مایکل کوهن می‌گوید دونالد ترامپ پس از فرار از محکومیت در پرونده تقلب مالیاتی سازمان ترامپ همچنان باید «بسیار ناراحت» باشد.

کوهن به ام‌اس‌ان‌بی‌سی گفت که ترامپ باید «بسیار عصبی» درباره اتفاقات آینده باشد و گفت که ترامپ احتمالاً با مجرمانه‌تری مواجه خواهد شد. کوهن افزود که ترامپ باید نگران باشد که او نیز بیش از ده ها بار در مورد کار خود در این شرکت با دفتر دادستانی منطقه نیویورک صحبت کرده است.

کوهن در سال 2018 به جرایمی از جمله فرار مالیاتی، تخلفات مالی کمپین و کلاهبرداری بانکی اعتراف کرد. او در دسامبر 2018 به سه سال زندان محکوم شد و در فوریه 2019 توسط دادگاه عالی نیویورک لغو شد. او از آن زمان با دفتر دادستانی منطقه منهتن در تحقیقات آنها از رئیس جمهور سابق همکاری کرده است.

یک نماینده در دفتر مطبوعاتی پس از ریاست جمهوری ترامپ بلافاصله به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ نداد.

تصویری ترکیبی از مایکل کوهن (سمت چپ) و دونالد ترامپ

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





منبع

کوهن با اشاره به شهادت خود به دفتر دادستانی منطقه به MSNBC گفت: «می توانم به شما بگویم که او باید خیلی ناراحت باشد.

مایکل کوهن، وکیل و تعمیرکار سابق دونالد ترامپ، می‌گوید که ترامپ علیرغم اینکه شخصاً در دعوای تقلب مالیاتی سازمان ترامپ مجرم شناخته نشده است، هنوز چیزهای زیادی برای نگرانی دارد.

ترامپ و کسب‌وکارش دست‌کم در ده‌ها تحقیق درگیر هستند، از جمله تحقیقات در شهرستان فولتون جورجیا در مورد اینکه آیا ترامپ و همکارانش تلاش کرده‌اند در انتخابات ریاست‌جمهوری 2020 در این ایالت مداخله کنند یا خیر. یکی دیگر از تحقیقات پرمخاطب شامل تحقیقاتی است که توسط وزارت دادگستری انجام شده است که آیا ترامپ با آوردن اسناد طبقه بندی شده و فوق محرمانه به محل اقامت خود در مار-آلاگو، سوء استفاده کرده است یا خیر.

مایکل کوهن (چپ) و دونالد ترامپ.مت مک‌کلین/ واشنگتن پست از طریق گتی ایماژ. براندون بل/گتی ایماژ

  • مایکل کوهن می گوید ترامپ باید از احتمال شکایت های بیشتر علیه او بسیار عصبی باشد.

  • کوهن در سال 2018 به فرار مالیاتی، تخلفات مالی کمپین انتخاباتی و کلاهبرداری بانکی اعتراف کرد.

کوهن این نظرات را در حضور در MSNBC، جایی که او در مورد اینکه چگونه سازمان ترامپ در روز سه شنبه به دلیل تقلب مالیاتی در منهتن مجرم شناخته شد صحبت کرد. این قضاوت به این معنی است که سازمان ترامپ اکنون دارای وضعیت جنایتکارانه است زیرا ترامپ برای سومین نامزدی خود برای ریاست جمهوری شرکت می کند. ترامپ از محکومیت شخصی فرار کرد، اما روز سه شنبه از مجازات سازمانش به دلیل اتهامات کلاهبرداری انتقاد کرد.

کوهن گفت محکومیت سازمان ترامپ در روز سه شنبه راه را برای تشکیل پرونده های بیشتری باز کرد.

  • کوهن در ماه سپتامبر پیش بینی کرد که دادخواست مدنی 250 میلیون دلاری لتیتیا جیمز، دادستان کل علیه سازمان ترامپ، “در نهایت” شرکت را خاتمه می دهد. در آن زمان، او گفت که ممکن است یکی دو نفر از فرزندان بزرگسال ترامپ برای اینکه او را از دردسر دور نگه دارند، «برای او روی شمشیر بیفتند».