مارک فینچم، نامزد وزیر امور خارجه AZ با سندی هوک تروتر کارزار انتخاباتی کرد

تراژدی واقعی 6 ژانویه این است که هنوز تمام نشده است

سندی هوک تنها هدف گرایش “راستی” نوگرادی نبود. در اکتبر 2017، چند هفته پس از تیراندازی دسته جمعی در لاس وگاس که منجر به کشته شدن 60 نفر و زخمی شدن بیش از 400 نفر شد، نوگرادی مقالاتی مبنی بر “پوشش هیولایی” این رویداد توسط FBI به اشتراک گذاشت. او نوشت: «عملیات #FalseFlag شما دیگر برای عموم کار نخواهد کرد.

بر خلاف هر نامزد سرشناس دیگری برای پست، فینچم جمع‌آوری کمک مالی خود را توسط یک “راستگو” که به تئوری توطئه QAnon پایبند است و سال‌ها صرف تبلیغ دروغ‌های بی‌پایه‌ای مانند تیراندازی در سندی هوک کرده است، برگزار می‌کرد. پرچم» و 11 سپتامبر یک «کار داخلی» است.

از سال 2016 تا 2018، نوگرادی در چندین مورد نظر خود را مبنی بر اینکه تیراندازی در سندی هوک، که در آن 20 دانش آموز کلاس اولی و شش بزرگسال به قتل رسیدند، جعلی بود، منتشر کرد.

نوگرادی نوشت: «این خانواده‌ها همگی از پرداخت‌های دولتی عمیق و هم از حساب‌های Go Fund Me آن‌ها تا آخر عمر هستند. “این همه برای آنها یک بازی است و مردم پیاده هستند.”

نوگرادی که بازیگر سابق عکاس و ماساژ درمانی بود، در آگهی عمومی برای جمع‌آوری کمک مالی فینچم – که در حساب کاربری رسمی کمپین تبلیغاتی او در توییتر تبلیغ می‌شد – به‌عنوان میزبان مشترک فهرست شد، افتخاری که معمولاً نشان‌دهنده سطح معناداری از مشارکت شخصی در یک کمپین است. .

دادگاه عالی آریزونا به اقدام رأی گیری «انتخابات آزاد و عادلانه» نه می گوید

ویو به Daily Beast گفت: «این واقعاً واقعاً آزاردهنده است. ما قبلاً کاندیداهای قانون داشتیم… به ندرت می‌توان کسی را تا این حد در مورد آن دید.»

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

رویداد نیوپورت بیچ در روز یکشنبه چند نکته اثباتی دیگر از موقعیت فینچم در حاشیه سمت راست را ارائه کرد. در ویدئویی از این مراسم توسط الکس کاپلان در توییتر به اشتراک گذاشته شدمحققی در Media Matters For America، زنی روی صحنه در نقطه ای از برنامه آهنگی با مضمون قانون خواند. آواز سر به فلک کشیده آن شعار غیررسمی جنبش قانون بود: «هرجا می رویم، همه می رویم».

ارتباط فینچم با نوگرادی تازه‌ترین نمونه از کمپین توطئه‌آمیز منحصربه‌فرد او برای یک دفتر قدرتمند در یک ایالت کلیدی میدان نبرد است. نماینده ایالتی مورد تایید ترامپ، که شانس واقعی برای تبدیل شدن به مقام ارشد انتخابات آریزونا را دارد، شاید بیشتر از هر جمهوری خواه برجسته دیگری در رای گیری در باتلاق های تب جناح راست غوطه ور است.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

Nogrady برای دنبال کنندگان رسانه های اجتماعی خود محتوای QAnon را به اشتراک گذاشته و حمایت خود را از تعدادی از تئوری های توطئه حاشیه ای پخش کرده است.

فینچم با آدریان فونتس دموکرات در یکی از پربیننده ترین رقابت های رای گیری در سراسر کشور در نوامبر امسال روبرو می شود. چشم انداز کنترل فینچم بر انتخابات در چنین ایالت کلیدی برای بسیاری نگران کننده است.

او گفت: «این یک سیگنال برای سایر نامزدها خواهد بود که شما مجبور نیستید «سطح قدرت» خود را همانطور که افراط گرایان دوست دارند بگویند، پنهان کنید.

دنیای سیاسی به خوبی با آن دو مشاور سابق ترامپ و سوابق طولانی اظهارات و دیدگاه های آتش زا آنها آشنا است. با این حال، مجریان رویداد نیوپورت بیچ، نیکول نوگرادی، کمتر شناخته شده هستند.

