متفقین پس از مشاهده تأثیر در اوکراین برای تسلیحات ایالات متحده تلاش می کنند

او خاطرنشان کرد که حتی این مبلغ ممکن است خواسته ها را برآورده نکند. بنابراین ارتش آمریکا برای خرید 250000 گلوله از آن مهمات با شرکت های دیگر در سراسر جهان تماس گرفته است.

او گفت هارمون که در ژوئیه منصوب شد، به ایالات متحده نظارت بهتری می‌دهد و این توانایی را می‌دهد که «اطلاعات بی‌درنگ درباره آنچه که اوکراینی‌ها می‌بینند و تجربه می‌کنند و آنچه ممکن است به آن نیاز داشته باشند» به دست آورد.

بخشی از این پول صرف سرمایه‌گذاری در پایگاه‌های صنعتی دفاعی می‌شود تا شرکت‌ها بتوانند تولید خود را توسعه یا سرعت بخشند.

کنگره در مجموع 12.5 میلیارد دلار برای چنین جایگزینی تا کنون در سال جاری و همچنین 6 میلیارد دلار دیگر برای خرید تسلیحات و تجهیزات به طور مستقیم از صنعت برای ارسال به اوکراین اختصاص داده است. اقلام قرارداد ممکن است چندین سال طول بکشد تا وارد شوند.

لاپلانت گفت که اواخر این ماه با مقامات اکتساب و تسلیحات سایر کشورهای ناتو و متحدانش دیدار خواهد کرد تا در مورد چگونگی حل مشکلات زنجیره تامین و افزایش تولید تجهیزات مورد نیاز صحبت کند. او گفت که این گروه همچنین در مورد اینکه چگونه کشورهای مختلف می توانند استفاده از تجهیزاتی را که قابل تعویض هستند و با سیستم های دیگر متحدان راحت تر عمل می کنند، افزایش دهند، بحث خواهد کرد.



منبع

ساشا بیکر، معاون وزیر دفاع در امور سیاست، گفت که وابسته جدید دفاعی ایالات متحده در کیف، سرتیپ. ژنرال گاریک هارمون، تلاش می کند بینش بیشتری در مورد اینکه نیروهای اوکراینی از چه قابلیت هایی بیشتر استفاده می کنند، ارائه دهد.

بیل لاپلانت، معاون وزیر خرید این وزارتخانه، به خبرنگاران گفت که پنتاگون با صنایع دفاعی برای افزایش خطوط تولید همکاری می کند تا خواسته های ایالات متحده و بین المللی برای تسلیحات خاص را برآورده کند. و او گفت که برخی از کشورها قبلاً درخواست خرید سامانه های موشکی توپخانه با تحرک بالا یا HIMARS را آغاز کرده اند.

لاپلانت گفت: «ما متعهد به بستن قرارداد در سریع‌ترین زمان ممکن، در نهایت برای ارسال یک سیگنال تقاضای واضح و مداوم به شرکای خود در صنعت هستیم.» به عنوان مثال، او گفت که در حال حاضر صنعت ماهانه حدود 14400 گلوله برای توپخانه هویتزر تولید می کند، اما برنامه این است که تا حدود 3 سال آینده تا 36000 گلوله در ماه کار کند.

لاپلانت گفت: در برخی موارد راه حل های آسانی برای افزایش ظرفیت تولید وجود دارد و در برخی موارد نیاز به خلاقیت بیشتری دارد. او گفت که شروع مجدد تولید موشک های استینگر، پیمانکاران را مجبور کرد تا قطعات جایگزین برای جایگزینی قطعات منسوخ شده بیابند.

واشنگتن (AP) – همانطور که سایر کشورها تأثیر تسلیحات ایالات متحده در جنگ اوکراین را می بینند، پنتاگون درخواست های بیشتری برای آنها دریافت می کند، از جمله سیستم موشکی با فناوری پیشرفته و چند پرتابی که نیروهای اوکراینی با موفقیت علیه انبارهای مهمات روسیه استفاده کرده اند. مقامات دفاعی روز جمعه گفتند که سایر تدارکات.

به گفته پنتاگون، این وزارتخانه در حال حاضر در حال کار برای جایگزینی حدود 7 میلیارد دلار تسلیحات و تجهیزاتی است که از قفسه‌ها خارج شده‌اند تا بتوانند به سرعت به اوکراین تحویل داده شوند. از این مقدار، حدود 1.2 میلیارد دلار قبلاً قرارداد بسته شده است و تقریباً نیمی از آن برای موشک های استینگر بوده است.

در نتیجه، او گفت، ایالات متحده باید هم سیستم های HIMARS را که به اوکراین ارسال کرده است جایگزین کند – با هزینه پیش بینی شده تاکنون حدود 33 میلیون دلار – و هم خواسته های آینده در فروش خارجی را پیش بینی کند.