مارجوری تیلور گرین از تیراندازی دسته جمعی باشگاه همجنس گرایان برای دروغ گفتن درباره مواد مخدر استفاده می کند

وی در بیانیه ای آماده گفت: «امروز، جامعه دیگری در آمریکا با خشونت اسلحه از هم پاشیده شده است. «خانواده‌های بیشتری با یک صندلی خالی پشت میز و سوراخی در زندگی‌شان که پر نمی‌شود، ترک کردند. چه زمانی تصمیم خواهیم گرفت که به اندازه کافی غذا خورده ایم؟ ما باید به اپیدمی بهداشت عمومی خشونت با اسلحه در همه اشکال آن رسیدگی کنیم. اوایل امسال، من مهم‌ترین قانون ایمنی اسلحه در نزدیک به سه دهه گذشته را امضا کردم، علاوه بر اقدامات تاریخی دیگر. اما ما باید بیشتر کار کنیم. ما باید یک ممنوعیت تسلیحات تهاجمی را وضع کنیم تا سلاح های جنگی از خیابان های آمریکا خارج شود.»

یکی از پنج نفری که در قتل عام در باشگاه کیو کشته شدند، یک مرد ترنس به نام دنیل دیویس استون بود. روزنامه کلرادو اسپرینگز.

راه حل ها این است: 1. مرز را ایمن کنید و مواد مخدر را متوقف کنید. 2. از حق خود برای نگهداری و حمل اسلحه دفاع کنیم تا مردم بتوانند از خود در برابر قاتلانی که کمتر به قوانین اهمیت می دهند دفاع کنند.

مارجوری تیلور گرین

بر اساس گزارش ها، فرد مسلح در Club Q از یک تفنگ تهاجمی AR-15 استفاده کرده است، یکی از سلاح هایی که ممنوع است. ایندیپندنت زمانی که بایدن یک سناتور آمریکایی بود، از ممنوعیت سلاح‌های تهاجمی و مجلات با ظرفیت بالا حمایت می‌کرد که تصویب شد و از سال 1994 تا 2004 به اجرا درآمد.

مارجوری تیلور گرین، نماینده ایالات متحده، که به دلیل دشنام‌های ضد دگرباشان جنسی+ و تئوری‌های توطئه معروف است، با استفاده از تیراندازی جمعی در کلرادو اسپرینگز برای انتشار دروغ‌پردازی‌ها در مورد قاچاق مواد مخدر و البته استدلال علیه کنترل اسلحه، شاید به سطح پایین‌تری رسیده است.

وی روز یکشنبه در توئیتی نوشت: «به طرز غم انگیزی، روزانه 300 آمریکایی بر اثر مسمومیت با فنتانیل در آمریکا می میرند و بایدن هیچ کاری نمی گوید و نمی کند. «به طرز غم انگیزی، 5 نفر در تیراندازی در کلرادو کشته شدند و بایدن فوراً خواستار ممنوعیت سلاح های تهاجمی شد.

با این حال، او این واقعیت را نادیده گرفت که بیشتر فنتانیل فروخته شده در ایالات متحده توسط شهروندان فروخته می شود. یک مطالعه اخیر توسط مؤسسه کاتو، یک اندیشکده آزادیخواه، گزارش داد که 86.3 درصد از قاچاقچیان فنتانیل محکوم، شهروندان ایالات متحده هستند. در این مطالعه از داده های دولتی استفاده شد.

پس از تیراندازی در کلاب کیو در کلرادو اسپرینگز که در آن پنج نفر کشته و حداقل 18 نفر مجروح شدند، بایدن در واقع خواستار بازگرداندن ممنوعیت سلاح های تهاجمی شد. اما او در طول دوران حرفه ای خود بارها از این ممنوعیت حمایت کرده است.

یک خبرنگار از ایندیپندنت روز پنجشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی با گرین در این مورد مواجه شد، جایی که او ادعا کرد که ایالات متحده بیشتر برای محافظت از اوکراین انجام می دهد تا محافظت از مرزهای خود با مکزیک. خبرنگار به مطالعه کاتو اشاره کرد و گرین پاسخ داد: «موسسه کاتو گشت مرزی نیست. متاسفم، آیا کاتو آن پایین مرز ما را تامین می کند و جلوی بیگانگان غیرقانونی و قاچاق انسان و مواد مخدر را می گیرد؟ متاسفم، شما باید یک منبع مستقیم دریافت کنید، و وقتی گشت مرزی را به اینجا بیاورید و آن را نقل کنید، ممکن است شما را جدی بگیریم.

کمپین حقوق بشر که از سال 2013 مرگ های خشونت آمیز ترنس های آمریکایی را ردیابی می کند، اخیراً داده هایی را منتشر کرده است که نشان می دهد از 300 مورد مرگ تایید شده در آن دوره، 69 درصد مربوط به سلاح گرم بوده است.



منبع

بیانیه بایدن که در روز یادبود تراجنسیتی ها صادر شد، همچنین به خشونت علیه ترنسجندرهای آمریکایی اشاره کرد. او گفت: «در حالی که هیچ انگیزه ای در این حمله هنوز مشخص نیست، ما می دانیم که جامعه LGBTQI+ در سال های اخیر مورد خشونت وحشتناک نفرت قرار گرفته است». «خشونت با اسلحه همچنان تأثیر مخرب و خاصی بر جوامع LGBTQI+ در سراسر کشور ما دارد و تهدید به خشونت در حال افزایش است. ما آن را شش سال پیش در اورلاندو دیدیم، زمانی که ملت ما متحمل مرگبارترین حمله شد که جامعه LGBTQI+ در تاریخ آمریکا را تحت تاثیر قرار داد. ما همچنان شاهد آن در اپیدمی خشونت و قتل علیه زنان تراجنسیتی – به ویژه زنان تراجنسیتی رنگین پوست هستیم. و به طرز غم انگیزی، ما آن را شب گذشته در این حمله ویرانگر توسط یک مرد مسلح با تفنگ بلند در یک کلوپ شبانه LGBTQI+ در کلرادو اسپرینگز دیدیم.

مارجوری تیلور گرین

مطالب مرتبط: 11 بار که مارجوری تیلور گرین بدترین بود