مایکل کوهن می‌گوید ترامپ احتمالاً پس از حمله اف‌بی‌آی احساس «به دام انداختن» می‌کند و نگران است که کسی که به فدرال‌رزروها خبر می‌دهد، خاک بیشتری روی او باشد.

کوهن ادامه داد: “آنها تا نهایتاً به این کار ادامه می دهند، و یک چیز، می دانید، زمانی که فدرال رزرو حمله می کند، معمولاً آنچه بعد از آن می آید کیفرخواست و حبس است و هیچ کس این را بهتر از من نمی داند.”

کوهن در سال 2018 به سه سال زندان محکوم شد و نوامبر گذشته آزاد شد. از زمان اعتراف به گناه، او به یکی از سرسخت ترین منتقدان ترامپ تبدیل شده است و گفته می شود که در تعدادی از تحقیقات جنایی و مدنی درباره رئیس سابق خود همکاری می کند.

مایکل کوهن گفت که ترامپ پس از یورش اف‌بی‌آی به مار-آلاگو احتمالاً احساس می‌کند «در دام» و «تنها» افتاده است.

  • منابع به نیوزویک و وال استریت ژورنال گفتند که یک خبرچین به مقامات اطلاع داد که اسناد طبقه بندی شده دولتی ممکن است به درستی در مار-آ-لاگو ذخیره شده باشد. به گفته رولینگ استون، متحدان ترامپ در تلاش برای کشف اینکه چه کسی با فدرال رزرو کار می کند، انگشت اشاره را آغاز کرده اند.

    ترامپ در برنامه رسانه اجتماعی خود Truth Social نوشت: «از همه خواسته شد که محل را ترک کنند، آنها می‌خواستند تنها بمانند، بدون هیچ شاهدی که ببینند چه می‌کنند، چه می‌برند یا، امیدواریم که نه، کاشت کنند». اما وکیل خود ترامپ این پیشنهادات را رد کرد.

    کوهن نزدیک به یک دهه به عنوان وکیل شخصی و معتمد ترامپ خدمت کرد و به عنوان یکی از وفادارترین و تهاجمی‌ترین سگ‌های تهاجمی ترامپ، تیتر خبرها شد. در سال 2018، زمانی که مقامات فدرال به عنوان بخشی از تحقیقات جنایی در مورد پرداخت غیرقانونی پول غیرقانونی ترامپ به استورمی دانیلز، بازیگر سینمای بزرگسالان، به خانه و دفتر وی یورش بردند، این وضعیت تغییر کرد.

    ویدئوی مرتبط: انفجاری ترین ادعاهای مایکل کوهن درباره ترامپ

    ترامپ روز دوشنبه اعلام کرد که اف‌بی‌آی حکم بازرسی را در خانه او در پالم بیچ فلوریدا اجرا کرده است.

    دونالد ترامپ در یک گردهمایی در دلاور در 23 آوریل 2022، سمت چپ سخنرانی می کند.  مایکل کوهن دادگاه فدرال منهتن را در 22 نوامبر 2021 ترک می کند، درست است.

    کوهن در مصاحبه خود با سی ان ان این اظهارات را “بی پروا” و “نفرت انگیز” خواند.

    کوهن در مصاحبه ای که پنجشنبه پخش شد به سی ان ان گفت: «یک چیز مسلم است، دونالد خیلی نگران نیست که اف بی آی به مار-آ-لاگو آمده است. آنچه او نگران است این است که می داند چه اطلاعاتی در جعبه هایی که گرفته شده است وجود دارد.

    اگرچه او در ابتدا به ترامپ قول وفاداری داد، اما کوهن وقتی احساس کرد ترامپ او را رها کرده است، لحن خود را تغییر داد. او در نهایت به چندین جنایت از جمله فرار مالیاتی، تخلفات مالی کمپین و کلاهبرداری بانکی اعتراف کرد. او همچنین بعداً به یکی از اتهامات دروغگویی به کنگره به عنوان بخشی از تحقیقات بازرس ویژه رابرت مولر در مورد دخالت روسیه در انتخابات 2016 آمریکا، اعتراف کرد.

    دونالد ترامپ در یک گردهمایی در دلاور در 23 آوریل 2022، سمت چپ سخنرانی می کند. مایکل کوهن دادگاه فدرال منهتن را در 22 نوامبر 2021 ترک می کند، درست است.سمت چپ، جو مایورانا/AP. درست است، کارلو آلگری

    • کوهن به سی ان ان گفت هرکسی که به فدرال رزرو اطلاع داده است “مایل است بیشتر ارائه دهد” و “به این کار ادامه خواهد داد.”

    • ترامپ و متحدانش همچنین پیشنهاد کرده‌اند که اف‌بی‌آی شواهدی را در جریان این حمله جاسازی کرده است.

      مایکل کوهن، وکیل شخصی و تعمیرکار سابق دونالد ترامپ، گفت که رئیس جمهور سابق پس از یورش اف‌بی‌آی به املاک مار-آ-لاگو او در فلوریدا، احتمالاً احساس «به دام افتاده» و «تنها» می‌کند. او همچنین گفت که ترامپ بیش از همه نگران است که هرکسی که فدرال رزرو قبل از یورش به خانه‌اش به او خبر دهد، ممکن است اطلاعات جنایت‌آمیزتری برای به اشتراک گذاشتن داشته باشد.

      کوهن افزود: “این چیزی است که به او مربوط می شود، همراه با اینکه چه کسی اطلاعات را ارائه می دهد زیرا در حال حاضر او احساس می کند در دام افتاده است.” او کاملاً احساس تنهایی می‌کند و باید، باید این احساس را داشته باشد، زیرا مطمئن باشید، هر فردی که اطلاعات را در اختیار فدرال رزرو قرار داده است، مایل است اطلاعات بیشتری ارائه دهد.

      کوهن گفت: «معمولاً آنچه پس از یک حمله انجام می شود، کیفرخواست و حبس است، و هیچ کس این را بهتر از من نمی داند.

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



    منبع