ماهی هرگز دیده نشده بود بیش از 3 مایل زیر دریا پیدا شده است


دانشمندان Down Under به اعماق جدیدی رفتند تا دنیایی را ببینند که قبلاً با چشمان انسان کاوش نشده بود.

محققان استرالیایی عمیق‌تر از آنچه غواصان و زیردریایی‌ها می‌توانستند به جستجو پرداختند. دوربین‌ها کف دریا را تحت فشار بسیار زیاد و تا عمق 3.6 مایلی زیر سطح دریا کاوش کردند.

و ببین چی پیدا کردند…

یک ماهی مارمولک پر باله حریص، یک هرمافرودیت همزمان با تخمدان ها و بیضه های کارآمد.

یک ماهی مارمولک پر باله حریص، یک هرمافرودیت همزمان با تخمدان ها و بیضه های کارآمد.

دیان بری، مدیر ارشد مجموعه در موسسه تحقیقاتی موزه‌های ویکتوریا در استرالیا، به FOX Weather گفت: «چیزهای شگفت‌انگیزی در منطقه گرگ و میش با نور بیولومینسانس، نورها و نیش‌های بزرگ زندگی می‌کنند. اعماق دریا محیطی است که کمتر شناخته شده است و ما فقط مقدار کمی از آن را گرفته ایم.

“منطقه گرگ و میش” بر روی آتشفشان های عظیم و باستانی قرار دارد که اکنون در دریا قرار دارند و قدمتی 40 تا 120 میلیون ساله دارند. بزرگ‌ترین کوه‌های استرالیا، بالای یا زیر آب، می‌توانند 42 مایل عرض داشته باشند، و تنها شواهد سطحی از آن‌ها، قله‌های کوچک و نوک‌آبی است که ما به‌عنوان جزایر کریسمس و کوکوس (کیلینگ) می‌شناسیم. این منطقه جدیدترین پارک های دریایی استرالیا است که در ماه مارس تعیین شده است.

میلیون ها خرچنگ قرمز در میان مهاجرت سالانه در جزیره کریسمس استرالیا به خیابان ها حمله می کنند

این کشتی از داروین استرالیا آغاز شد و در فاصله 3000 مایلی غرب تا منطقه اطراف جزایر کوکوس کیلینگ حرکت کرد.  کوکوس تنها در 1692 مایلی جنوب غربی جاکارتا قرار دارد.  این سفر در فریمانتل استرالیا خاتمه یافت.  این سفر 8000 مایلی 35 روز طول کشید.

این کشتی از داروین استرالیا آغاز شد و در فاصله 3000 مایلی غرب تا منطقه اطراف جزایر کوکوس کیلینگ حرکت کرد. کوکوس تنها در 1692 مایلی جنوب غربی جاکارتا قرار دارد. این سفر در فریمانتل استرالیا خاتمه یافت. این سفر 8000 مایلی 35 روز طول کشید.

تیم اوهارا، دانشمند ارشد این ماموریت، قبل از سفر 35 روزه خود به ناشناخته ها توضیح داد: «کوه های دریایی با این هیولاهای عظیم پوشیده می شوند، و با این حال ما هیچ چیز در مورد آنها نمی دانیم. “هیچ اکسپدیشن علمی برای بررسی زیست شناسی یا جانوران آنجا نبوده است. بنابراین ما اولین نفر خواهیم بود.”

آنها از مارماهی کوری که قبلاً دیده نشده بود استقبال کردند. روی پوست شل، شفاف و ژلاتینی پوشیده شده است.

دانشمندان هنوز نامی برای این مارماهی کور که جوان زنده به دنیا می آورد، ندارند.

دانشمندان هنوز نامی برای این مارماهی کور که جوان زنده به دنیا می آورد، ندارند.

بری از عجیب بودن ماهی ها شگفت زده شد: “آنها نیز زنده هستند. بنابراین ماده ها جوان زنده می شوند.” بنابراین آنها واقعاً هیچ مکانیزم پراکندگی ندارند. آنها لاروهایی ندارند که در جریان جریان داشته باشند.

مارماهی کور تنها یکی از صدها نمونه ای بود که اوهارا و تیمش به موسسه آوردند.

اوهارا گفت: “ما انتظار داریم که شاید یک سوم از تمام حیواناتی که بازگردانده می شوند، گونه های جدیدی باشند.”

یافت مورد علاقه بری، ماهی سه پایه است.

ماهی سه پایه برای تغذیه روی سه باله اشعه ای خود می ایستد.

ماهی سه پایه برای تغذیه روی سه باله اشعه ای خود می ایستد.

بری می‌گوید: «آن ماهی‌های شگفت‌انگیز اعماق دریا که در بالای کف دریا بر روی پرتوهای باله‌ای بلند و نازک خود ایستاده‌اند و برای تغذیه به سمت جریان می‌روند.»

