ماریا باکالووا می خواهد چیزی را در شما ایجاد کند

این کمدی مملو از مواد مخدر و توالت ممکن است با رویای اولیه او برای بازی در انواع فیلم های ساخته شده در جنبش آوانگارد Dogme 95 به رهبری لارس فون تریر و توماس وینتربرگ فاصله زیادی داشته باشد. این هنرپیشه بلغاری به قدری مجذوب سینمای دانمارک شد که والدینش را متقاعد کرد که او را به کپنهاگ ببرند تا هر شغلی که می‌تواند در شرکت تولید فون تریر پیدا کند.

اگر یک فیلم چیزی را در شما ایجاد نمی کند، او گفت: “واقعاً چه چیزی بود؟”

“این یک آزمایش اجتماعی است که می تواند رنگ واقعی مردم را نشان دهد. و در پایان، این باید مهمترین بخش باشد زیرا هنر می تواند بر مردم تأثیر بگذارد.»

اما او متوجه شد که ژانرهای مختلف می توانند به اهداف مشابهی دست یابند پس از نقش آفرینی او در «فیلم بعدی بورات»، پروژه ای که او به دلیل توانایی آن در ایجاد تغییر ستایش کرد.

«قرار است سینما تحریک کننده باشد. این بازیگر نامزد جایزه اسکار در مصاحبه اخیر خود با آسوشیتدپرس گفت: به نظر من قرار نیست این چیزی در وسط باشد.

او به یاد می آورد: “من مطلقاً راهی برای برقراری ارتباط با ساشا نداشتم.” “من نمی دانستم چه اتفاقی قرار است بیفتد.”

وقتی به زمان ساخت «بورات» فکر می‌کند، باکالووا گفت که صحنه بدنام اتاق هتل با رودی جولیانی مانند مخاطره‌آمیزترین شیطنت‌های ساشا بارون کوهن بود و آن را «وضعیت ترسناک» خواند.

او گفت: “اگر فرصتی برای بودن در کنار او داشته باشم، حداقل به او نگاه کنم، آن روز بهترین روز زندگی من خواهد بود.”



منبع

او با اشاره به نیاز بیشتر زنان به کارگردانی و نویسندگی گفت: «هر چه بیشتر بزرگ می‌شوم، بیشتر می‌خواهم زمان خود را پشت دوربین بگذرانم.

جدای از بازیگری، یکی از اهداف باکالووا در مقطعی ملاقات با فلوت نواز لیزو است.

«ماه عسل» که اکنون برای اجاره در جریان است، یک کمدی مملو از افراط است.

لس آنجلس (AP) – وقتی صحبت از بازیگری می شود، ماریا باکالووا خود را فردی افراطی می داند.

باکالووا که قبل از «بورات» هرگز در یک فیلم انگلیسی زبان بازی نکرده بود، در سال 2022 سال پرمشغله‌ای را پشت سر گذاشت. او علاوه بر «ماه عسل» در «بدن‌های بدن» و «حباب» ساخته جاد آپاتو بازی کرد. او در سال 2023 با فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3.”

باکالووا هم در آخرین پروژه خود، “ماه عسل” ایفای نقش می کند و هم به عنوان تهیه کننده کار می کند، کاری که به گفته او امیدوار است در آینده بیشتر از این کار کند.

اگرچه نقش او در «بورات» پتانسیل و اهمیت ژانرهای مختلف را به او باز کرد، اما باکالووا گفت که هنوز معتقد است بازیگران باید تشخیص دهند که چه قسمت هایی را می پذیرند.

او هشدار داد: «خیلی حساس نباشید»، اما گفت که بازیگران وظیفه دارند نقش‌هایی را انتخاب کنند که «شایسته توجه شما و مردم باشد، زیرا شما این هنر را فقط برای خودتان انجام نمی‌دهید». او معتقد است راز طول عمر در هالیوود این است که هرگز در یک ژانر یا شخصیت قرار نگیرید.