متانول در خون نوجوانانی که در میخانه آفریقای جنوبی جان باختند

مالک میخانه انیوبنی و تعدادی از کارمندان دستگیر شدند و در حال حاضر با قرار وثیقه آزاد هستند زیرا با اتهامات مربوط به نقض قوانین تجارت مشروب از جمله فروش مشروب به کودکان روبرو هستند.



منبع

این نوجوانان در ساعات اولیه روز 26 ژوئن در میخانه Enyobeni در شهرک Scenery Park شرق لندن جان باختند که کشور را شوکه کرد و منجر به تحقیقات متعدد توسط پلیس و مقامات مجوز مشروب شد.

متیوانه گفت که مسمومیت با الکل و استنشاق مونوکسید کربن هر دو به عنوان علل احتمالی مرگ رد شده اند، اگرچه آثاری از هر دو در بدن همه 21 قربانی مشاهده شد.

ژوهانسبورگ (AP) – ماده شیمیایی سمی متانول به عنوان عامل احتمالی مرگ 21 نوجوان در یک بار در شهر لندن شرقی آفریقای جنوبی در ماه گذشته شناسایی شده است.

متانول یک شکل سمی از الکل است که به صورت صنعتی به عنوان حلال، آفت کش یا منبع جایگزین سوخت استفاده می شود. در تولید الکلی که برای مصرف انسان فروخته می شود استفاده نمی شود.

دکتر لیتا ماتیوان، معاون مدیر استان کیپ شرقی، گفت: “متانول در تمام 21 نفری که در آنجا بودند شناسایی شده است، با این حال هنوز تجزیه و تحلیل تدریجی از سطوح کمی متانول و اینکه آیا ممکن است علت نهایی مرگ باشد، وجود دارد.” خدمات بالینی، در کنفرانس مطبوعاتی در شرق لندن سه شنبه گفت.

بهکی سل، وزیر پلیس آفریقای جنوبی گفته است که پلیس آفریقای جنوبی بر اساس نتایج نهایی تجزیه و تحلیل سم شناسی برای تعیین اینکه آیا کسی برای این 21 مرگ با اتهامات جنایی روبرو خواهد شد هدایت می شود.

هنوز مشخص نیست که جوانان چگونه متانول را بلعیده اند.

او گفت که مقامات هنوز منتظر نتایج قطعی هستند که در آزمایشگاهی در شهر کیپ تاون در حال انجام است.

متانول در بدن همه آنها یافت شد و تحقیقات برای تعیین اینکه آیا سطوح این ماده شیمیایی سمی برای کشتن آنها کافی بود یا خیر ادامه دارد.

بسیاری از نوجوانان مرده در میخانه پیدا شدند، در حالی که اجساد آنها روی میزها و کاناپه ها پخش شده بود، در حالی که برخی دیگر پس از انتقال سریع به مراکز بهداشتی در مجاورت جان باختند.