مایکل کوهن می گوید دونالد ترامپ برای یهودی بودن خانواده ایوانکا اهمیتی نمی دهد و او یهودی ستیزی کانیه وست را محکوم نخواهد کرد.

کوهن با حضور در MSNBC با الکس ویت در مورد مقاله رولینگ استون که می گوید متحدان یهودی ترامپ از او التماس می کنند تا Ye را محکوم کند، سوال شد.

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



منبع

کوهن گفت که ترامپ به خاطر کوتاهی در محکومیت ی عذرخواهی نخواهد کرد زیرا او «حتی نمی تواند تقصیر را بپذیرد».

مایکل کوهن، وکیل و تعمیرکار سابق دونالد ترامپ، روز شنبه گفت که ترامپ با وجود یهودی بودن خانواده ایوانکا ترامپ به دلیل کوتاهی در محکومیت یهودستیزی یهودستیزی یهودستیزی که قبلاً کانیه وست بود، عذرخواهی نخواهد کرد.

کوهن پاسخ داد: “او اهمیتی نمی دهد که ایوانکا با جرد ازدواج کرد، اهمیتی نمی دهد که ایوانکا تغییر دین داده است. برای اینکه به دین کسی اهمیت دهید، باید به دین خود اهمیت دهید و دونالد ترامپ اصلاً اعتقاد مذهبی ندارد.”

مایکل کوهن

رئیس جمهور سابق حتی از طرف حزب خود، مانند میچ مک کانل، رهبر اقلیت سنا، پس از شام مورد انتقاد قرار گرفته است.

کوهن افزود که “احتمالا” برای ترامپ مشکل ساز خواهد شد زیرا نوه های او یهودی هستند.

رولینگ استون گزارش داد که فعالان برجسته یهودی جمهوری‌خواه از ترامپ خواسته‌اند تا «ی» را که هفته‌ها به اظهارات یهودی‌ستیزانه پرداخته است، پس از ضیافت شامی که ماه گذشته با حضور رپر رسوایی، ترامپ، و نیک فوئنتس ملی‌گرای سفیدپوست در مار-آلاگو برگزار شد، محکوم کند.

مایکل کوهن گفت که دونالد ترامپ به خاطر کوتاهی در محکومیت کانیه وست عذرخواهی نخواهد کرد.

  • در سال 2017، ترامپ در ابتدا از محکوم کردن دوک خودداری کرد، زیرا جادوگر بزرگ سابق کوکلاکس کلان از او حمایت کرد. ترامپ بعداً چند روز قبل ادعا کرد که او را رد کرده است.

    در MSNBC، ویت به کوهن گفت که عدم محکومیت ممکن است یک “مسئله خانوادگی” برای ترامپ باشد، زیرا داماد او جرد کوشنر یهودی است و دخترش ایوانکا به یهودیت گرویده است. ویت گفت: “این نمی تواند به خوبی پیش برود.”

    ترامپ در آخر هفته در یک پست اجتماعی حقیقت، به “رهبران یهودی” به دلیل عدم وفاداری آنها به او حمله کرد و گفت که آنها باید “از خود خجالت بکشند” و افزود که آنها سوابق او در مورد اسرائیل را فراموش کرده اند.

    مایکل کوهن در MSNBC Reports ظاهر می شود.MSNBC

    • ادوارد برتلوت / جاستین سالیوان / گتی ایماژ

      تعمیرکار سابق گفت که انتظار ندارد ترامپ به خاطر کوتاهی در محکومیت یهودستیزی Ye عذرخواهی کند. کوهن گفت: “آیا او با دیوید دوک در شارلوتزویل عذرخواهی کرد؟ نه.” آیا تا به حال شنیده اید که دونالد ترامپ عذرخواهی کند؟

      کانیه وست و دونالد ترامپ.

      ترامپ مستقیما ی را محکوم نکرده است، اما از او به عنوان “مردی به شدت مشکل دار” یاد کرده است.

      کوهن در شبکه ام اس ان بی سی گفت که رئیس جمهور سابق “به این که خانواده دخترش یهودی هستند” اهمیتی نمی دهد.

    • از کوهن درباره مقاله رولینگ استون پرسیده شد که می‌گفت جمهوری‌خواهان یهودی به ترامپ التماس می‌کنند تا Ye را محکوم کند.

    ترامپ تاکنون از محکوم کردن ی پس از شام بدنام امتناع کرده است و به گفته رولینگ استون، یکی از مشاوران ترامپ به این روزنامه گفته است که آنها به پیش نویس نامه ای که توسط فعالان یهودی پخش می شود و از ترامپ می خواهند که ی را کاملاً انکار کند، اهمیتی نمی دهند. و فوئنتس