بری ادامه داد: “آنها نه تنها هرمافرودیت ها هستند، بلکه هرمافرودیت های همزمان هستند. بنابراین آنها یک تخمک عملکردی دارند که یک استراتژی تولید مثلی بسیار جالب است و برای زندگی در اعماق دریا که حیوانات کمیاب هستند.” بنابراین شاید آنها فقط باید یک ماهی دیگر را برای جفت گیری ملاقات کنند.

ماهی ها دارای تخمدان ها و بیضه های کامل با اسپرم هستند. آنها نمی توانند خود را تلقیح کنند، اما می توانند هر ماهی سه پایه دیگری را تلقیح کنند.

اقیانوس شناسی منحصر به فرد این منطقه موجوداتی را با ویژگی های کاملاً تخصصی تکامل داده است.

“حشرات دریایی” اخیراً کشف شده می توانند تا 1.5 فوت رشد کنند و کل جسد تمساح را بخورند

این مارماهی دندانی یکی از صدها گونه ناشناس دانشمندان است که در این سفر پیدا شده اند.

این مارماهی دندانی یکی از صدها گونه ناشناس دانشمندان است که در این سفر پیدا شده اند.

بری توضیح داد: “منطقه جزایر کوکوس کیلینگ یک منطقه واقعا جالب است زیرا جریان هایی را از آفریقا، غرب اقیانوس هند و همچنین از اقیانوس آرام دریافت می کند.” ما در تلاش بودیم بفهمیم که چه نوع حیواناتی در آنجا زندگی می کنند که منحصر به این منطقه هستند و چه حیواناتی نسبتاً گسترده هستند.”

به Sloan’s Viperfish با دندان های نیش بزرگی که حتی در صورت بسته بودن دهانش قابل مشاهده است نگاه کنید. آن‌ها ردیف‌هایی از اندام‌های سبک را به همراه یکی در نوک باله‌ی بلند بالایی خود دارند که با آن طعمه را جذب می‌کنند.

SHELL GAME: WATCH AS لاک پشت به طرز ماهرانه ای از حمله TIGER SHARK در سواحل استرالیا جلوگیری می کند

افعی ماهی اسلون دارای اندامی سبک در انتهای باله بالایی خود برای جذب طعمه است.

افعی ماهی اسلون دارای اندامی سبک در انتهای باله بالایی خود برای جذب طعمه است.

در میان سنگ های پوکه که احتمالاً از فوران کراکاتوا در سال 1883 در اندونزی است، می توانید Slender Snipe Eel را نیز پیدا کنید. دم بلندی دارد که می تواند بیش از 3 فوت طول بکشد. هر چند دم شبیه نخ است. وزن کل حیوان کمتر از 2 اونس است.

“باکی” کوالای خوش شانس توسط کایکر از سیل نجات یافت

خارپشت دریایی پنکیک، با خارهای سمی اش، وقتی خارج از آب است، مانند یک پنکیک صاف می شود.

چگونه آب و هوای FOX را در تلویزیون تماشا کنیم

این خارپشت پنکیک وقتی از آب خارج می شود مانند پنکیک صاف می شود.

این خارپشت پنکیک وقتی از آب خارج می شود مانند پنکیک صاف می شود.

این موسسه DNA را جمع‌آوری می‌کند و سپس به نقشه‌برداری و ردیابی جغرافیای زیستی و تکامل گونه‌ها می‌پردازد تا نه تنها درباره دنیایی که انسان‌ها با حیوانات به اشتراک می‌گذارند، بلکه یاد بگیرند که چگونه با طبیعت همزیستی بهتری داشته باشند.

اوهارا گفت: “بنابراین این نقش واقعاً مهمی است که موزه‌ها به تنهایی قادر به انجام آن هستند. هنوز بخش‌هایی از جهان کاملاً ناشناخته هستند.” “این مانند غرب وحشی استرالیا است، فقط یک قلمرو ناشناخته است. بنابراین، اینکه اولین نفر یا اولین گروهی از مردم باشید که به آنجا می روند و این منطقه را با جزئیات کاوش می کنند، یک امتیاز است. و این یک تلاش بسیار هیجان انگیز است. “

کشتی تحقیقاتی Investigator به همراه تیمی از دانشمندان مؤسسه تحقیقاتی موزه ویکتوریا در استرالیا به مناطق هندی استرالیا سفر کرد.

کشتی تحقیقاتی Investigator به همراه تیمی از دانشمندان مؤسسه تحقیقاتی موزه ویکتوریا در استرالیا به مناطق هندی استرالیا سفر کرد.

این تیم با استفاده از سونار چند پرتوی پیشرفته و دوربین‌ها، کف اقیانوس را نقشه‌برداری کردند. شبکه ها و سورتمه ها نمونه هایی را جمع آوری کردند که اکنون در حال مطالعه هستند.



منبع