متیو مک‌کانهی می‌گوید که دیدگاه جمهوری‌خواهان در مورد کنترل اسلحه «به ریشه‌ی مشکل می‌پردازد» اما «ما همچنین باید به این نکته توجه کنیم که قبل از اینکه ما مجبور به گرفتن اسلحه شویم، اجازه ندهیم که آدم بد «اسلحه بگیرد».

او گفت: «همه این چیزها منطقی است. “این ریشه مشکل است – افراد مبتلا به بیماری روانی که مرتکب جرم می شوند. ما در حال تعمیر افراد هستیم، بنابراین احتمالاً این گفتگو را انجام نخواهیم داد. اما ما افراد را اصلاح نمی کنیم. این یک شغل خواهد بود. به زندگی بعد از این که اینجا هستیم و بعد از اینکه رفتیم.”

اوایل روز سه‌شنبه، مک‌کانهی همچنین با جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا دیدار کرد و در کنفرانس مطبوعاتی کاخ سفید سخنرانی کرد و تجربه دیدار خود با خانواده‌های قربانیان تیراندازی در مدرسه Uvalde را یادآور شد و از قانون‌گذاران خواست تا به خشونت‌های مسلحانه در مدارس رسیدگی کنند.

این بازیگر پس از تیراندازی در مدرسه در شهر زادگاهش در اووالد، تگزاس، مدافع سرسخت اصلاحات اسلحه شد.

  • متیو مک کانهیگری میلر/گتی ایماژ

    • این بازیگر در مصاحبه ای با برت بایر، مجری شبکه فاکس نیوز در روز سه شنبه گفت که جمهوری خواهان با تمرکز بر مسائلی مانند سلامت روان و بازگرداندن ارزش های خانوادگی و همبستگی، به “ریشه مشکل” نگاه می کنند. ایمنی مدارس در مواجهه با تیراندازی های دسته جمعی. .

      این تراژدی درخواست‌ها را از هر دو طرف طیف سیاسی برای اقدام تجدید کرده است – با توجه به اینکه دموکرات‌ها خواستار سیاست‌های سخت‌تر اسلحه هستند و جمهوری‌خواهان بر بیماری‌های روانی، ایمنی مدارس و خود مردان مسلح تمرکز می‌کنند.

      همانطور که GOP “ریشه مشکل” را بررسی می کند، می گوید که سیاست های اسلحه برای متوقف کردن زودهنگام تیراندازی های دسته جمعی مورد نیاز است.

    این بازیگر اضافه کرد: “من فکر می کنم کارهایی وجود دارد که می توانیم انجام دهیم تا اسلحه را از دست افراد شرور دور نگه داریم و گرفتن آنها را برای آنها سخت تر کنیم.” “اگر آنها اسلحه را دارند و ما متوجه می شویم که این یک آدم بد است، پس حق داریم برویم آن را بگیریم. من فکر می کنم ما نیز باید به آن تکیه کنیم تا اجازه ندهیم که آدم بد آن را بگیرد قبل از اینکه ما آن را انجام دهیم. آی تی.”

    مک‌کانهی پس از تیراندازی مرگبار در مدرسه ابتدایی راب در زادگاهش در شهر اووالد، تگزاس، که در آن ۱۹ کودک و دو معلم در این حمله کشته شدند، به عنوان یک چهره صریح اصلاحات اسلحه ظاهر شد.

    روز دوشنبه، مک‌کانهی مقاله‌ای را برای دولتمرد آمریکایی از آستین نوشت و سیاست‌های کنترل اسلحه را که به گفته او می‌تواند «مالکیت مسئولانه اسلحه را در کشور ما بازگرداند»، از جمله بررسی سوابق، قوانین پرچم قرمز، افزایش سن برای خرید تفنگ از 18 سال بیان کرد. تا 21 و ایجاد دوره انتظار ملی پس از خرید تفنگ تهاجمی.

    متیو مک‌کانهی گفت که ما باید «به آن متمایل شویم تا اجازه ندهیم آدم بد داشته باشد [a gun] قبل از اینکه مجبور شوید آن را بگیرید.”

  • متیو مک‌کانهی تصدیق کرد که دیدگاه‌های جمهوری‌خواهان در مورد کنترل اسلحه «معنی است»، اما «ما باید در وهله اول اجازه ندهیم که آدم بد اسلحه را در اختیار داشته باشد».

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





  • Source link

    او نوشت: «این یک انتخاب بین سلاح یا بدون سلاح نیست. “این یک انتخاب مسئولانه است. این انتخاب معقول است.”

    متیو مک کانهی پس از نمایش ویژه فیلم جدیدش در پرسش و پاسخ شرکت می کند "آقایان"  در سالن یادبود هاگ در دانشگاه تگزاس در آستین در 21 ژانویه 2020 در آستین، تگزاس.

    “آیا هر دو طرف می توانند بالاتر بروند؟ آیا هر دو طرف می توانند فراتر از موضوع سیاسی را ببینند و بپذیرند که ما یک مسئله حفظ جان خود را در دست داریم؟” مک کانهی گفت. ما اکنون این فرصت را داریم که دست دراز کنیم و بالاتر از وابستگی های سیاسی خود را به دست آوریم.»