ماسک خواستار محاکمه فائوچی شد و واکنش سریعی را به دنبال داشت

ماسک با استفاده از عبارت لاتین “Vox Populi، Vox Dei” که به معنای “صدای مردم صدای خدا است” سعی کرده است خود را به عنوان یک قهرمان آزادی بیان و یک سخنگو برای عموم معرفی کند. او همچنین از کاربران در مورد بازگرداندن حساب توئیتر ممنوعه رئیس جمهور سابق ترامپ و اینکه آیا کاربران تعلیق شده باید «عفو شوند» نظرسنجی کرد.

نماینده دین فیلیپس (D-Minn.) در توییتر نوشت“این آمریکا است. شما می توانید هر ضمایری را که لعنتی به خوبی انتخاب می کنید، انتخاب کنید. اما آنتونی فائوچی احتمالاً بیش از هر انسان زنده ای در جهان جان انسان ها را نجات داده است. شرم بر شما.”

“به عنوان یک پزشک، من را آزار می دهد زیرا نمی خواهم ببینم کسی آلوده می شود. من نمی خواهم کسی را در بیمارستان ببینم. و من نمی خواهم ببینم کسی بر اثر کووید می میرد. فائوچی گفت که آیا شما یک جمهوری خواه راست افراطی یا یک دموکرات چپ افراطی هستید برای من فرقی نمی کند.

در اوایل همه‌گیری کووید-19، ماسک نگرانی در مورد این ویروس را “احمقانه” خواند و پس از اینکه در اواخر اکتبر سال جاری شرکت را به دست گرفت، سیاست‌های توییتر در مورد اطلاعات نادرست COVID-19 را کنار گذاشت.

استعفای فائوچی نباید مانع از تحقیقات کامل در مورد منشاء همه‌گیری شود. او باید تحت سوگند در مورد هر بحثی که در مورد نشت آزمایشگاه ووهان در آن شرکت کرده است، شهادت دهد. سناتور رند پل (R-Ky.) نوشت: سیاست های او زندگی ها را نابود کرد. در پاسخ به پست ماسک

در آخرین حضور خود در اتاق توجیهی کاخ سفید چند هفته پیش، فائوچی از شکاف حزبی که واکنش کشور به ویروس COVID-19 را پیچیده کرده است ابراز تاسف کرد.

“دکتر. فائوچی یک قهرمان ملی است که برای نسل‌های بعدی به خاطر خوبی‌های ذاتی‌اش و کمک‌های فراوان به سلامت عمومی با وجود موفقیت تجاری‌تان، شما بیشتر به خاطر دامن زدن به نفرت و تفرقه عمومی در یاد خواهید ماند. برنان گفت: ممکن است پول داشته باشید، اما کلاس ندارید یک جواب به ماسک

حساب کاربری شخصی گرین در توییتر در ژانویه به دلیل نقض سیاست‌های اطلاعات نادرست COVID-19 ممنوع شد، اما ماسک در ماه گذشته در اقدام عفو خود او را بازگرداند.

فائوچی در حال آماده شدن برای کناره‌گیری از سمت‌های دولتی خود در پایان سال است و مدت‌هاست که گفته است نگران درخواست‌های فزاینده جمهوری‌خواهان برای تحقیق از او در مورد مدیریت ایالات متحده با همه‌گیری نیست.

قانونگذاران و سایر مقامات به صورت آنلاین از فائوچی دفاع کردند.

نماینده ریچی تورس (DN.Y.) گفت ماسک “می خواهد آنتونی فائوچی را جرم انگاری کند زیرا با او مخالف است” و مدیر عامل توییتر را به دلیل ریاکاری در ادعاهای آزادی بیان خود مورد انتقاد قرار داد.

جان برنان، رئیس سابق سیا، فائوچی را “قهرمان ملی” خواند و ماسک را به ایجاد نفرت متهم کرد.

از زمان تسلط جنجالی ماسک بر پلت فرم رسانه های اجتماعی، نگرانی ها در مورد تعدیل محتوا در این سایت افزایش یافته است، با گزارش هایی مبنی بر افزایش پیام های نژادپرستانه و یهودی ستیز در این سایت.

نماینده مارجوری تیلور گرین (R-Ga.) پاسخ به به اظهار نظر ماسک در مورد فائوسی در روز یکشنبه، و نوشت: “من ضمایر شما را تایید می کنم.

من از طرفداران پر و پا قرص دکتر فائوچی هستم و اینکه چگونه او با آرامش کشور ما را از طریق بحران هدایت می کند. توییت ری ماسک؟ خواستگاری با منکران واکسن یک استراتژی تجاری هوشمندانه به نظر نمی رسد، اما مسئله این است: آیا می توانید یک مرد خوب را در تلاش به ظاهر بی پایان خود برای جلب توجه تنها بگذارید؟ سناتور امی کلوبوچار (D-Minn.) در توییتر گفت.

ایلان ماسک، مدیرعامل توییتر روز یکشنبه خواستار پیگرد قانونی آنتونی فائوچی، مشاور ارشد پزشکی بایدن، رئیس جمهور بایدن شد که واکنش ایالات متحده به همه‌گیری کووید-19 را از زمان شروع آن در دوران دولت ترامپ رهبری می‌کرد و واکنش‌های سریعی را برای اظهارنظر او به دنبال داشت.

برای آخرین اخبار، آب و هوا، ورزش، و پخش ویدیو، به The Hill بروید.





منبع

ماسک گفت: ضمایر من Prosecute/Fauci هستند در توییتر. او بعداً به اشتراک گذاشت یک الگوی رفتاری ویرایش شده تا فائوچی را نشان دهد که به بایدن می‌گوید: «فقط یک قرنطینه دیگر، پادشاه من».

من اصلاً چیزی برای پنهان کردن ندارم، علیرغم این اتهاماتی که من چیزی را پنهان می کنم. من چیزی ندارم که نتوانم به وضوح برای کشور توضیح دهم و آن را توجیه کنم.