مارک میدوز به ران کلین، رئیس ستاد جدید بایدن در دوران انتقال ریاست‌جمهوری گفت که «هیچ رئیس‌جمهوری» یک جلسه اطلاعاتی روزانه دریافت نمی‌کند: کتاب

میدوز پاسخ داد: “هیچ رئیس‌جمهوری هرگز چنین کاری نمی‌کند. این هرگز اتفاق نیفتاده است.”

هابرمن در “مرد اعتماد به نفس” توضیح داد که چگونه کلاین از بایدن درخواست اطلاعات روزانه خود را دریافت کند.

  • میدوز به کلاین گفت که طبق کتاب جدید مگی هابرمن، «هیچ رئیس‌جمهوری» یک جلسه توجیهی روزانه دریافت نمی‌کند.

  • هابرمن نوشت که درخواست کلاین “به نظر می رسید آنقدر فراتر از تجربه خود میدوز است که او نمی تواند آن را درک کند.”

    با این حال، یک منطقه وجود داشت که میدوز به دنبال شفافیت بود و به نظر می رسید که از پاسخ متعجب شده است – زیرا مربوط به جلسه توجیهی روزانه رئیس جمهور بود.

    کلاین از این سوال متعجب شد و به میدوز گفت که بایدن – رئیس سابق کمیته روابط خارجی سنا در روزهای حضورش در اتاق عالی – می‌خواهد هر روز یک جلسه توجیهی داشته باشد.

    اما کارمندان انتقالی بایدن به مشکلاتی ادامه دادند، زیرا آنها دیرتر از آنچه می خواستند به روز رسانی های مهم را از پنتاگون دریافت کردند و با تأخیر در دریافت واکسیناسیون کووید-19 برای کارمندان جدید در دولت دموکرات مواجه شدند.

    معاون رئیس جمهور بایدن چند روز در هفته این گزارش روزانه را بخواهد؟ میدوز از کتاب پرسید.

    مارک میدوز

    در آوریل 2020، نیویورک تایمز گزارش داد که ترامپ معمولاً خواندن گزارش‌های اطلاعاتی را کامل نمی‌کند، زیرا چندین مقام اطلاعاتی سابق به روزنامه در آن زمان گفتند که رئیس‌جمهور وقت تمرکز کوتاهی داشت و در انحراف به موضوعات مختلف مهارت داشت. .

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



    منبع

    مارک میدوز، رئیس دفتر ترامپ در کاخ سفید، پس از آنکه دستیار دیرینه دموکرات به همتای جمهوری‌خواه خود گفت که رئیس‌جمهور آینده می‌خواهد به طور روزانه در جریان قرار گیرد، به ران کلین، رئیس ستاد کاخ سفید گفت: «هیچ رئیس‌جمهوری» یک جلسه اطلاعاتی روزانه دریافت نمی‌کند. طبق کتاب جدید مگی هابرمن، روزنامه نگار نیویورک تایمز.

    مارک میدوز رئیس سابق کارکنان کاخ سفید.AP Photo/اندرو هارنیک

    • طبق این کتاب، میدوز پاسخ داد: “هیچ رئیس‌جمهوری هرگز این کار را انجام نمی‌دهد. این هرگز اتفاق نیفتاده است.”

    طبق گزارش هابرمن، در نوامبر 2020، پس از اینکه تقریباً همه رسانه های خبری اصلی بایدن را به عنوان رئیس جمهور منتخب معرفی کردند، کلاین به میدوز اطلاع داد که بایدن باید گزارش اطلاعاتی روزانه را دریافت کند.

    طبق کتاب، میدوز در آن زمان به کلاین گفت: “من می دانم که رئیس جمهور این چیزها را می گوید.” “ما آن را حل خواهیم کرد.”

    روند انتقال بین دولت های دونالد ترامپ و جو بایدن پیش از این دشوار بود، زیرا ترامپ از قبول رسمی رقابت در انظار عمومی امتناع کرد و وکلای ستاد انتخاباتی او هنوز در تلاش بودند تا راه هایی برای لغو نتایج در چندین ایالت نوسان پیدا کنند.

    بایدن همچنین در دوران معاونت خود در دوران ریاست جمهوری باراک اوباما از سال 2009 تا 2017، جلسات توجیهی روزانه دریافت می کرد.

    بر اساس گزارش تایمز، ترامپ اغلب از خواندن گزارش های دقیق اجتناب می کرد، اما جذب تصاویر گرافیکی، نمودارها و سایر تصاویر مبتنی بر داده ها می شد.

    میدوز، نماینده سابق حزب جمهوری خواه از کارولینای شمالی، و کلاین، یکی از معتمدین قدیمی بایدن که قبلاً رئیس دفتر ال گور و رئیس جمهور آینده بود، در ارتباط بودند تا با یکدیگر در روند انتقال همکاری کنند.

    اما اصرار مداوم ترامپ مبنی بر اینکه او واقعاً در انتخابات پیروز شده است، همانطور که در کتاب “مرد اعتماد به نفس” به تفصیل شرح داده شده است، وضعیت را پیچیده کرد.