مارجوری تیلور گرین می گوید اگر او حمله 6 ژانویه را سازماندهی می کرد “ما پیروز می شدیم”

SPLC گزارش داد که سخنرانان جمهوری خواه مکرراً ایدئولوژی ضد دموکراتیک و اقتدارگرا را بیان کردند که با تشویق های بلند حضار مواجه شد.

گرین همچنین مدافع سرسخت افرادی بوده است که به خاطر نقششان در حمله مرگبار به ساختمان کنگره زندانی شده اند و از آنها به عنوان “زندانیان سیاسی” یاد می کند. نزدیک به 900 نفر در ارتباط با این تخلف دستگیر شده اند، از جمله بیش از 275 نفر که به حمله یا ممانعت از اجرای قانون متهم شده اند.

مربوط…



منبع

“می خواهم چیزی را به شما بگویم. اگر من و استیو بنن آن را سازماندهی کرده بودیم، برنده می شدیم. به گفته مرکز حقوقی فقر جنوبی و نیویورک پست، او در مورد تلاش 6 ژانویه 2021 از سوی حامیان رئیس جمهور وقت دونالد ترامپ برای براندازی انتخابات 2020 گفت: ما باید مسلح می شدیم.

سال گذشته، رولینگ استون گزارش داد که گرین و دیگر اعضای راست افراطی کنگره در برنامه‌ریزی تلاش‌های ترامپ برای براندازی شکست در انتخابات و رویدادهای 6 ژانویه که به خشونت تبدیل شد، به گفته افرادی که تظاهرات طرفدار ترامپ در واشنگتن را سازماندهی کردند، مشارکت داشتند. دی سی، که قبل از حمله کاپیتول بود.

به گزارش پست، گرین این اظهار نظر را در طی یک سخنرانی مملو از “تک خطی ها که چپ سیاسی را ترول می کنند” در جشن سالانه ای که توسط باشگاه جمهوری خواه جوان نیویورک در منهتن برگزار شد، بیان کرد.

بر اساس گزارش ها، چندین قانونگذار جمهوری خواه تازه انتخاب شده از جمله جورج سانتوس از نیویورک، مایک کالینز از جورجیا و کوری میلز از فلوریدا نیز حضور داشتند.

فهرست میهمانان شامل طیفی از جناح راست برجسته، از جمله رودی جولیانی و بنن، هر دو مشاور سابق ترامپ، و دونالد ترامپ جونیور بود که ظاهراً پس از گرین سخنرانی کردند. اعضای وب سایت ملی گرای سفیدپوست VDARE، گروه تبلیغاتی جناح راست Project Veritas و عامل سیاسی راست افراطی جک پوزوبیک نیز در این مراسم حضور داشتند.

نماینده مارجوری تیلور گرین (R-Ga.) پیشنهاد کرد که اگر او نمایش را اجرا می کرد، شورش در ساختمان کنگره ایالات متحده موفقیت آمیز بود.