مایکل چه از SNL شوخی بی‌رحمانه اول آوریل را با کالین جوست انجام می‌دهد

جوست واقعاً متعجب گفت که او ابتدا فکر کرد: “آیا من میکروفون نمی کنم؟” و سپس فکر کرد: “اوه، من فقط بدم می آید.” همانطور که چه سعی داشت به شوخی در مورد مارجوری تیلور گرین بپردازد، جوست آن را رها نکرد. “تو شیطان هستی!” به همکارش گفت. “این بدترین کاری است که تا به حال با من کردی. من عرق کرده ام.»

کالین جوست و مایکل چه مجریان «به‌روزرسانی آخر هفته» سابقه شرمساری یکدیگر را در تلویزیون زنده دارند. اما به طور معمول، هر دو در شوخی هستند. اما در قسمت اول آوریل این هفته از شنبه شب زنده، چه چیزها را به سطح بعدی برد.

آن خط منگنه با سکوتی تقریباً مرده از سوی جمعیت زنده و فریاد «بوی بو می کنی» مواجه شد. پس از چند ثانیه، در حالی که یوست سرش را بین دستانش فرو کرده بود، چه خنده ای کرد و گفت: “به آنها گفتم که برای اول آوریل به شما نخندند.”

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

NBC

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

جوست نتوانست جمعیت را بازگرداند وقتی در مورد آهنگ ضربه ترامپ با گروه کر زندان J6 گفت: “من برای خوانندگان 6 ژانویه احساس بدی دارم، زیرا می دانید وقتی زندانیان دیگر شما را می یابند زندان بسیار بدتر می شود. در یک گروه کاپلا هستیم.

این موضوع در جریان یک شوخی به وجود آمد که جوست در حال گفتن مجموعه ای از جوک ها در مورد کیفرخواست رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ بود. او گفت: «در این مرحله، به نظر می‌رسد که حتی افراد طرفدار ترامپ هم پیش رفته‌اند. منظورم این است که من امروز به دادگاه رفتم و تنها معترض آنجا بودم.»

ترامپ از SNL طرح اصلی را برای استفاده از کیفرخواست فاش می کند