مایکل کوهن می گوید خود تبعیدی ایوانکا ترامپ از سیاست ممکن است به این دلیل باشد که او عامل اف بی آی در مار-آ لاگو بود.

ایوانکا و جرد کوشنر

این اولین بار نیست که کوهن پیشنهاد می کند که یکی از فرزندان ترامپ ممکن است با اف بی آی همکاری کند. وزارت دادگستری در حال بررسی این موضوع است که آیا ترامپ هر یک از سه قانون فدرال – از جمله قانون جاسوسی – را با نگهداری اسناد طبقه بندی شده در اقامتگاه خود در فلوریدا نقض کرده است یا خیر.

کوشنر و ایوانکا هر دو از مشاوران ارشد ترامپ بودند. با این حال، هر دو نشان داده اند که تمایلی به مشارکت در تبلیغات بیشتر ندارند. در ماه سپتامبر، کوشنر به اسکای نیوز گفت که او آنقدر از بخش خصوصی لذت می برد که به سیاست بازمی گردد. و در ماه نوامبر، منابع ناشناس به سی ان ان گفتند که ایوانکا با سیاست “تمام” شده است و هرگز به سمت مشاور ارشد پدرش بر نمی گردد.

و بسیار جالب خواهد بود که، فرض کنید، داماد، دختری که مخبران اف بی آی هستند – خبرچینان وزارت دادگستری – به عنوان اعضای ارشد یک کمپین یا یک دولت عمل می کنند، اگر به نحوی موفق به عقب نشینی شود، “کوهن گفت.

کوشنر به نوبه خود قاطعانه این موضوع را رد کرده است که یک خبرچین وزارت دادگستری است.

در بیانیه او آمده است: “من پدرم را بسیار دوست دارم.” این بار، من ترجیح می دهم فرزندانم و زندگی خصوصی که به عنوان یک خانواده ایجاد می کنیم، در اولویت قرار دهم.

به گزارش نیویورک پست، غیبت ایوانکا در اعلامیه سال 2024 پس از آن صورت گرفت که ترامپ تلاش کرد او و کوشنر را متقاعد کند که در این مراسم حضور یابند. کوشنر در راه اندازی کمپین حضور داشت، اما ایوانکا حضور نداشت.

نمایندگان کوشنر و رئیس جمهور سابق بلافاصله به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ ندادند. وکیل ایوانکا ترامپ نیز بلافاصله به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ نداد.

کوهن زمانی بخشی از حلقه درونی ترامپ بود. او در سال 2018 اعتراف به گناه کرد به جنایاتی از جمله فرار مالیاتی، تخلفات مالی کمپین، و کلاهبرداری بانکی. او بود در دسامبر 2018 محکوم شد به سه سال زندان محکوم شد و در فوریه 2019 توسط دادگاه لغو شد دادگاه عالی نیویورک.

مایکل کوهن نظریه ای در مورد اینکه چرا ایوانکا ترامپ روی نامزدی پدرش برای ریاست جمهوری 2024 کار نمی کند، دارد.

  • کوهن گفت که “بسیار جالب” خواهد بود که اعضای ارشد کمپین نیز خبرچین وزارت دادگستری باشند.

  • کوهن به Insider گفت: “من تعجب نمی کنم اگر بفهمم جارد یا یکی از فرزندانش است.”

    مایکل کوهن می گوید ایوانکا، دختر دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، خود را از سیاست تبعید می کند زیرا او و همسرش جرد کوشنر ممکن است با اف بی آی کار کنند.

    ایوانکا ترامپ و جرد کوشنر.AP Photo/ جولیا نیکینسون

    • مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



    منبع

    در ماه اوت، کوهن گفت که یک خبرچین احتمالی که با اف‌بی‌آی در جریان یورش این آژانس به مار-آ-لاگو کار می‌کند «قطعاً یکی از اعضای حلقه درونی او است».

    او می‌گوید فکر می‌کند جرد کوشنر و ایوانکا می‌توانستند خبرچین FBI در Mar-a-Lago باشند.

  • کوهن، وکیل و تعمیرکار شخصی ترامپ روز شنبه به ام‌اس‌ان‌بی‌سی گفت: «من معتقدم جرد و ایوانکا به طور بالقوه از نظر اسناد مار-آ-لاگو و غیره، خال‌ها بودند.

    ایوانکا ترامپ سه شنبه شب در مارآ لاگو در اعلامیه مبارزات انتخاباتی پدرش در سال 2024 به طرز محسوسی غایب بود. او بعداً بیانیه ای منتشر کرد و گفت که قصد دارد از او “خارج از عرصه سیاسی” حمایت کند.