مایک لیچ مربی ایالت می سی سی پی به بیمارستان جکسون منتقل شد

فوتبال کالج AP: https://apnews.com/hub/college-football و https://twitter.com/ap_top25. برای خبرنامه فوتبال کالج AP ثبت نام کنید: https://tinyurl.com/mrxhe6f2





منبع

دانشگاه در بیانیه ای اعلام کرد که لیچ 61 ساله با آمبولانس به مرکز پزشکی دانشگاه می سی سی پی در جکسون منتقل شد که حدود 125 مایل (200 کیلومتر) با ایالت می سی سی پی فاصله دارد.

___

لیچ در سومین فصل حضور خود در ایالت می سی سی پی با رکورد 19-17 حضور دارد. در اواخر فصل، او اذعان کرد که با برخی از مسائل بهداشتی نامشخصی که باعث سرفه‌های مداوم می‌شد، برخورد می‌کرد.

هماهنگ کننده دفاعی زک آرنت توسط مارک کینوم رئیس ایالت می سی سی پی و مدیر ورزشی موقت براکی برت مسئولیت تیم فوتبال را در حالی که تیم فوتبال را برای حضور در ReliaQuest Bowl مقابل ایلینویز در 1 ژانویه در تامپا، فلوریدا آماده می کند، بر عهده گرفت.

لیچ که به خاطر حملات پربارش در حمله هوایی شهرت دارد، در 21 فصل به عنوان سرمربی در تگزاس فناوری، ایالت واشنگتن و ایالت می سی سی پی 158-107 است.

استارکویل، خانم (AP) – مربی ایالت می سی سی پی، مایک لیچ، روز یکشنبه پس از آنچه که دانشگاه آن را “یک مشکل سلامت شخصی” خواند که در خانه او در استارکویل رخ داد، به بیمارستان منتقل شد.

مدرسه اعلام کرد که هیچ اظهارنظر دیگری در مورد وضعیت لیچ نخواهد داشت و افزود: “افکار و دعای دانشگاه با مایک و (همسر) شارون و خانواده آنها است.”