مار زنگی به خاطر خوردن آنقدر مورد تمسخر قرار گرفت که نتوانست در لانه خود در مزرعه آریزونا جا شود.

گمان می رود این مار سمی در اوایل روز خود را روی یک موش چاق کانگورو یا سنجاب زمینی فرو برد.

این مار به عنوان پشت الماس غربی شناسایی شد و جوان و کوچک بود. زمانی کشف شد که سواران برای استراحت در سایه رفتند و دم مار را دیدند که به اصطلاح آویزان است.

مایکروویو به خودی خود حرکت می کند و زن را به جفت گیری مار پیتون در آشپزخانه استرالیا سوق می دهد



منبع

“نمی توانم بگویم که او موش کانگورو خورده یا کانگورو!” دنی جیمیسون گفت.

صدها نفر به این عکس واکنش نشان داده‌اند، از جمله بسیاری که آن را نمادی از آمریکایی‌های معمولی در روز شکرگزاری می‌دانستند.

برایان هیوز، مالک راه حل های مار زنگی مستقر در فونیکس، می گوید که مارهای زنگی به هر جایی که جوندگان خوش طعم و مکان های راحت برای پنهان شدن وجود داشته باشد، راه خود را پیدا می کنند، که مزرعه را به خانه ای انتخابی تبدیل می کند.

عکسی از این وضعیت شرم آور در فیس بوک توسط Rattlesnake Solutions به اشتراک گذاشته شد، یک سرویس مار گرفتن که برای حذف مار فراخوانده شده بود.

یکی از مارهای زنگی فراوان آریزونا به دلیل خوردن آنقدر در شبکه های اجتماعی مورد تمسخر قرار می گیرد که نمی تواند دوباره در لانه خود فشرده شود.

او گفت: «در این مثال، اگر خطوط راه‌آهن فضاهای مخفی زیرزمینی ایجاد نمی‌کرد، این مار برای هضم وعده‌های غذایی خود، هر چند آهسته، در جای دیگری می‌لغزد.

ماکی می‌گوید مار زنگی در مزرعه آنقدر جوان بود که توانایی تولید صدای تق تق با دمش را نداشت. به نظر می رسید اسب های مزرعه متوجه نبودند که آن اطراف است.

این اتفاق در یک مزرعه اسب در اسکاتسدیل رخ داد و ویدئویی که در یوتیوب به اشتراک گذاشته شده است نشان می‌دهد که مار وقتی آن را با انبر برداشته، سست شده است. شنیده می شود که مکی می گوید: «ببین چقدر چاق است.

Constance Zec Bessada نوشت: “به نظر می رسد که آن یکی به طور موقت به دلیل پرخوری اش ایمن شده است.”

“من داشتم می خندیدم. برای انجام هر کاری پر بود. ماریسا مکی، شکارچی مار به مک کلاچی نیوز گفت. مار حتی نمی‌دانست چه خبر است. فکر می کنم در کمای غذایی بود.»

شرکت آریزونا می‌گوید مار زنگی به مدت ۲ سال زنده مانده است

مار بدون آسیب به منطقه بیابان رها شد، “بدون اینکه وعده غذایی خود را از دست بدهد.”

کتی کلادار نوشته است: «می‌توانید تصور کنید که اگر بعد از شام شکرگزاری همه‌تان پر شده‌اید، از پنجره یک قلاب می‌آید که شما را به کجا می‌برد.»

به گفته موزه صحرای آریزونا-سونورا، پشت الماس های غربی بومی آریزونا هستند، تا 20 سال عمر می کنند و به 7 فوت می رسند.

این مار بی شرم را نشان می دهد که شکم متورم خود را از جلوی در آویزان می کند تا همه ببینند.

مرد مار پیتون را می گیرد و او را پس می گیرد. ویدئو تلاش برای حذف آن در Everglades را نشان می دهد