیدی هاچینسون، دستیار سابق مارک میدوز، رئیس دفتر کاخ سفید ترامپ، به هیئت کنگره که در مورد حمله 6 ژانویه به کنگره تحقیق می کند، گفت که گاتز به دنبال “عفو عمومی” بوده است.