متهم به قتل به سبک اعدام منشی فروشگاه هندی

“همه ما در حال صدمه زدن هستیم. پارمویر آدم خوبی بود، واقعاً آدم خوب و شایسته ای بود. او فقط می خواست در این کشور کار کند، با یک همسر آشنا شود و یک تجارت داشته باشد. آیا همه ما حق نداریم هر کاری که می کنید سر کار برویم و سالم به خانه برگردیم؟ چاد مک ماهان، سناتور ایالتی، در مراسم بیداری گفت.

رئیس پلیس جان کواکا گفت: “با 27 سال اجرای قانون، این ممکن است یکی از بدترین مواردی باشد که تا به حال دیده ام.” پست هزاره. «قربانی به معنای واقعی کلمه از پشت سر در داخل فروشگاهش اعدام شد، جایی که او سعی در امرار معاش داشت. این کاملاً ظالمانه است. دادستان به بهترین نحو این را گفت – “این هیولا” است.

کوپلند که بنا بر گزارش ها سابقه جنایی گسترده ای دارد، ساعاتی پس از این حادثه در آخرین آدرس شناخته شده خود دستگیر شد. او پیش از این نیز به دزدی و دزدی متهم شده بود و بنا بر گزارش ها در جریان تیراندازی به صورت مشروط به سر می برد.

اطلاعات بیشتر از NextShark: Cardi B Under Fire بخاطر ژست «الهه هندو» روی جلد مجله

کریس کوپلند، 26 ساله، متهم شد قتل عمدی در 13 سپتامبر در دادگاه شهرداری Tupelo. به گفته پلیس، کوپلند در 11 سپتامبر در حال سرقت از ایستگاه شورون در بلوار کلیف گوکین و خیابان توماس جنوبی توسط دوربین های مداربسته ضبط شد.

او افزود: «بیایید به یاد داشته باشیم که در پایان روز همه ما مردم هستیم. “همه ما خانواده داریم و همه ما فقط سعی می کنیم زندگی مشترک را پشت سر بگذاریم.”

او دیده می شود که از صندوقدار، پارمویر سینگ، 33 ساله، می خواهد که قبل از اینکه به او دستور دهد روی زمین زانو بزند، پول را تحویل دهد. سپس کوپلند از روی کانتر می پرد و به سبک اجرای سر به سینگ شلیک می کند.

اطلاعات بیشتر از NextShark: دانشمندان پیشنهاد می‌کنند ویروس کشف شده در چین توسط دوشاخان منتقل می‌شود که بعید است به کووید بعدی تبدیل شود.

پلیس حوالی ساعت 9:30 صبح به صحنه واکنش نشان داد، سینگ در شرایط وخیم به اورژانس مرکز پزشکی شمال می سی سی پی منتقل شد. او شش ساعت پس از تیراندازی کشته شد.

گاگان، دوست و خویشاوند سینگ، «او به اینجا آمد تا زندگی بهتری داشته باشد گزارش شده است. می دانید، به همین دلیل است که همه به آمریکا می آیند تا بهتر عمل کنند. او برای رویای آمریکایی آمده است. اما رویای او از بین رفت.»

منشی بسیار مهربان است و حتی یک پشته پولی را که نخواسته به او داد. وس کلواک، کارآگاه پلیس توپلو گفت: او گاوصندوق را برای او باز کرد و یک کیف بانکی به او داد مجله روزانه شمال شرق می سی سی پی. “[Copeland] سپس پشت سر آقای سینگ رفت و در نقطه خالی، او را اعدام کرد.»

بیشتر از NextShark: خبرنگار میامی از بخش تحقیقاتی بهداشت رستوران در برابر اتهاماتی که کسب و کارهای آسیایی را هدف قرار می دهد دفاع می کند.

یک مرد می سی سی پی به اتهام قتل به سبک اعدام یک منشی فروشگاه توپلو، متهم و بدون وثیقه بازداشت شد.

اطلاعات بیشتر از NextShark: Mom of Hmong Teen Killed توسط پلیس مینیاپولیس در سال 2006 صدای پشتیبانی از BLM

تصویر ویژه از طریق پست هزاره



منبع

مک ماهان شرکت کنندگان را تشویق کرد تا نام یکدیگر را بپرسند و دست یک غریبه را بگیرند.

سینگ که تنها پسر بود، به ایالات متحده نقل مکان کرد تا از خانواده خود در هند حمایت کند. به گفته گاگان، او امیدوار بود روزی پدر و مادرش را به آمریکا بیاورد. جسد او روز سه شنبه با هواپیما به خانواده اش در کاپورتالا، پنجاب منتقل می شود.

در 17 سپتامبر، صدها نفر از اعضای جامعه در بیرون پمپ بنزین برای شمع نشینی جمع شدند تا برای از دست دادن سینگ سوگواری کنند و زندگی او را جشن بگیرند.