مایک لیچ از ایالت می سی سی پی در وضعیت بحرانی قرار دارد

لیچ که به خاطر حملات پربارش در حمله هوایی شهرت دارد، در 21 فصل به عنوان سرمربی در تگزاس فناوری، ایالت واشنگتن و ایالت می سی سی پی 158-107 است.

پیام‌های نگرانی و حمایت از لیچ از سوی بازیکنان سابق و همکاران و رقبای فوتبال دانشگاهی در رسانه‌های اجتماعی منتشر شد.

مدرسه روز یکشنبه اعلام کرد که هیچ اظهارنظر دیگری در مورد وضعیت لیچ نخواهد داشت و افزود: “افکار و دعای دانشگاه با مایک و (همسر) شارون و خانواده آنها است.”

لیچ در سومین فصل حضور خود در ایالت می سی سی پی با رکورد 19-17 حضور دارد. او اذعان کرد که در اواخر فصل یک حمله با ذات الریه وجود داشت که باعث سرفه های مداوم می شد، اما مشخص نبود که آیا بیماری اخیر او مربوط به این بیماری اخیر است یا خیر.

فوتبال کالج AP: https://apnews.com/hub/college-football و https://twitter.com/ap_top25.





منبع

مایک لیچ، مربی ایالت می سی سی پی، روز دوشنبه، یک روز پس از آنچه که دانشگاه آن را “یک مشکل سلامت شخصی” خواند، در خانه اش در استارکویل که مجبور شد او را با هواپیما به یک مرکز پزشکی در جکسون منتقل کنند، در بیمارستان بستری شد.

مارک رولف، سخنگوی UMMC روز دوشنبه در یک پیام متنی به AP گفت که وضعیت لیچ در شرایط بحرانی قرار دارد. دانشگاه گفت که لیچ 61 ساله ابتدا در بیمارستان شهرستان اکتیبها در استارکویل تحت درمان قرار گرفت.

نیک سابان، مربی آلاباما در بیانیه ای گفت: افکار و دعاهای ما با مایک لیچ، همسرش شارون، خانواده آنها و پزشکانی است که او را معالجه می کنند. “شخصیت عفونی و اشتیاق مایک به بازی در طول دوران حرفه‌ای‌اش بر این ورزش تأثیر مثبت گذاشته است.”

لیچ یکشنبه در مرکز پزشکی دانشگاه می سی سی پی، حدود 125 مایل (200 کیلومتر) از پردیس ایالتی می سی سی پی پذیرفته شد.

هماهنگ کننده دفاعی زک آرنت توسط مارک کینوم رئیس ایالت می سی سی پی و مدیر ورزشی موقت براکی برت مسئولیت تیم فوتبال را در حالی که تیم فوتبال را برای حضور در ReliaQuest Bowl مقابل ایلینوی در 2 ژانویه در تامپا، فلوریدا آماده می کند، بر عهده گرفت.

___