متهم گوئینت پالترو لحظه برخورد در هنگام سقوط اسکی را توصیف می کند

از زمانی که جانی دپ تقریباً یک سال پیش امبر هرد را به دادگاه برد، این پرونده به عنوان پربیننده ترین محاکمه افراد مشهور ظاهر شد.

گوئینت پالترو روز دوشنبه به دادگاه پارک سیتی می رسد – AKGS

وقتی از او پرسیدند: “فکر کردی برخورد با یک سلبریتی جالب است؟” او گفت که هرگز به تیپ های هالیوودی علاقه نداشته و فقط می خواهد به فرزندانش بفهماند که خوب است.

شاکی گوئینت پالترو لحظه ای را به دادگاهی در ایالات متحده یادآوری کرد که او گفت که بازیگر زن قبل از اینکه ظاهراً کنترل خود را از دست بدهد و در پیست اسکی یوتا با او برخورد کند، فریاد “خونریزی” از او سر داد.

در تبادل ایمیل خود، آقای ساندرسون پیشنهاد می کند که باید یک ویدیوی GoPro از این حادثه وجود داشته باشد، زیرا اسکی بازان اغلب چنین دوربین هایی را با خود حمل می کنند.

تری ساندرسون 76 ساله از پالترو برای بیش از 300000 دلار شکایت کرده است و ادعا می کند که او بی احتیاطی از پشت در پیست اسکی مبتدی به سمت او اسکی کرده و چهار دنده او را شکسته و باعث ضربه به سر شده است که به عنوان سندرم پس از ضربه مغزی پس از تصادف ظاهر شد.

آقای ساندرسون خود را یک “خودخواسته گوشه نشین” نامید که 90 درصد از وقت خود را در خانه می گذراند.

آقای ساندرسون گفت: “من ضربه محکمی به پشتم خوردم، بین تیغه های شانه ام، ضربه جدی جدی… من در حال پرواز هستم.”

بیشتر در راه است.



منبع

آقای ساندرون، یک اپتومتریست بازنشسته، که برای اولین بار از زمان شروع محاکمه شش روز پیش در جایگاه حاضر شد، به هیئت منصفه گفت که چگونه ثانیه های منتهی به برخورد با پالترو را به یاد می آورد، کسی که در آن روز با دو فرزندش اسکی می کرد. 2016.

پالترو با ادعای اینکه ساندرسون مقصر بوده و از پشت به او انحراف کرده است، برای دریافت 1 دلار و هزینه وکالت شکایت کرده است.

“چیزی شنیدم که قبلاً هرگز در پیست اسکی نشنیده بودم”

تری ساندرسون روز دوشنبه در مورد این برخورد ادعایی موضع می گیرد – اسکای نیوز

کلیپ های طغیان وکیل و شهادت پالترو در روز جمعه به طور گسترده در رسانه های اجتماعی منتشر شده است، در حالی که ناظران در مورد انگیزه های دو طرف برای ادامه نبرد حقوقی طولانی هفت سال پس از برخورد بحث کرده اند.

او ادعا می کند که رابطه قبلی اش از هم پاشیده است و می گوید شخصیتش پس از تصادف تغییر کرده است. او در دادگاه گفت: «من آدم متفاوتی هستم.

او گفت که به یاد می آورد که بیهوش شده و با “صدای مردی که فریاد می زد” آمده بود.

او در پاسخ به سوالی درباره مسائل خشم از زمان برخوردش به دلیل آسیب مغزی گفت: “من همان جرقه ای که داشتم را ندارم. من نسبت به قبل دارای طیف وسیع تری از خلق و خوی هستم.”

او در حالی که اشک‌هایش را دفع می‌کرد، اضافه کرد: «من کلماتم را خوب انتخاب نکردم یا اصلاً احساسم را نداشتم. داشتم به یک موقعیت جدی اهانت می‌کردم و نتیجه معکوس داشت.»

گوئینت پالترو روز دوشنبه به دادگاه پارک سیتی می رسد - AKGS

شنیدم که می گفت «تو طبق قوانین اسکی نمی کردی»، او اصرار داشت که من آدم بدی هستم. من فکر کردم این باید شوهر یا دوست پسر باشد. او به دادگاه گفت: “این یک شخص بسیار عصبانی بود که سعی می کرد مرا به فکر چیزی قلدری کند. من سعی می کردم مرد را آرام کنم و به زبان متاسفم.”

من هرگز به انواع هالیوود علاقه مند نبودم

او گفت: «به یاد دارم که همه چیز عالی بود و بعد چیزی شنیدم که قبلاً هرگز در یک پیست اسکی نشنیده بودم – این فریاد خون‌آلود که انگار کسی از کنترل خارج شده و می‌خواهد به درخت برخورد کند و بمیرد». مثل گذر از صحنه.»

او به هیئت منصفه گفت که چگونه ثانیه های منتهی به برخورد را به خاطر می آورد - فیلمنامه اسکای نیوز

او به دادگاه می‌گوید که نمی‌دانست واقعاً وجود دارد یا نه و هرگز آن را ندیده است. او می افزاید: «دوست داشتم آن را داشته باشم. “این چیزی بود که ما نیاز داشتیم.”

وکلای پالترو قرار است از آقای ساندرسون در مورد علائم پس از ضربه مغزی که کارشناسان پزشکی و پزشکان او در هفته گذشته شهادت دادند، بپرسند.

او درباره سقوط پس از سقوط نزدیک به هفت سال پیش می‌گوید: «من اکنون زندگی دیگری دارم.

سپس از آقای ساندرسون در مورد ایمیل معروفی که چند روز پس از تصادف برای سه دخترش ارسال کرد با موضوع “من معروفم… به چه قیمتی” پرسیده شد.

پالترو در حالی که چشم پزشک بازنشسته به دادگاه گفت که تماس حاصل از برخورد در قسمت پایین تیغه های شانه او کاملاً متمرکز شده بود، دیده شد که سرش را تکان می دهد.

تری ساندرسون روز دوشنبه در مورد این برخورد ادعایی موضع می گیرد - اسکای نیوز

او به هیئت منصفه گفت که چگونه ثانیه های منتهی به برخورد را به خاطر می آورد – فیلمنامه اسکای نیوز

او توضیح داد: سرم به هم ریخته بود، ناامیدانه سعی می کردم با دخترانم ارتباط برقرار کنم.