ما با تد کروز درباره توقف تیراندازی های دسته جمعی ملاقات کردیم. پاسخ او افتضاح بود.

اشبی بیزلی یک همسر و مادر بومی مغرور، یک کارآفرین سریالی و یک بازمانده از تیراندازی جمعی است که به فعال تبدیل شده است.

در یک بعدازظهر چهارشنبه‌ی تند اما آفتابی در ماه سپتامبر، در جلسه‌ای نشستم که در محاصره گروه کوچکی از قربانیان خشونت‌های اسلحه، بازماندگان و فعالان بودم. ما در دایره ای از صندلی ها در دفتر شخصی سناتور تد کروز از تگزاس جمع شده بودیم.

حتی پلیس هم نتوانست از این تیراندازی در مدرسه جلوگیری کند – خانواده تیرانداز از پلیس خواسته بودند سلاحی را که بعداً برای کشتن الکساندریا بل 16 ساله و ژان کوچکا معلم تربیت بدنی استفاده می شد، ضبط کند. پلیس اسلحه را توقیف کرد اما “در آن زمان مشخص شد که مظنون به طور قانونی مجاز به داشتن اسلحه بود.” سلاح تهاجمی به سبک AR-15 به شخص ثالثی که برای خانواده شناخته شده بود بازگردانده شد. مشخص نیست که تیرانداز چگونه سلاح گرم را در اختیار گرفته است.

آیا داستان شخصی قانع‌کننده‌ای دارید که می‌خواهید در HuffPost منتشر شود؟ آنچه را که ما در اینجا به دنبال آن هستیم بیابید و برای ما پیشنهادی ارسال کنید.

مربوط…



منبع

ممنوعیت تسلیحات تهاجمی فدرال می توانست از کشتار در Uvalde جلوگیری کند و از کشتن یک دختر 16 ساله و معلمش در سنت لوئیس جلوگیری کند. لطفاً منتظر نمانید تا خانواده شما تحت تأثیر خشونت با اسلحه قرار بگیرند تا درگیر شوند. امروز با تماس با سناتورهای خود از طریق تابلوی کاپیتول ایالات متحده به شماره 202-224-3121، به تصویب ممنوعیت تسلیحات تهاجمی فدرال کمک کنید. از آنها بخواهید که از ممنوعیت حمایت کنند و سپس به انتخاب نامزدهای تفنگدار رأی دهند.

نظرسنجی ها نشان می دهد که کنترل اسلحه یکی از پنج موضوع اصلی رای دهندگان در میان دوره ای هفته گذشته بوده است. واضح است که مردم از ترس از تیراندازی های دسته جمعی خسته شده اند و آن را با انتخاب مجدد هر سناتوری که از لایحه ممنوعیت سلاح های تهاجمی فدرال حمایت می کرد، نشان دادند.

مهم نبود.

دسترسی آسان به سلاح های جنگی همان چیزی است که فرزندان ما را می کشد. در حال حاضر، یک جوان 18 ساله که برای خرید مشروبات الکلی یا اسلحه دستی سن کافی ندارد، می تواند به طور قانونی یک سلاح تهاجمی بخرد. سلاح‌های تهاجمی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که تا حد امکان در کوتاه‌ترین زمان ممکن افراد زیادی را بکشند. تیراندازی من و پسرم شامل یک AR-15 بود. در کمتر از 50 ثانیه، تیرانداز در هایلند پارک تقریباً 100 گلوله را به سمت جمعیتی از خانواده ها شلیک کرد. او برای بارگذاری مجدد دو بار توقف کرد. در Uvalde، برخی از والدین مجبور بودند از DNA برای شناسایی فرزندان خود استفاده کنند، زیرا گلوله های یک سلاح تهاجمی به اندازه کافی قوی هستند تا اندام های فرد را مایع کنند.

کیم و فلیکس روبیو، والدین لکسی، که در ماه مه در مدرسه ابتدایی راب به قتل رسید، تمام مسیر را از Uvalde، تگزاس طی کرده بودند. فلیکس عکسی از دختر 10 ساله خود را در تابوت سناتور به سناتور نشان داد. سناتور به آن ماجرا نگاه کرد و سپس به چهره‌های دردناک روبیوس‌ها نگاه کرد و به آنها گفت که راه‌حل او برای تیراندازی در مدرسه، قرار دادن افسران پلیس بیشتر در مدارس است.

انرژی اتاق ناگهان تغییر کرد. قابل لمس بود. برخی از اعضای گروه ما نفس نفس زدند. دیگران شروع به گریه کردند. سندی فیلیپس، مادر جسی فیلیپس که در سال 2012 در یک سینما در آرورا، کلرادو به ضرب گلوله کشته شد، با انزجار از اتاق خارج شد. شوک و ناباوری بر سر هر یک از ما سایه افکنده بود، وقتی کسی با صدای بلند گفت که 376 افسر مجری قانون کنار ایستاده اند و هیچ کاری برای نجات 19 کودک و دو معلم که به طرز وحشیانه ای در Uvalde سلاخی شدند انجام ندادند.

آنها هیچ کاری برای نجات لکسی انجام ندادند.

او درست روبروی من نشسته بود و فقط دو فوت هوای گرم بین ما بود و هیچ چیز دیگری.

متأسفانه، من معتقدم مهم این نیست که آیا زندگی شما تحت تأثیر خشونت اسلحه قرار می گیرد، بلکه مهم این است که چه زمانی. ساعت در حال تیک تیک است – اجازه ندهید که برای خانواده شما تمام شود.

