ما باید به این وحشت پایان دهیم.

پس از قتل های دسته جمعی در بوفالو و اووالده، کنگره اولین لایحه کنترل اسلحه خود را در 28 سال گذشته تصویب کرد، مجموعه ای از اقدامات متواضعانه که با این وجود به عنوان نشانه ای از امکان سازش در این مورد بحث برانگیز مورد استقبال قرار گرفت.

هریس این لایحه را ستود اما همچنین از کنگره خواست تا ممنوعیت سلاح های تهاجمی را که در سال 1994 تصویب شد و یک دهه بعد در دولت جورج دبلیو بوش به پایان رسید، تمدید کند.

در سال 2022 بیش از 300 تیراندازی دسته جمعی در ایالات متحده رخ داده است، قتل عام نژادپرستانه در بوفالو، نیویورک، و تیراندازی در مدرسه ابتدایی در Uvalde، تگزاس، به عنوان یادآوری وحشتناک از قتل عام با سلاح های تلفاتی که جامعه آمریکا را به خود اختصاص داده است. – از جمله روی فرزندانش.

ما باید به این وحشت پایان دهیم. ما باید جلوی این خشونت را بگیریم. هریس به اعضای اتحادیه معلمان قدرتمندی که برای کنفرانس گرد آمده بودند گفت و ما باید از جوامع خود در برابر وحشت خشونت با سلاح محافظت کنیم.

معاون رئیس جمهور کامالا هریس در نشست سالانه انجمن ملی آموزش در شیکاگو صحبت می کند. (کامیل کرزاچینسکی/ خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ)

هریس گفت: «یک سلاح تهاجمی برای کشتن سریع انسان‌ها طراحی شده است. با این حال، نشانه کمی وجود دارد که کنگره مایل به اتخاذ چنین اقدامی است، به ویژه با نزدیک شدن به انتخابات میان دوره ای.

“ناامید نشو. هریس گفت: غرق نشوید. وقتی وقت آستین بالا زدن است، دست هایمان را بالا نبریم.»



منبع

روز دوشنبه، هریس این پیشنهادها را رد کرد، که پس از تیراندازی Uvalde، حزب جمهوری خواه احیا کرد. او در شیکاگو گفت: «معلمان نباید تمرین کنند که یک کلاس درس را سد کنند. معلمان نباید بدانند که چگونه زخم گلوله را درمان کنند. و نباید به معلمان گفته شود که اگر فقط یک اسلحه در اختیار داشتید، زندگی ها نجات می یافت.

هریس در اشاره ای آشکار به فرمانداران جمهوری خواه مانند ران دیسانتیس از فلوریدا، «به اصطلاح رهبران افراطی» را نیز محکوم کرد که مترقیان را در مورد نحوه آموزش نژاد و جنسیت در کلاس درس به چالش کشیده اند.

با این حال، معاون رئیس‌جمهور همچنین از مربیان خواست تا در برابر بسیاری از چالش‌ها قوی بمانند.

از زمان قتل 26 نفر، از جمله 20 کودک، در مدرسه ابتدایی سندی هوک در نیوتاون، کانن، در سال 2012، دموکرات ها به طور مداوم خواستار کنترل شدیدتر اسلحه شده اند، در حالی که لابی اسلحه و متحدانش در حزب جمهوری خواه برای بهبود این موضوع بحث کرده اند. امنیت مدرسه و اجازه دادن به معلمان برای آوردن سلاح به کلاس درس.

کامالا هریس معاون رئیس جمهور

این تصادف غم انگیزی بود که کامالا هریس معاون رئیس جمهور را در روز سه شنبه در شیکاگو پیدا کرد، درست یک روز پس از آن که یک مرد مسلح هفت نفر را در رژه چهارم ژوئیه در یکی از حومه های آن شهر، هایلند پارک، قتل عام کرد. قرار بود هریس در نشست سالانه انجمن ملی آموزش سخنرانی کند، اما با توجه به اتفاقی که روز دوشنبه در چند مایلی شمال رخ داد، اجتناب از موضوع خشونت با اسلحه غیرممکن بود.

هریس در مورد دومین تیراندازی مرگبار در مدرسه در تاریخ ایالات متحده گفت: “اینجا هستیم و ملت ما هنوز در سوگ از دست دادن آن 19 نوزاد و دو معلم آنها در Uvalde است.” تیراندازی ها