مایک تیندال، نوه‌ی ملکه می‌گوید که تقریباً به‌طور تصادفی به پادشاه چارلز مراجعه کرده است، زیرا او از همسرش کپی می‌کرد.

تیندال گفت که او توانسته است آن را به یک کمان پایین تر “استایل” کند و افزود: “ممکن است به نظر می رسیدم که انگشت پام یا چیزی را روی زمین فرو کردم.”

اصل مقاله را در Insider بخوانید



منبع

  • تیندل به همکار میزبان خود، جیمز هاسکل و الکس پین گفت: “می‌دانی چه زمانی یک روال را دنبال می‌کنی؟ بنابراین، من روز قبل تقریباً به پادشاه مراجعه کردم.”

    این وب سایت بیان می کند که برای خانم ها، این کار شامل انجام یک خرطومی کوچک است، و برای آقایان، این به معنای دادن یک کمان کوچک گردن، “فقط از سر” است.

    مایک تیندال گفت که او تقریباً به پادشاه چارلز سرزنش می کند زیرا او از همسرش پیروی می کند.

  • تیندل در مورد چارلز گفت: “من از رسمی بسیار آگاه هستم، اما بعد از آن فکر می کنم وقتی کار رسمی تمام شد… فکر می کنم به خاطر تاریخ رابطه نزدیک تری خواهم داشت.”

    تیندل افزود: “بدون اینکه به آن فکر کنم. من فقط پشت سر همسرم بودم، به همین دلیل او به نوعی بداخلاق بود – و خوشبختانه این کار را نکرد.”

    تیندل که در پادکست خود صحبت می‌کرد، گفت که او را به شکل کمان درآورده است.

تیندال، 43 ساله، بازیکن سابق راگبی حرفه ای و عضو غیر شاغل خانواده سلطنتی است، به این معنی که او وظایفی را از جانب پادشاه انجام نمی دهد. او با دختر پرنسس آن، زارا تیندال ازدواج کرده است، و او را به نوه‌ی ملکه الیزابت فقید و برادرزاده‌ای برای پادشاه تبدیل کرده است.

کاخ باکینگهام بلافاصله به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ نداد.

تیندل با دختر پرنسس آن، زارا ازدواج کرده است. او عضوی غیر شاغل از خانواده سلطنتی است.

  • طبق وب سایت رسمی خانواده سلطنتی، هنگام ملاقات با پادشاه یا خانواده سلطنتی “هیچ کدهای رفتار اجباری” وجود ندارد، با این حال، اشکال سنتی احوالپرسی وجود دارد که اختیاری هستند.

    ملکه الیزابت به مدت 70 سال بر تخت سلطنت بود و او را به طولانی ترین پادشاهی در تاریخ بریتانیا تبدیل کرد. بنابراین چارلز طولانی ترین وارث ظاهری و مسن ترین فردی بود که در سن 73 سالگی پادشاه شد.

    “برای هر کسی که تا به حال ملکه را ملاقات کرده است، او همیشه “ملکه” بود. شما فقط او را همینطور می شناختید و در این زمینه او را نگه داشتید.”

    تیندال در قسمت جدید پادکست خود با نام «خوب، بد و راگبی» که روز سه‌شنبه پخش شد، گفت که این حادثه در یک جلسه خصوصی خانوادگی با چارلز رخ داده است.

    مایک تیندال گفت که تقریباً به طور تصادفی پس از پادشاه شدن، به پادشاه چارلز سوم مراجعه کرد.

    تیندال همچنین درباره اینکه چگونه پویایی خانواده سلطنتی ممکن است اکنون که چارلز پادشاه است، تغییر کند، صحبت کرد. او گفت که در حالی که قبلاً همه چارلز را به عنوان شاهزاده ولز می شناختند، عموم مردم تنها ملکه را به عنوان پادشاه می شناختند.