با مشخص شدن جزئیات، گزارش شد که تیرانداز 12 عدد خشاب 30 گلوله ای به همراه داشته و از یک تفنگ به سبک AR-15 استفاده کرده است. درست مثل تیرانداز در Uvalde. درست مثل پارک هایلند. مدرسه فلزیاب داشت، درها قفل بود و نگهبان هم بودند.

ما چه کار می کنیم؟

از چپ: لونی فیلیپس، سندی فیلیپس، فلیکس روبیو و کیم روبیو با سناتور تد کروز در دفتر او در تگزاس در سپتامبر 2022 ملاقات می کنند.

پس از پایان مقدمات، ما از سناتور برای ممنوعیت تسلیحات تهاجمی فدرال درخواست حمایت کردیم.

از چپ: لونی فیلیپس، سندی فیلیپس، فلیکس روبیو و کیم روبیو با سناتور تد کروز در دفتر او در تگزاس در سپتامبر 2022 ملاقات می کنند.

تد کروز در توییتر سکوت کرد. اما حامیان پیشگیری از خشونت با اسلحه چنین نبودند. زیرا می دانیم که پلیس و نگهبانان امنیتی و درهای قفل شده از تیراندازی مدارس جلوگیری نمی کنند. حتی مدارس با نیروی پلیس خود مانند دانشگاه ویرجینیا نمی توانند از تیراندازی های دسته جمعی جلوگیری کنند.

از چپ: لونی فیلیپس، سندی فیلیپس، فلیکس روبیو و کیم روبیو با سناتور تد کروز در دفتر او در تگزاس در سپتامبر 2022 ملاقات می کنند.

در حالی که نمی دانیم از چه نوع تفنگی در تیراندازی ویرجینیا استفاده شده است، می دانیم تنها چیزی که از اکثر تیراندازی های دسته جمعی و تیراندازی در مدارس جلوگیری می کند ممنوعیت سلاح های تهاجمی است. داده ها آن را ثابت می کند. در طول ممنوعیت تسلیحات تهاجمی از سال 1994 تا 2004، احتمال کشته شدن در تیراندازی دسته جمعی 70 درصد کاهش یافت.

یکی از نمایندگان کروز بیانیه زیر را در رابطه با پاسخ سناتور به هاف پست ایمیل کرد: «سن. کروز روز پس از تیراندازی در Uvalde در عزاداری با جامعه بود و بعداً با عزیزان قربانیان دیدار کرد. پس از این فاجعه، سناتور کروز قوانینی را معرفی کرد و برای اعمال اصلاحاتی مبارزه کرد که تعداد افسران منابع مدرسه را دوبرابر کند، 15000 متخصص بهداشت روان در مدرسه را استخدام کند تا اطمینان حاصل شود که مداخله اولیه برای شناسایی و کمک به کودکان در معرض خطر وجود دارد، منابع قابل توجهی برای افزایش ایمنی مدارس و بهبود سیستم پس زمینه اسلحه و پیگرد قانونی افرادی که سعی در خرید غیرقانونی اسلحه دارند. متأسفانه، دموکرات های سنا بدون هیچ توضیحی آن را مسدود کردند.»

اینها سلاح های جنگی هستند و بارها و بارها برای کشتن فرزندان ما در جایی که باید احساس امنیت کنند – در مدرسه استفاده می شود. و این بدترین آن نیست. پایگاه داده واشنگتن پست در مورد تیراندازی در مدارس گزارش می دهد که تعداد کودکانی که از زمان تیراندازی در دبیرستان کلمباین در سال 1999 در معرض خشونت با سلاح گرم قرار گرفته اند، 320000 نفر است.

این مرا شگفت زده نکرد. به عنوان یک فعال ضد اسلحه، از زمانی که پسر 6 ساله ام و من از تیراندازی دسته جمعی در اوایل سال جاری پس از تیراندازی مردی با AR-15 در چهارمین شهر زادگاهمان جان سالم به در بردم، برای ممنوعیت سلاح های تهاجمی فدرال لابی کرده ام. رژه ماه جولای در هایلند پارک، ایلینوی، هفت نفر را کشت و بیش از 40 نفر را مجروح کرد.

در 24 اکتبر، تقریباً شش هفته مانده به روز آن جلسه، تیراندازی در مدرسه در سنت لوئیس به چهلمین تیراندازی مدرسه در سال جاری تبدیل شد.

ما دور اتاق رفتیم و خودمان را معرفی کردیم و سناتور صمیمی بود. صورتش به اندازه ای دلسوز بود. وقتی حرف می زدیم به چشم های تک تک ما نگاه می کرد. وقتی به او می‌گفتم با پسر 6 ساله‌ام از تیراندازی دسته جمعی می‌دویم، با ناراحتی سر تکان داد.

روز یکشنبه، زمانی که بسیاری از ما خواب بودیم، یک مرد مسلح به اتوبوسی در پارکینگ دانشگاه ویرجینیا تیراندازی کرد و سه دانشجو را کشت: دشان پری، دوین چندلر و لاول دیویس جونیور. دو نفر دیگر زخمی شدند. دانشجویان در سراسر محوطه دانشگاه تقریباً 12 ساعت در محل پناه گرفتند در حالی که یک تعقیب و گریز شدید ادامه داشت و در نهایت با دستگیری مظنون بدون حادثه پایان یافت. این حادثه ۵۹۸مین تیراندازی جمعی در سال جاری و دومین تیراندازی در مدرسه ای در ویرجینیا در سال ۲۰۲۲ است.