ما در ازدواج آزاد “خوشحال” بودیم

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

اما فدرال‌رزروها اصرار دارند که شواهد کافی برای کنار گذاشتن رودولف دارند. اولاً، دادستان‌ها ادعا می‌کنند که برای بیانکا غیرممکن بود که با تفنگ ساچمه‌ای که عامل مرگ او بود به سینه‌اش شلیک کند، زیرا لوله آن خیلی بلند است. آنها همچنین به اقدامات رودولف پس از مرگ همسرش اشاره می کنند که شامل سفر به وگاس درست پس از دفن او و همچنین قرار ملاقات با میلیرون بود.

فرزندان بالغ این زوج در جلسه روز چهارشنبه شرکت کردند و در کنار پدرشان نشستند تا از او حمایت کنند. روزنامه دنور گزارش شده است.

شهادت روز چهارشنبه احتمالا آخرین باری نخواهد بود که رودولف موضع می گیرد. دادستان ها دو ساعت درخواست کردند تا از او در مورد “حمله مرموز کروکودیل” در روز پنجشنبه بازجویی کنند.

رودولف گفت: «من مطلقاً به همسرم شلیک نکردم. من همسرم را به خاطر بیمه نکشتم. من همسرم را نکشتم تا با لوری میلیونون یا شخص دیگری باشم.

فیس بوک

در یک گردش با Milliron، فدرال رزرو می‌گوید که شاهدی شنیده است که رودولف می‌گوید “من همسرم را برای تو کشتم” در سال 2020. رودولف ادعا می‌کند که هنگام صرف غذا در رستورانی شلوغ به او بد شنیده شده است و او در واقع می‌گوید: “اف‌بی‌آی فکر می‌کند من کشته‌ام. روز چهارشنبه رودلف شهادت داد همسرم برای تو.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

لری رودولف، دندانپزشک مولتی میلیونر که متهم به قتل همسرش بیانکا در یک سفر شکاری در سال 2016 در زامبیا است و آن را تصادفی برای بانک میلیون‌ها پول نقد بیمه می‌داند، چهارشنبه برای اولین بار در دادگاه فدرال شهادت داد.

به گزارش آسوشیتدپرس، رودولف شهادت داد که این زوج در حدود سال 2000 به یک رابطه آزاد روی آوردند، که تنش بین آن دو را کاهش داد. پس از آن، رودولف گفت که او و بیانکا “به طور معقولی” از ترتیب آنها راضی هستند.

فیس بوک

فدرال‌رزروها داستان رودولف را رد کرده‌اند و ادعا می‌کنند که این میلیونر به‌دقت قتل همسرش را با انگیزه‌ای روشن برنامه‌ریزی کرده است: جیب‌هایش را بیشتر پر کند و زمان بیشتری را با معشوقه‌اش آزاد کند.

رودولف صبح آن روز چهارشنبه را بازگو کرد. آخرین کلماتی که از همسرش شنید این بود: “بیا اینجا و به من کمک کن” و بلافاصله بعد از آن تیراندازی شد.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

با وجود اینکه مقامات محلی زامبیا مرگ بیانکا را یک حادثه اعلام کردند، اما بازرسان بیمه عمر نیز به نتیجه‌ای رسیدند، دادستان‌ها تلاش می‌کنند رودولف را به اتهامات قتل و کلاهبرداری محکوم کنند.

وکلای مدافع ادعا می کنند که این مصیبت یک حادثه غم انگیز بوده است، به طوری که بیانکا به اشتباه در حوالی ساعت 5 صبح در 11 اکتبر 2016 به خود شلیک کرد، زیرا او دیوانه وار یک اسلحه پر را در جعبه آن بسته بود تا برای یک عروسی خانوادگی به پیتسبورگ بازگردد.

دندانپزشک متهم به قتل همسر در آفریقای شکار سافاری برای پول نقد بیمه

رودولف 67 ساله در مجموع دو ساعت و نیم را در غرفه گذراند و جزئیات رابطه خود را با بیانکا، از زمانی که آنها در دانشگاه در اوایل دهه 80 ملاقات کردند تا مشکلات ازدواجشان، توضیح داد، زیرا تقریباً دو بار طلاق گرفتند.

رودولف به شدت اتهامات مربوط به کشتن همسرش را رد کرد تا مبلغی معادل 4.8 میلیون دلار دریافت کند و در نهایت با معشوق فرضی خود، لوری میلیرون، که خودش با اتهام ممانعت از عدالت مواجه است، باشد.