مایک لی، سناتور جمهوری خواه، رودی جولیانی را یک «قصور در راه رفتن» خطاب کرد: گزارش 6 ژانویه

لی سپس پیامک داد که جولیانی “خطا راه رفتن” را انجام داده است.

لی به اوبراین پیام داد: «تو نمی‌توانی این موضوع را جبران کنی». من همین الان این پیام صوتی را دریافت کردم [from] رودی جولیانی، که ظاهراً فکر می کرد با سناتور توبرویل تماس می گیرد.

من با شما تماس می‌گیرم زیرا می‌خواهم با شما صحبت کنم که چگونه آنها در تلاش برای تسریع در این جلسه هستند و چگونه ما به شما، دوستان جمهوری‌خواهمان، نیاز داریم که سعی کنید سرعت آن را کاهش دهید تا بتوانیم این مجالس قانونگذاری را برای دریافت اطلاعات بیشتر به جولیانی در پیام صوتی توبرویل گفت.

جولیانی قبلاً در سال 2019 به طور تصادفی با یک خبرنگار NBC تماس گرفت و یک پست صوتی گذاشت که در مورد معاملات خارج از کشور و نیاز او به پول نقد صحبت می کرد.

مربوط…



منبع

لی، که به ترامپ در اجرای طرح‌ها برای لغو انتخابات کمک کرد، درست قبل از ساعت 11 شب همان روز یک پیام صوتی از جولیانی دریافت کرد که باعث کشته شدن چندین نفر و مجروح شدن 140 افسر مجری قانون شد. پست صوتی ظاهراً برای سناتور جمهوریخواه تامی توبرویل به عنوان بخشی از تلاش جولیانی برای سوق دادن سناتورهای جمهوری خواه به مسدود کردن آرای کالج الکترال در نظر گرفته شده بود.

Dispatch پست صوتی جولیانی را روز بعد به لی گزارش داد.

“شما باید به آن پیام گوش دهید. بر اساس گزارش نهایی 845 صفحه ای کمیته 6 ژانویه مجلس نمایندگان، لی عصر روز 6 ژانویه به رابرت اوبراین مشاور امنیت ملی پیامک داد. در این گزارش روش‌های متعددی که ترامپ و همکارانش برای برهم زدن روند انتخابات برنامه‌ریزی کرده‌اند، توضیح می‌دهد.

مایک لی (R) سناتور یوتا در شامگاه حمله به کنگره 2021 برای تحقیر رودی جولیانی پس از اینکه شهردار سابق نیویورک به اشتباه یک پیام صوتی به لی ارسال کرد، به یک دستیار به دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق، پیامک ارسال کرد.