مارجوری تیلور گرین در شیرین کاری بادکنکی State of the Union

بانی واتسون کلمن، دموکرات نیوجرسی، گفت: “او باید با این همه هوای گرم کاری انجام دهد.”

مقامات آمریکایی توضیح داده‌اند که بایدن می‌خواست بالون را سه روز قبل از پرتاب شدن با موشک به سمت پایین شلیک کند، اما متقاعد شد که دستور عملیات را در زمانی که بر روی زمین بود صادر نکند و ممکن است در صورت سقوط باعث آسیب یا تخریب روی زمین شود.

گردشگاه گرین با بالون انتقادات گسترده ای را برانگیخت.

اما گرین اگر یک نظریه‌پرداز توطئه و بحث‌برانگیز متعهد نباشد، چیزی نیست. او که در سال 2020 انتخاب شد، در سال 2021 به دلیل رفتارهای تهدیدآمیز از کمیته ها اخراج شد، اما ماه گذشته به عنوان متحد کوین مک کارتی، رئیس جمهور جدید جمهوری خواه، به پنل های کلیدی بازگشت.

جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی بایدن، به خبرنگاران گفت که بهبودهای قبلی در نظارت در دوران بایدن «ظرفیت ما را برای شناسایی چیزهایی که دولت ترامپ قادر به تشخیص آنها نبود، افزایش داد».

عکس: رکس/ شاتر استوک

چین مدعی است که این بالون برای تحقیقات هواشناسی غیرنظامی بوده است. سرنگونی آن باعث درگیری با پکن شد، زیرا آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه، سفر خود را برای مذاکره لغو کرد.

گرین در مورد افشای پنتاگون مبنی بر عبور سه بالون چینی از روی ایالات متحده در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ صحبت نکرد، تنها برای اینکه دولت ترامپ نتوانست آنها را شناسایی کند.

به نظر می رسید مارجوری تیلور گرین روز سه شنبه در حال انجام یک بدلکاری در وضعیت اتحادیه بود و با گشت زنی در سالن های کنگره همراه بود. یک بادکنک بزرگ سفید با اشاره به انتقاد جمهوری خواهان از جو بایدن به دلیل مدیریت او در پرواز بر فراز خاک ایالات متحده توسط یک دستگاه نظارتی چینی.

مک کارتی – که اخیراً گرین را ستایش کرده است – گزارش شده است به جمهوری خواهان گفت که در واکنش به سخنرانی بایدن هیچ گونه شیرین کاری برنامه ریزی نکنند.





منبع

این افراطی گرجستانی “فقط یک بادکنک سفید بی گناه برای همه”. گفت، ساعاتی قبل از سخنرانی بایدن در کنگره، تلاش کرد تا حماسه بالون را که با سرنگونی آن در روز شنبه در کارولینای آمریکا پایان یافت، حفظ کند.

مربوط: اکنون “بالون جاسوسی” چینی پایین آمده است، سوال این است: برای چه بود؟