تصویرسازی عکس لوئیس جی رندون/The Daily Beasy/Getty/AP

کار در «صنعت سرگرمی» مرا متوجه این واقعیت کرد که وقتی پول کافی در اختیارشان قرار می‌گیرد، مردم برای خوشحال کردن مدیرشان، بازیگر، واکنش نشان می‌دهند، بازی می‌کنند، می‌خندند، گریه می‌کنند و حتی «می‌میرند». نوگرادی نوشت.

یکشنبه شب، فینچم به نیوپورت بیچ – سنگری از قرمز رنگ ترامپ در کالیفرنیای جنوبی کالیفرنیای جنوبی – برای جمع‌آوری کمک‌های مالی که سرلوحه آن دو نفر از رویدادهای راست افراطی بود: استیو بنن و مایکل فلین.

او همچنین نقش خود در جمع‌آوری کمک مالی را کم اهمیت جلوه داد و گفت که او “به سادگی بخشی از رویداد فروش بلیط و روز تدارکات بود” که شامل “برپایی میزها و چیدمان صندلی” بود.

ویدیوی جدید انتخاب ترامپ برای اجرای انتخابات AZ را نشان می دهد که پنس را به “کودتا” متهم می کند

نوگرادی یک بار در فیس بوک نوشت که “هیچکس نمرده” در یکی از مستندترین و دردناک ترین تراژدی های عمومی در حافظه اخیر. او در ادامه خانواده های داغدیده سندی هوک را متهم کرد که بازیگران بحران حقوق گرفته اند.

در سال 2016، نوگرادی به حرفه خود در سینما و تلویزیون اشاره کرد – که شامل یک دوره طولانی در نقش دو نفره در سریال کمدی ABC “به B در آپارتمان 23 اعتماد نکنید” – برای اثبات نظریه عجیب و غریب خود.

مانند بسیاری از نامزدهای برجسته پیش از او، مارک فینچم – نامزد جمهوری خواهان برای وزارت امور خارجه آریزونا – آخر هفته گذشته برای جمع آوری کمک مالی به کالیفرنیا رفت.

همین هفته گذشته، نوگرادی سالگرد حملات تروریستی 11 سپتامبر را با ادعای صحنه سازی در شبکه های اجتماعی گرامی داشت. او گفت: «همان افرادی که این رویداد را سازماندهی کردند، پشت صحنه سخت کار کرده اند تا «حکومت جهانی واحد» مورد نظر خود را ایجاد کنند و باعث شده اند که ما بیش از هر زمان دیگری از هم جدا شویم. جان هزاران نفر را گرفت.»

کمپین فینچم به سؤالاتی در مورد اینکه آیا او از نظرات نوگرادی قبل از جمع آوری کمک های مالی یکشنبه آگاه بوده و آیا او آنها را رد کرده است، پاسخ نداد.

جردن ساتر، یک نظریه پرداز توطئه که به عنوان یکی از اولین پیروان قانون شناخته می شود، در جمع آوری کمک مالی نیز حضور داشت. او در رسانه های اجتماعی پست کرد که به کالیفرنیا سفر می کند تا برای این مراسم “فیلمبرداری کند”. (او همچنین ادعا کرد که دو مکان احتمالی در مورد برگزارکنندگان به دلیل تهدید به مرگ لغو شده است.)

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.





منبع

تراویس ویو، محقق قانون که میزبان یک پادکست متمرکز بر جنبش است، گفت که فینچم در میان سیاستمداران برجسته حزب جمهوری‌خواه از لحاظ داشتن «نگرانی از معاشرت با افرادی که برخی از بدترین و بدترین دیدگاه‌ها را دارند، «بی‌نظیر» است.

تصویرسازی عکس لوئیس جی رندون/The Daily Beasy/Getty/AP

ویو استدلال کرد که اگر فینچم بتواند در مسابقه خود پیروز شود در حالی که همچنان فعالانه جامعه کانن را در آغوش می‌کشد، استاندارد نگران‌کننده دیگری را ایجاد می‌کند.

نوگرادی در پاسخ به سؤالات «دیلی بیست» گفت: «باورهای گذشته‌اش که از تاریخ‌های بسیار دور در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده است، به هیچ وجه به مارک فینچم، کمپین او، تیمش یا جمع‌آوری کمک مالی شب گذشته مرتبط نیست.»

هفته گذشته، دیلی بیست گزارش داد که فینچم قبل از انتخابات مقدماتی خود در ماه آگوست، سخنرانی ای را ایراد کرد که در آن، مایک پنس، معاون رئیس جمهور سابق را به تحریک “کودتا” برای سرنگونی دونالد ترامپ پس از 6 ژانویه سرزنش کرد و او را متهم به جاسوسی FBI کرد. کمپین رئیس جمهور سابق در سال 2016. (طبق تصاویر ویدئویی، فینچم پس از نقض ساختمان در 6 ژانویه در خارج از ساختمان کنگره حضور داشت.)