ما واقعاً نمی دانیم در سر ترامپ چه می گذرد.

او به اینسایدر گفت: «این واقعاً بر این واقعیت تأکید می‌کند که سلاح‌های هسته‌ای برای هر کشور یا شخصی خطرناک‌تر از آن است که بتواند آن را کنترل کند. “هیچ جایی برای اشتباه وجود ندارد. من فکر می کنم آنچه در مورد آنها بسیار وحشتناک است این است که می دانیم انسان ها کامل نیستند. و گاهی اوقات شما کسی را دارید که از پروتکل ها پیروی نمی کند، که مانند ترامپ ممکن است در زمینه اشتباه مرتکب اشتباه شود. نحوه انجام امور خارجی».

آلیسیا سندرز زاکر، هماهنگ کننده تحقیقات سیاست با ICAN، می گوید: «هیچ جایی برای خطا وجود ندارد.

  • ماموران فدرال اسناد طبقه بندی شده را از خانه مار-آ-لاگو رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ گرفتند.

  • وزارت دادگستری در حال بررسی این موضوع است که آیا ترامپ سه قانون فدرال، از جمله قانون جاسوسی را هنگام انتقال اسناد دولتی از کاخ سفید به مار-آلاگو پس از خروج از قدرت، نقض کرده است یا خیر.

    “فکر می‌کنم ما واقعاً نمی‌دانیم که در سر ترامپ چه می‌گذرد و این وحشتناک‌تر است، زیرا او در یک مقطع کنترل تمام تسلیحات هسته‌ای ایالات متحده را در اختیار داشت. بنابراین فکر می‌کنم این نشان می‌دهد که ما نمی‌توانیم به کسی اعتماد کنیم. او به اینسایدر گفت: سلاح هایی را کنترل کنید که می توانند جهان را 10 برابر نابود کنند.

    یک گروه بین‌المللی که می‌خواهد سلاح‌های هسته‌ای را از بین ببرد، می‌گوید توقیف اسناد طبقه‌بندی شده توسط اف‌بی‌آی در Mar-a-Lago، که می‌تواند حاوی اطلاعات هسته‌ای باشد، آسیب‌پذیری امنیت جهانی را برجسته می‌کند.

    دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، در 8 می 2018، در اتاق پذیرش دیپلماتیک کاخ سفید در واشنگتن دی سی، سندی را امضا می‌کند که تحریم‌ها علیه ایران را پس از اعلام خروج آمریکا از توافق هسته‌ای ایران بازگرداند.SAUL LOEB/AFP از طریق گتی ایماژ

    • ICAN می گوید که توقیف FBI آسیب پذیری امنیت جهانی را برجسته می کند.

    • مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



    منبع

    ترامپ در بیانیه‌ای که روز جمعه منتشر کرد، گزارش واشنگتن پست را تکذیب نکرد که می‌گوید اسناد حاوی اطلاعاتی درباره سلاح‌های هسته‌ای بخشی از جست‌وجو بوده است. او در بیانیه دیگری در آن روز این ادعا را رد کرد.

    روز دوشنبه، ماموران فدرال پس از تفتیش خانه مار-آ-لاگو، رئیس جمهور سابق آمریکا، 11 مجموعه اسناد طبقه بندی شده را با خود بردند. بر اساس گزارش وال استریت ژورنال، برخی از اسنادی که اف بی آی به دست آورد کاملاً محرمانه بوده و فقط قرار بود در مراکز ویژه دولتی نگهداری شوند.

    سندرز-زاکره گفت که این رویداد یک موضوع نگرانی جهانی است.

    در بیانیه آمده است: «مسئله تسلیحات هسته‌ای یک حقه است، درست مانند روسیه، روسیه، روسیه یک فریب بود، دو استیضاح یک حقه بود، تحقیقات مولر یک فریب بود، و خیلی چیزهای دیگر.

    دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، در 8 می 2018، در اتاق پذیرش دیپلماتیک کاخ سفید در واشنگتن دی سی، سندی را امضا می‌کند که تحریم‌ها علیه ایران را پس از اعلام خروج آمریکا از توافق هسته‌ای ایران بازگرداند.

    آلیسیا سندرز-زاکر، هماهنگ کننده تحقیقات سیاستی با کمپین بین المللی برای نابودی سلاح های هسته ای (ICAN)، گفت که این سازمان نگران است که وجود مواد بالقوه حساس در معرض افرادی قرار گیرد که معمولاً به این نوع اسناد دسترسی ندارند. .

    یکی از مقامات سابق وزارت دادگستری در پاسخ به اینسایدر، در پاسخ به این سوال که آیا پاسخ ترامپ به نظر می‌رسد که افشای اسناد هسته‌ای را تایید می‌کند، “به نظر می‌رسد”.