مایک پمپئو پیرمرد دونالد ترامپ را به رخ او می کشد. منتقدان می گویند نه چندان سریع.

پمپئو که ظاهراً آرزوهای خود را برای ریاست جمهوری دارد، به دنبال عملکرد ضعیف حزب در انتخابات میان دوره ای 2022، نارضایتی فزاینده حزب جمهوری خواه از ترامپ را تکرار کرد.

مایک پمپئو، وزیر امور خارجه پیشین دونالد ترامپ، به نظر می رسد که یک بار دیگر به رئیس جمهور سابق حمله کرده است، در حالی که او یک لاف قدیمی ترامپ را در توییتر بازنویسی می کند.

ترامپ، کاندیدای آن زمان در مسیر مبارزات انتخاباتی 2016 به رای دهندگان قول داد که اگر رئیس جمهور شود: «ما آنقدر پیروز خواهیم شد، حتی ممکن است از پیروزی خسته شوید. و شما خواهید گفت، “لطفا، لطفا. این خیلی برنده است.»

در حالی که پمپئو در برخی محافل به دلیل چهره ظاهری اش در مورد ترامپ مورد تحسین قرار گرفت، منتقدان سریعاً به او رابطه نزدیک سابقش با POTUS یک دوره ای و اظهارات ماه گذشته او را یادآوری کردند که در صورت پیروزی در انتخابات به ترامپ رای خواهد داد. نامزدی دوباره جمهوری خواهان آنها همچنین پمپئو را سرزنش کردند که در پست هایش به نام ترامپ اشاره نکرده است.

مربوط…



منبعدو روز قبل، به نظر می‌رسید که وزیر امور خارجه سابق آمریکا در پاسخ به اعلامیه ترامپ در سال 2024، در توئیتی -همچنین بدون ذکر نام رئیس سابقش- پاسخ داد که آمریکا به جدیت بیشتر، سر و صدای کمتر و رهبرانی نیاز دارد که به جلو نگاه کنند، نه خیره به آینه عقب مدعی قربانی شدن است.»

پمپئو روز جمعه در پستی نوشت: «به ما گفته شد که از برنده شدن خسته می شویم. اما از باختن خسته شدم و اکثر جمهوری خواهان هم همینطور.»