ماریون باربر سابق دالاس کابوی آر بی جسد توسط پلیس فریسکو در آپارتمانش پیدا شد

سخنگوی پلیس فریسکو گفت: “افسران در حال حاضر به دلیل نگرانی های رفاهی خارج شده اند، اما ما در حال حاضر نمی توانیم اطلاعات بیشتری ارائه کنیم.”

باربر کار خود را با 4780 یارد راشینگ و 53 تاچ داون راش به پایان رساند.

به گزارش KXAS Channel 5، این دو حادثه در سال 2018 رخ داد که در آن شاهدی ادعا کرد که باربر به سمت وسیله نقلیه آنها حرکت کرده و باعث ایجاد فرورفتگی های بزرگ در کنار خودروهای آنها شده است.

او در فصل 2011 با شیکاگو بیرز بازی کرد.

وقتی این ویدیو را تماشا می‌کنم و می‌دانم که زندگی آرایشگاه ماریون در حال حاضر چگونه پیش می‌رود، به همین دلیل است که @personalcorner را ساختم… حتی نمی‌توانم از آن لذت ببرم، زیرا او حالش بد است… ما فقط یک آمار هستیم. و لحظاتی برای اکثر مردم…» برایانت در توییتر خود نوشت.



Source link

او در سال 2007 پس از 975 یارد و 10 تاچ داون در فصلی که بازی را برای دالاس شروع نکرد، عجله کرد و زمان خود را با جولیوس جونز تقسیم کرد، یک بازیکن حرفه ای بولر بود.

علت مرگ او مشخص نیست.

باربر بین سال های 2005 تا 2011 هفت سال در NFL بازی کرد، از جمله شش سال برای کابوی ها.

زندگی باربر از زمان بازنشستگی اش در رکود بوده است.

به گفته منابع متعدد، ماریون باربر سابق کابوی دالاس که در حال پشت سرگذاشتن بود، روز چهارشنبه در آپارتمانی توسط پلیس فریسکو جسد پیدا شد.

باربر قبل از شروع فصل 2012 از NFL بازنشسته شد.

تقریباً یک سال پیش، دز برایانت، گیرنده سابق Cowboys در توییتر نوشت که حتی نمی‌توانست از تماشای کارهای برجسته قدیمی باربر لذت ببرد، زیرا می‌دانست که حالش بد است:

باربر 38 ساله بود. تولد او 10 ژوئن است.

در سال 2014، باربر توسط پلیس منسفیلد بازداشت و برای ارزیابی سلامت روان به بیمارستان منتقل شد.

باربر در سال 2019 به دلیل دو فقره شرارت جنایی در مورد یک حادثه در سال 2018 دستگیر شد که در آن ادعا می‌شد در حالی که در فریسکو در حال دویدن بود، به دو اتومبیل آسیب رسانده است.